Citat:
Ursprungligen postat av tgbyhn2
1: Dom som är aktiva på graffitiforat är runt 15 år.
2: Forumet håller extremt låg kvalité, och jag har hört att Underground och Carding stängdes av denna anledning.
3: Moderatorn tillåter bara en åsikt (att man ska få kladda sönder allt man ser) och hänvisar till en femtio sidor lång skittråd för dom som inte håller med.
Graffitiforumet har inget värde och borde stängas.
MVH
Oj, vad ser man. Någon som vill stänga ner forumet pga av att du inte gillar det du läser. Känns lite som att du är lite sur för att just dina inlägg har tagits bort för att du postar på fel ställe.
Att klaga på att det är låg nivå i forumsdelen känns lite som att kasta sten i glashus; dina 8 (plus det som har raderats) inlägg är knappast av högre nivå. Eftersom du inte har intresse för graffiti så undrar jag vad du gör där. Att skriva hur du vill ge alla som måla stryk känns ju knappast som något som tillför forumsdelen något. Det stora tråden om för-och-emot är till för att man skall ge utrymme för användare som dig som enbart vill gnälla av sig så vi slipper det i de andra trådarna där vi faktiskt vill diskutera runt graffiti.
Tycker du att du har blivit felaktigt behandlad med borttagna inlägg etc i graffitiforumet så är du välkommen att kontakta mig eller någon av mina moderatorskollegor över PM.
-isch, mod och aktiv i graffitiforumet; 25år