2007-03-01, 01:55
Bannlyst
1: Dom som är aktiva på graffitiforat är runt 15 år.
2: Forumet håller extremt låg kvalité, och jag har hört att Underground och Carding stängdes av denna anledning.
3: Moderatorn tillåter bara en åsikt (att man ska få kladda sönder allt man ser) och hänvisar till en femtio sidor lång skittråd för dom som inte håller med.

Graffitiforumet har inget värde och borde stängas.

MVH
Citera
2007-03-01, 02:17
Medlem
Sven Ps avatar
Efter en snabb kontroll på detta forum kan jag inte annat än hålla med trådskaparen. Jag hittade ett vettigt inlägg, detta skrevs av Gammal Hårdrockare och var ett klart ställningstagande mot graffiti. Annars var det mest trams samt oneliners.
Citera
2007-03-01, 02:27
Bannlyst
Låt dem ha sitt forum kvar.. Jag ser effekterna av en stängning framför mig;
De börjar invadera konstforumet istället för att "det är minsann konst det också", och moderatorerna står maktlösa.
Citera
2007-03-01, 07:32
Moderator
evilhoneys avatar
Nej, låt graff-forat vara kvar! Alla har inte samma intressen men just på FB finns det ju något för alla.
Graffiti won't die!
Citera
2007-03-01, 08:56
Medlem
illums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tgbyhn2
Jag har också läst något liknande i Ystad Allehanda!
Citat:
Ursprungligen postat av Clueless idiot
Det finns många andra obehagliga hemsidor som unga människor kan lockas av. Sajten Flashback vänder sig till 13–19-åringar och har en klubb med 270000 medlemmar, som får publicera vad som helst.
Detta är oerhört alarmerande och upprörande! Jag tycker det är väldigt bra att du tar upp detta tbbghdbdbhfy2243! Skydda våra barn! Våra barn är vår framtid!

Citat:
2: Forumet håller extremt låg kvalité, och jag har hört att Underground och Carding stängdes av denna anledning.
Inte bara det forumet! Har du sett vilket avskräde som postas i det så kallade "Medier & journalistik", eller i det så kallade "Vapen & militär", eller varför inte i det så kallade "Kriminella nätverk och brottslighet "? Fullt med dekadenta individer som vilseleder våra barn! Skydda våra barn! Våra barn är vår framtid!

Citat:
3: Moderatorn tillåter bara en åsikt (att man ska få kladda sönder allt man ser) och hänvisar till en femtio sidor lång skittråd för dom som inte håller med.
Jävla fascistmoderatorer! Jag har hört att de tjänar 20.000 kronor i månaden på att sitta och förstöra för människor! Inte vilka människor som helst heller! Våra barn! Skydda våra barn! Våra barn är vår framtid!

Citat:
Väldigt bra broder! Säg som det är! Skydda våra barn! Våra barn är vår framtid!

Citera
2007-03-01, 09:30
Medlem
Dr.Zoidbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illum

Massa text

Skratta varje gång du skrev
Citat:
Skydda våra barn! Våra barn är vår framtid!

Citera
2007-03-01, 10:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clueless idiot
Det finns många andra obehagliga hemsidor som unga människor kan lockas av. Sajten Flashback vänder sig till 13–19-åringar och har en klubb med 270000 medlemmar, som får publicera vad som helst.
Själv tycker jag det känns tufft att tillhöra en klubb...

Jag tycker att vi ska bygga ett klubbhus!
Citera
2007-03-01, 11:49
Medlem
Avva66s avatar
Sen dom tog bort Underground så postar snorungarna en massa i bla Bilar & Fordon om hur man stjäl den ena eller den andra bilen. Så låt Grafitta vara.
Citera
2007-03-01, 11:58
Medlem
illums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Sen dom tog bort Underground så postar snorungarna en massa i bla Bilar & Fordon om hur man stjäl den ena eller den andra bilen. Så låt Grafitta vara.
Exakt. Jag menar ok, min respekt för "graffe-scenen" finns inte. Jag slängde en titt in dit och såg att någon bombare vid namn "slav" dött, spontan tanke "asgött, en mindre", men...

De ska få diskutera sin hobby på Flashback och så länge de som vill diskutera grafitti trivs där, så är allt frid och fröjd. Att tthghghjhbghbj2344 börjar gråta för att han inte får komma in dit och ventilera hejdlöst är humor på hög nivå, välkommen till Flashback, där man själv kan välja vilka forum man vill läsa eller posta i. "Grafitti" är givetvis till för graffare, inte för sådana som stör sig på graffare.
Citera
2007-03-01, 12:01
Medlem
ischs avatar
Citat:

MVH

Oj, vad ser man. Någon som vill stänga ner forumet pga av att du inte gillar det du läser. Känns lite som att du är lite sur för att just dina inlägg har tagits bort för att du postar på fel ställe.

Att klaga på att det är låg nivå i forumsdelen känns lite som att kasta sten i glashus; dina 8 (plus det som har raderats) inlägg är knappast av högre nivå. Eftersom du inte har intresse för graffiti så undrar jag vad du gör där. Att skriva hur du vill ge alla som måla stryk känns ju knappast som något som tillför forumsdelen något. Det stora tråden om för-och-emot är till för att man skall ge utrymme för användare som dig som enbart vill gnälla av sig så vi slipper det i de andra trådarna där vi faktiskt vill diskutera runt graffiti.

Tycker du att du har blivit felaktigt behandlad med borttagna inlägg etc i graffitiforumet så är du välkommen att kontakta mig eller någon av mina moderatorskollegor över PM.

-isch, mod och aktiv i graffitiforumet; 25år
Citera
2007-03-01, 16:11
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukmolekylen
Låt dem ha sitt forum kvar.. Jag ser effekterna av en stängning framför mig;
De börjar invadera konstforumet istället för att "det är minsann konst det också", och moderatorerna står maktlösa.

Precis. Det är bättre att vi samlar alla "OMFG jag klåttrade just presis en sjitsnyg grafiti-billd på en vegg i sentrala ståkkhålm"-trådar på ett ställe.
Citera
2007-03-01, 17:34
Medlem
Obskyrigs avatar
Jag kan hålla med om att graffitiforum aldrig funkar ... oneliners, smileys, ord som " Fett, du har ingen stil, woah MAN !! " och sånt, själv sysslar jag lite med street art och har graffitifärg hemma, är stolt över vad jag sysslar med och förstår att det går ut över andra ... men fan behåll forumet så folk kan få prata om det där istället för att trakassera andra forum.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in