2018-07-07, 12:12
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroppkickMurphy
Även när man står och håller upp en hängsnara för att antyda att man vill hänga dessa förrädare?
Det är fortfarande ingen våldshandling eller odemokratisk metod. Tycker du inte förrädare skall straffas?
Citera
2018-07-07, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
De borde också i så fall omringa negrerna som härjar och skadar människor på riktigt. Men nej, så oliktänkande och dåliga värderingar ska de ju inte ha.

Patetiska tycker jag dom är när de följer åsiktskorridoren och blir dess lakejer. De skulle ju lämna det kriminella och dåliga bakom sig eller hur var det? Nu fortsätter de att gottgöra det goda våldet. Patetiska är ordet från mig till dem.

Jo de är patetiska så det närmast känns genant.
Att vänsteraftonbladet försöker framställa KRIS som goda känns dock naturligt.
Just vänstern är full av hel o halvkrimnella ända upp till toppen.
Tog polisen chansen att drogtesta "krisarna"? Hur många hade an ACAB-t-shirt på sig?
Citera
2018-07-07, 12:13
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Så du låtsas om att det enda NMR har gjort i Almedalen denna vecka, eller på andra ställen under de senaste åren, är att de kallat någon politiker för förrädare. I Finland pågår en process att förbjuda dem. Jag antar att du vet varför. Det är bara en tidsfråga innan de dödar någon i Sverige, "fredligt och demokratiskt".
Du och de dina har ju redan dödat så vad gnäller du om. Är det bara "goda kriminella" som för döda fredliga demonstranter?
Citera
2018-07-07, 12:26
Medlem
DroppkickMurphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Det är fortfarande ingen våldshandling eller odemokratisk metod.
Aggressiva hotelser är det dock.
Citat:
Tycker du inte förrädare skall straffas?
Problemet blir nog i så fall att jag inte delar din uppfattning om vilka som är förrädare.
Jag anser att du och dina gelikar är mänsklighetens förrädare, och skulle någon besluta sig för att straffa er för ert högförräderi så är jag ok med det, vare sig det blir genom hängning eller arkebusering eller någon annan metod.
Citera
2018-07-07, 12:42
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Även när man står och håller upp en hängsnara för att antyda att man vill hänga dessa förrädare?
Hur tycker du man ska närma sig sådana som arbetar aktivt för att utrota svenskar?
Citera
2018-07-07, 12:43
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Aggressiva hotelser är det dock.
Men det är något helt annat seru.

Aggressiva hotelser tillsammans med fysiskt våld är f.ö vad vänstern sysslat med i åratal. Skall oliktänkande inte få skydda sig själva mot ett sådant odemokratiskt förtryck?
Citat:
Problemet blir nog i så fall att jag inte delar din uppfattning om vilka som är förrädare.
Jag anser att du och dina gelikar är mänsklighetens förrädare, och skulle någon besluta sig för att straffa er för ert högförräderi så är jag ok med det, vare sig det blir genom hängning eller arkebusering eller någon annan metod.
Ok, så det är helt ok för dig att förråda ett helt folk så länge man gör det för mänsklighetens skull?

Det finns f.ö ingenting som heter förrädare mot mänskligheten så vad fan menar du med det?

Ganska roligt att du vill avrätta mig utan att jag ens är medlem i NMR. Såå demokratiskt av dig du mänsklighetens försvarare.
Citera
2018-07-07, 13:03
Medlem
Tooheyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Jaha vi och dom vem äger yttrandefriheten då enligt dig då dåre?

NMR utnyttjar yttrandefrihet för att hota folk som inte tänker som dom,Afa gör samma sak när dom förstör för SD som jag hoppas få 51% i valet.
Citera
2018-07-07, 13:05
Medlem
DroppkickMurphys avatar
Citat:
Men det är något helt annat seru.
Aha, dom vill inte göra verklighet av sina hotelser alltså? Är det endast snack och ingen verkstad som gäller för töntarna?

Citat:
Aggressiva hotelser tillsammans med fysiskt våld är f.ö vad vänstern sysslat med i åratal. Skall oliktänkande inte få skydda sig själva mot ett sådant odemokratiskt förtryck?
Du har nog missförstått detta med självförsvar.
Citat:
Ok, så det är helt ok för dig att förråda ett helt folk så länge man gör det för mänsklighetens skull?
Du anser att några få korkskallar är "ett helt folk"?

Citat:
Det finns f.ö ingenting som heter förrädare mot mänskligheten så vad fan menar du med det?
Ingen lag kanske, men lagar bryr inte jag mig om speciellt mycket serru.

Citat:
Ganska roligt att du vill avrätta mig utan att jag ens är medlem i NMR. Såå demokratiskt av dig du mänsklighetens försvarare.
Jag vill ingenting, men om andra väljer att straffa såna som dig och dom brodersapssökande fårskallarna inom NMR så har jag inga problem med det eftersom jag har en känsla av att ni förr eller senare kommer att rikta ert hat och våld även mot mig och mina vänner och familj.
Citera
2018-07-07, 13:15
Medlem
KRIS, gud vad patetiskt. Lågdjur som förstört andras liv med sin kriminella livsstil. In i arbetsläger och låt slöddret få jobba av sina skulder. De flesta av dem har säkert massor av obetalade skulder till brottsoffer mm.
Citera
2018-07-07, 13:25
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Är du helt blåst?

Nej

Citat:
Hahaha. KRIS lever på bidrag och det är just därför de beter sig som värsta hjonen.

Hur då som hjon?

Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Jasså. Kris får en massa bidrag såsom en organisation och stort sätt alla medlemmar går på aktivitetsstöd. NMR är självförsörjande men vissa samhällseliter med särintressen satsar enorma belopp på propaganda att denna grupp inte skall ha demokratisk rätt som alla andra. Som tom DU gått på. Det är den enda kostnaden. Det är knappast NMRs fel.

Såklart. Det jag menade var att inlägger jag svarade på skrev "Jag sätter mina stålar på Kris, där har vi muppar som kostat samhället miljoner och skadat tusentals enskilda människor". Alltså pekade på kostnaderna de stått för som kriminella och skadan de gjort samhället - det var så jag tolkade det. Jag ville därmed säga att NMR kostar mer i det avseendet än vad KRIS gör. Däremot borde jag formulerat mig annorlunda genom att ta bort ordet "kanske" från mitt första inlägg (vilket gjorde det felaktigt). Det borde alltså varit:

"NMR kostar fortfarande samhället pengar medan KRIS inte gör det (med reservation för att de får någon form av bidrag för sin verksamhet)".

Jag åsyftade alltså inte bidrag från staten utan kostnaderna som de skapar både genom individuella dåd (bomberna mot syndikalisterna och asylboendet) samt organiserade evenemang (som demonstrationer t.ex.).

Jag har f.ö. inte sagt något om någons demokratiska rätt så jag vet inte vad det är du åsyftar att jag "gått på". Du får gärna förklara vad du menar. Jag har nämligen inte sagt ett ord om att vi borde inskränka NMR's rätt att demonstrera, delta i Almedalen eller existera som organisation.

Citat:
Ursprungligen postat av RolfPeterAndersson
Pengarna som du vill påstå att NMR kostar samhället, den notan kan nog skickas till AFA om vi ska vara korrekta

På så sätt är de båda stora kostnader för samhället. Att de sedan skyller på varandra när det blir gruff är en annan sak.
Citera
2018-07-07, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av token
NMR har ju verkligen visat sig från sina rätta sida och skämt ut sig totalt.

KRIS har varit föredömliga!

Det handlar bara om att skapa rubriker, det är hela målet med deras närvaro där. Hade folk haft något i skallen så hade man bara ignorerat dem, men istället gjorde antagonisterna precis det som NMR kom dit för. NMR har nu dominerat hela mediabilden från Almedalen, precis som tanken var från första början. Dem skickade dit 10 pers som stal hela showen,
Citera
2018-07-07, 13:52
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Var någonstans var KRIS-kisarna när det kastades sten på SD´s buss och folk? De är ju sådana som ska stävja snorvalpars vilja att begå dumheter. Givetvis vet alla vilka gossarna var då det är Visby och inte direkt New York.
Bara att KRIS-gänget ställer ned sina rosévinsglas och stövlar dit för att berätta hur dumt det är att vara brottsling. Eller så är alla i KRIS helt enkelt bara Centerpartister.

Länk om ngn vill läsa:
http://www.gp.se/nyheter/sverige/stenkastning-mot-sd-politiker-i-visby-1.6966933
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in