2018-07-08, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julernst
Hur hade du tänkt att de ska kunna genomföra något av detta utan att de har relevant utbildning och kompetens inom dessa områden? 3 av 28 politiska kandidater har eftergymnasial utbildning, två ingenjörer och en flygkapten. Berätta gärna hur ett övervägande lågutbildat parti ska kunna orkestrera en storskalig massutvandring samtidigt som de återtar makten från den sionistiska eliten och skapar en självförsörjande stat. Eller det kanske inte är någon match för de "munsmorda rävarna"...

Källa

Nu försvarar jag inte NMR, men det är helt efterblivet att tro att man måste ha en högskoleutbildning för att kunna vara handlingskraftiga politiker. Det är samma låga nivå som när vänstersmuts påstår att alla "nassar" har låg IQ. Men samtidigt erkänner att den tyska motsvarigheten på 20-40-talet var mycket intelligenta. Bevisligen är ideologi och intelligens inte relaterade till varandra. På samma sätt finns det sanslösa idioter med högskoleutbildning (ja jag har stött på flertalet), samtidigt som det finns riktigt smarta individer utan högskoleutbildning. Men skulle man försöka få fram ett medelvärde från båda grupper... ja då lär de med högskoleutbildning ha högre IQ än de utan. Men det är inte vad det här handlar om.

Om du vill kritisera NMR så gör det åtminstone på rätt sätt din jävla idiot.
Citera
2018-07-08, 23:21
Medlem
ALLTSÅ näste3!! Värva på NA-möten, det är ju fantastiskt
Citera
2018-07-08, 23:40
Medlem
julernsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Nu försvarar jag inte NMR, men det är helt efterblivet att tro att man måste ha en högskoleutbildning för att kunna vara handlingskraftiga politiker. Det är samma låga nivå som när vänstersmuts påstår att alla "nassar" har låg IQ. Men samtidigt erkänner att den tyska motsvarigheten på 20-40-talet var mycket intelligenta. Bevisligen är ideologi och intelligens inte relaterade till varandra. På samma sätt finns det sanslösa idioter med högskoleutbildning (ja jag har stött på flertalet), samtidigt som det finns riktigt smarta individer utan högskoleutbildning. Men skulle man försöka få fram ett medelvärde från båda grupper... ja då lär de med högskoleutbildning ha högre IQ än de utan. Men det är inte vad det här handlar om.

Om du vill kritisera NMR så gör det åtminstone på rätt sätt din jävla idiot.

Det är klart att man kan vara handlingskraftig utan att ha en högskoleutbildning, men bara för att man är handlingskraftig betyder inte det att man är effektiv. Det blir svårt att styra ett land effektivt utan att ha relevanta kunskaper, speciellt om man ska åta sig något så komplext som att repatriera alla främmande raselement och återta makten från den sionistiska eliten. Har du någonsin funderat över varför judarna har så mycket inflytande? Jag skulle vilja se hur NMR planerar att ta upp kampen mot judarna utan att först skaffa sig en relevant utbildning.
Citera
2018-07-09, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julernst
Det är klart att man kan vara handlingskraftig utan att ha en högskoleutbildning, men bara för att man är handlingskraftig betyder inte det att man är effektiv. Det blir svårt att styra ett land effektivt utan att ha relevanta kunskaper, speciellt om man ska åta sig något så komplext som att repatriera alla främmande raselement och återta makten från den sionistiska eliten. Har du någonsin funderat över varför judarna har så mycket inflytande? Jag skulle vilja se hur NMR planerar att ta upp kampen mot judarna utan att först skaffa sig en relevant utbildning.

Du bör studera Näste 3 mer noggrannt. Zacke och Kenneth tänker jag på, men främst bröderna Jönsson.
Citera
2018-07-09, 02:32
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Tillhör Rami Joukanen också eliten? Noterar att han och kumpan misshandlat en handikappad man till döds. Det är ju förvisso i linje med NMR:s modus i Almedalen. Spänna musklerna och leka Allan gentemot kvinnor. På vilket vis kvalificerar sig Rami till eliten? Är det hans röda skägg, eller hans fula nuna? Känns ju inte som den ariska rasens främsta tempelriddare direkt. Men kanske missat något?
Detta hade jag helt missat.

Citat:
Här är den nazistiske mördaren mitt i Almedalen.

NMR-aktivisten Rami Joukanen, 27, är dömd för att under tortyrliknande former ha slagit ihjäl en handikappad man tillsammans med en annan man.

Med basebollträ, knogjärn, kniv och stålhättade kängor pågick dödsmisshandeln över flera timmar – och filmades av mördarna.
.

https://www.expressen.se/nyheter/almedalen/har-ar-mordaren-rami-joukanen-mitt-i-almedalen/

Fyfan vad illa. Är NMR så desperata efter medlemmar att man låter en sån här galning få gå med i organisationen? Intressant även att David Baas har skrivit artikeln jag refererar till. Han är ju ett utav NMR:s hatobjekt. Inte så konstigt om han gång på gång klär av organisationen med sådan här journalistik. Kudos!
Citera
2018-07-09, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Detta hade jag helt missat.

.

https://www.expressen.se/nyheter/almedalen/har-ar-mordaren-rami-joukanen-mitt-i-almedalen/

Fyfan vad illa. Är NMR så desperata efter medlemmar att man låter en sån här galning få gå med i organisationen? Intressant även att David Baas har skrivit artikeln jag refererar till. Han är ju ett utav NMR:s hatobjekt. Inte så konstigt om han gång på gång klär av organisationen med sådan här journalistik. Kudos!

Jag minns det där fallet från 2007 och kommer ihåg att jag blev illa berörd av det då också, avskyvärt. Den där mördaren har alltså till och med blivit utsedd till "årets aktivist" av NMR:s finska gren. En annan NMR-aktivist (från det stolta näste 3), tillika plastsköldbärare, som varit synlig nu under Almedalen är den gamle skinnskallen Tobias Malvå, som tidigare suttit i tv och orerat om hur han har hoppat jämfota i folks huvuden:

https://www.youtube.com/watch?v=dpwxIIYmdSI

Senare var han "avhoppare" ett tag, men har nu accepterats av NMR. Trevliga medlemmar NMR har... Detta vidriga, antisociala patrask har alltså mage att kalla sig själva för "folket".
Senast redigerad av NinoRojo 2018-07-09 kl. 04:34.
Citera
2018-07-09, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze

Finns oftast två sidor av myntet, men det kanske inte är lika intressant att ta upp..

https://twitter.com/FemmeFataleSwe/status/1016063012569059336
Citera
2018-07-09, 12:46
Medlem
Denna typen av organisationers bieffekt är ironiskt nog större invandring till detta land. Dom är utvecklingsstörda .. nmr och liknande som inte fattar att deras sätt bara göder landets PK elit ..
Citera
2018-07-09, 13:20
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franknitti
Denna typen av organisationers bieffekt är ironiskt nog större invandring till detta land. Dom är utvecklingsstörda .. nmr och liknande som inte fattar att deras sätt bara göder landets PK elit ..

Så resonerar ett mobboffer som är så demoraliserad och feg att vederbörande tar mobbarens perspektiv. ”Det är bäst vi lyder förbrytarna så de inte blir arga på oss”. Patetiskt.
Citera
2018-07-09, 14:01
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franknitti

Har du lust att utveckla? Does not compute...
Citera
2018-07-09, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Har du lust att utveckla? Does not compute...

Samma skitsnack som många politiskt korrekta har kört med. "Ett stort SD ledde till ännu mer invandring". Faktiskt låg det ju lite i det, då Reinfeldt sade att han ville bestraffa SD-väljarna genom att ta in ännu mer. Det betyder dock inte att man ska gå med på deras termer, då vi hade fått enorm invandring oavsett.
Citera
2018-07-09, 16:03
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Samma skitsnack som många politiskt korrekta har kört med. "Ett stort SD ledde till ännu mer invandring". Faktiskt låg det ju lite i det, då Reinfeldt sade att han ville bestraffa SD-väljarna genom att ta in ännu mer. Det betyder dock inte att man ska gå med på deras termer, då vi hade fått enorm invandring oavsett.

Fast Reinfeldts mål var ju att sänka välfärden och öka privatiseringarna. Han använde enbart SD som populistiskt slagträ och trollmantra. Han hade gjort likadant, oavsett.

Givetvis kommer inget parti att förorda galen massinvandring för att NMR har lite torgmöten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in