2018-07-06, 21:38
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Väldigt intressant att du vill få det till att vissa är mindre begåvade och mindre pålästa. Men du din inavlade idiot klarar inte av att starta tråden i rätt forum.
Eller vad avser tråden för brott?

Min hypotes. Brott mot mänskliga värden. Läs tråden. Om din läsförståelse brister ska jag sammanfatta.
Citera
2018-07-06, 21:38
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
När man är 40 år, inte kan få jobb för att man suttit på kåken flertalet gånger, pundat större delen av sitt liv och inser att man inte har något att tillföra - så förstår jag att man tar vad man har. Men man ska ge fan i att lägga sig i den intellektuelles och hederlige svenskens angelägenheter.

Visst är det jobbigt när folket höjer gamla kriminella avdankade pundare till skyarna, framför "sverigeräddande" NMR? Fattar fortfarande inte varför? Trots ditt "intellekt" och din "heder".
Citera
2018-07-06, 21:45
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Visst är det jobbigt när folket höjer gamla kriminella avdankade pundare till skyarna, framför "sverigeräddande" NMR? Fattar fortfarande inte varför? Trots ditt "intellekt" och din "heder".
Så du fortsätter på samma spår som i alla andra trådar - om någon kritiserar din sida så måste man vara nazist. Pajas.
Citera
2018-07-06, 22:02
Medlem
S.Kandals avatar
Fokuset på dessa enstaka tomtar är absurt.

https://twitter.com/Herrtidning/status/1015129622424506368?s=09
Citera
2018-07-06, 22:06
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Min hypotes. Brott mot mänskliga värden. Läs tråden. Om din läsförståelse brister ska jag sammanfatta.

Såna brott KRIS har begått i hela sina liv.
Citera
2018-07-06, 22:07
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Fokuset på dessa enstaka tomtar är absurt.

https://twitter.com/Herrtidning/status/1015129622424506368?s=09

De vill normalisera kriminella. Det är mer än sjukt det är ett brott!
Citera
2018-07-06, 22:09
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Kris är en sekt. Och nazisterna är det också. Ingendera förtjänar hyllningar.

Kris är ingen sekt. Alla medlemmar tillåts tänka själva. Att det finns regler som, inga droger, inga brott etc, tja, det är ju bara bra. Sen finns det ju uppenbarligen rötägg, som i Kris Landskrona men ja..

Att KriS står upp för nazister är inget konstigt. De vill bli accepterade så, vad annars?
Citera
2018-07-06, 22:31
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Ja va fan, hur kan KRIS inte vara bra?

En annan fråga: hur kan samhället tillåta NMR att dra runt i Visby och slå ner kvinnor?

KRIS har inte hjälpt en enda människa.. De är ett jäkla pack.

Fråga 2: De tillåter inte samhället.
Citera
2018-07-06, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Exakt vad har din osäkerhet beträffande din manlighet med hans inlägg och TS att göra?
-Exakt, va har min man manlighet med att TS sitter och lipar för att ingen gillar hans brorduktig tråd att göra?
Citera
2018-07-06, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Exakt, va har min man manlighet med att TS sitter och lipar för att ingen gillar hans brorduktig tråd att göra?

Jag frågade först.
Citera
2018-07-06, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Ja, det är en gåta. Det visar att politikerna saknar makt. Hade Löfven haft makt vid sitt tal igår borde polisen ha fått stående order med plikt att skjuta för att döda när det gäller NMR.

Har inte för avsikt att svara personen ovan, tar bara en dump att behålla för framtiden. Den här skribentens inlägg är oftast på sin höjd bara korkade (och felaktiga). Denna kommentaren däremot är ett lågvattenmärke utan motstycke !

Nu On Topic

KRIS har medlemmar (inte alla, men många) som förstört för många människor i sin närhet, en del har bara förstört för sig själv genom destruktivt leverne och missbruk. Men den gemensamma nämnaren är att de kostat samhället enorma resurser. Det ska man också komma ihåg !

De har definitivt INTE varit samhällets stöttepelare i sin tidigare "karriär".

Sedan ska (nästan) alla få chansen till en nystart, men det är många som fått många chanser och missbrukat samhällets resurser och hjälpinsatser duktigt många gånger bland dem.

Då känns det rätt magstarkt att lyfta fram dem som "vardagshjältar" !

När man googlar och ser vad Paul Barath ställt till med innan så är det ju trevligt att HAN fått hjälp att komma ur både missbruk och tung kriminalitet. Men kom ihåg att hans offer (och de är många) oftast inte fått NÅGON hjälp alls. Det är snarast ett hån att en sådan person får utmärkelsen ”Snällast i Almedalen”
Senast redigerad av Revolutions 2018-07-06 kl. 23:18.
Citera
2018-07-06, 23:12
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Ja va fan, hur kan KRIS inte vara bra?

En annan fråga: hur kan samhället tillåta NMR att dra runt i Visby och slå ner kvinnor?

Slå ner kvinnor? En ramlade självmant och den andra försökte stjäla deras banderoll och hängde kvar i banderollen och blev därför runtslängd. Tror du F! skulle släppa sin fana direkt om en NMR kom och försökte stjäla den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in