2018-07-07, 00:56
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Vart vill du komma? Att folk inte kan förändra sig, att det inte går att förlåta om man gjort vissa saker?
Sen kan jag hålla med om att epitet/utmärkelser som "snällast i Almedalen" är hyfsat löjligt och säkerligen inte gör något alls för hans tidigare offer, snarare tvärtom.

Vissa av brotten som KRIS medlemmar begått har bara ett enda straff och det är döden.
De själva är mycket medvetna om att flertalet av deras medlemmar har begått oförsvarbara brott.

Vidare kallar de sig fortfarande för vad de är: Kriminella
KRIS står för: Kriminellas Revansch I Samhället

En maffia helt enkelt. Ett smart sätt att fixa ihop bättre gäng och samtidigt vilseleda korkade muppar
"Look we changed, promise! Pinky swear!"
så att de inte tittar på dessa kåkfarare med misstanke som man bör göra.

Som redan påpekats, både NMR och KRIS är skit.
Citera
2018-07-07, 00:58
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Helt relevant fråga faktiskt, gillade "nynazistmuppar" i rubriken och har gjort några inlägg, utan att reflektera över att det inte finns något kriminellt att prata om. Bara åsikter.

Tråden är felplacerad helt enkelt, eller så känner TS till något om något brott som ska ha utförts av KRIS eller NMR men som TS inte berättar om.
Kanske är det Annie Lööfs brott att tilldela PUT åt personer som redan fått avslag?
Är det brottet som ska diskuteras?
Eller körde KRIS lite våld mot NMR eller tvärtom?
Finns det video?
Citera
2018-07-07, 01:20
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Här ställer sig Kris som en mur runt NMR.
'
Biffarna omringar nazisterna när dom ska störa Lööfs tal.

Citat:
Han säger att de under veckan medvetet valt att inte prata med medlemmar i Nordiska motståndsrörelsen, NMR. Men medlemmar i den nazistiska organisationen är välkomna till Kris när de vill.

– Vi vet att det i deras organisation finns många som borde vara kris:are i stället. De borde komma till oss, bli nyktra, drogfria och släppa sin kriminalitet och sina dåliga värderingar. De får gärna kontakta oss som privatpersoner eller som organisation. Vi ska givetvis stötta dem, säger Paul Barath.
https://www.metro.se/artikel/hyllades-f%C3%B6r-att-de-omringade-nazister-bjuder-in-nmr-till-kris

Det här är ju för jävla bra egentligen. De borde komma till oss, bli nyktra, drogfria och släppa sin kriminalitet och sina dåliga värderingar
Citera
2018-07-07, 01:21
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
KRIS är precis vad Sverige behöver. Goda föredömen som visar att det finns en väg tillbaka oavsett hur snett det har gått.
Andra tycker ju att brandmän och poliser är goda föredömen. De har ju då hjälpt människor utan att först förstöra folks liv. Men smaken är ju som baken som man brukar säga.
Citera
2018-07-07, 02:09
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barney Calhoun
hörde inte hennes tal tyvärr.
men hon var tydlig om att det var ickekristna som var det stora antisemitiska problemet eller?

Här är från när de tar upp Banderollen: https://twitter.com/nordfront/status/1014555686536138752 Annie Lööf skakar av hat, kallar dem ”Nazistiska Mordiska Motståndsrörelsen” lol
Förra året var de nån attack mot deras Synagogua i Göteborg, jag tror de gjorde de själva, de brukar de oftast va, men i vilket fall som helst så är de ju inget samhällsproblem att en fest blev förstörd.

Bra att nån säger nått, och publiken typ: ”Neej!” ”Vi vill höra om de stackars judarna” som Lööf ständigt pratar om.
Vet inte riktigt vad detta är för sida men bra skrivet om hennes tal iaf: Sekten Centerpartiet: https://friasidor.is/sekten-centerpartiet/
Citera
2018-07-07, 02:44
Medlem
Ytterst olämpligt uppträdande av kris. Har man en gång i livet lärt sig att älska slagsmål så försvinner aldrig den demonen. Man kan lära sig tygla odjuret inom sig med tiden och suget efter nya vev försvinner sakta med tiden. Men att ställa sig mitt i hetluften bland massa nmr:are och agera "sköld" är helt efterblivet.
Dessutom så spelar dom ju på att, vi är fd:kriminella så vi kommer inte banga slagsmål en sekund. Den där kris tröjan kan liknas lite vid en 1% mc väst vid tillfället som markerar ett visst våldkapital.
Jag tror flera av kris grabbarna innerst inne längst in i sin mörkaste och mest undangömda vrå i själen kände odjuret bulta på dörren. Många av dom skäms idag i hemlighet för sig själva. Många av dom ville att det skulle bli slagsmål där och då. Så otroligt oprofessionellt och korkat gjort så jag storknar!
Citera
2018-07-07, 02:51
Medlem
NorthernAngels avatar
Jag såg en video från när de var hos C och de f.d. kriminella syns inte. Jag tror inte de omringade någon utan stod bara en bit bakom dem. Har någon en video på där de syns omringa någon? var de ens så många att de kunde det? Sedan säger de att de undvikit att tala med NMR i Almedalen men det finns på video när de diskuterar med dem så det är en lögn. Är detta BRIS bara ett sätt för f.d. kriminella att leva på bidrag? Eller betalar de medlemsavgift för sina hederligt intjänade och skattade pengar?
Citera
2018-07-07, 02:54
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GudDinBuske
Det är klart som fan att de är våldsbejakande extremister. Experter på - luften är fri leken.
Har bara sett lite från idag, med Pär Öhberg vs. Unga Ilskna Tjejer - och de va fint o se. Gjorde mig typ stolt o va svensk tom. om det är två olika sidor av det politiska spektrumet och det blev normal samtalston. Jämfört med typ Berkeley och sån skit i USA. (Fast nazisterna på Live Streamen tyckte mest de va korkade brudar. Bättre o prata med varandra o reda ut vad som, är problemet samt att man måste inte hålla med om allt.

Pär Öberg ska ha credd för sansad samtalston iallafall, lugn person, han hade kunnat trigga dem till Hysteri om han velat.

Fast det varierar ju beroende på vilken nazist det är från NMR antar jag. Jag har själv råkat ut för omotiverat trubbel från dem så är lite på min vakt också. Mitt råd till nazisterna är att inte bemöta agget med agg själva. de har ju sjukt mkt fördomar och tror de är Hollywood-Nazister som vill döda alla icke vita och allt vad de nu tror. De ser ut att va helt känslostyrda ofta, så agera som en gentleman.
Citera
2018-07-07, 03:41
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Jag såg en video från när de var hos C och de f.d. kriminella syns inte. Jag tror inte de omringade någon utan stod bara en bit bakom dem. Har någon en video på där de syns omringa någon? var de ens så många att de kunde det? Sedan säger de att de undvikit att tala med NMR i Almedalen men det finns på video när de diskuterar med dem så det är en lögn. Är detta BRIS bara ett sätt för f.d. kriminella att leva på bidrag? Eller betalar de medlemsavgift för sina hederligt intjänade och skattade pengar?

haha, detta förändrar ju allt på sidan 12 med ditt inlägg, så KRIS försöker bluffa till sig nåt snällhetspris och ljuger om hur man agerat, för vinna några godhetspoäng?
Har du nån länk? Måste fan kolla om de stämmer, de va lågt, riktigt lågt ju!

Jag tror de blivit mutade av judarna, de gör allt för få NMR att framstå som kriminella våldsbejakande extremister så de kan förbjuda dem. (dock en gissning bara)

Mkt bra inlägg!
Citera
2018-07-07, 04:09
Medlem
Kan inte förstå, att en ANTIDEMOKRATISK Organisation FÅR utnyttja DEMOKRATIN. Jag menar, dom är öppna med det, OM dom skulle få makten så kan alla andra glömma DEMOKRATI, för då är det DOM som bestämmer!!!!
Citera
2018-07-07, 04:12
Medlem
MrKleins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tr8uttafb
Kan inte förstå, att en ANTIDEMOKRATISK Organisation FÅR utnyttja DEMOKRATIN. Jag menar, dom är öppna med det, OM dom skulle få makten så kan alla andra glömma DEMOKRATI, för då är det DOM som bestämmer!!!!
En orgsnisation som använder demokratiska medel för att få demokratiska röster med målet att komma in i vår demokratiska riksdag... Ja dom hatar verkligen demokrati.

Dumma jävel.
Citera
2018-07-07, 04:19
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Ja, det är en gåta. Det visar att politikerna saknar makt. Hade Löfven haft makt vid sitt tal igår borde polisen ha fått stående order med plikt att skjuta för att döda när det gäller NMR.

Nu är det så att det är synd om nynazisterna de står utanför samhället och behöver jobb, bidrag och boende eller gäller det bara islamister din islamist. Borde inte en islamist som du stödja nynazisterna. Internettrollet är fan dummare än tåget. Ni är samma skräp du och nynazisterna ni som stödjer nrm och IS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in