Citat:
Ursprungligen postat av
GudDinBuske
Det är klart som fan att de är våldsbejakande extremister. Experter på - luften är fri leken.
Har bara sett lite från idag, med Pär Öhberg vs. Unga Ilskna Tjejer - och de va fint o se. Gjorde mig typ stolt o va svensk tom. om det är två olika sidor av det politiska spektrumet och det blev normal samtalston. Jämfört med typ Berkeley och sån skit i USA. (Fast nazisterna på Live Streamen tyckte mest de va korkade brudar. Bättre o prata med varandra o reda ut vad som, är problemet samt att man måste inte hålla med om allt.
Pär Öberg ska ha credd för sansad samtalston iallafall, lugn person, han hade kunnat trigga dem till Hysteri om han velat.
Fast det varierar ju beroende på vilken nazist det är från NMR antar jag. Jag har själv råkat ut för omotiverat trubbel från dem så är lite på min vakt också. Mitt råd till nazisterna är att inte bemöta agget med agg själva. de har ju sjukt mkt fördomar och tror de är Hollywood-Nazister som vill döda alla icke vita och allt vad de nu tror. De ser ut att va helt känslostyrda ofta, så agera som en gentleman.