Citat:
Ursprungligen postat av
LordLancaster
Lite överdrivet att uppmuntra till sexuellt övergrepp som du gör? Man ska väl för tusan inte behöva "göra en Timell" för att vinna ett argument på Flashback. Men du har rätt i att det vore det enda realistiska scenariot.
Man kan helt enkelt inte få in så många fingrar så djupt på någon som inte är med på det. Sedan är det irrelevant vad ni tjejer kan göra på er själva framför spegeln under perfekta omständigheter.
Om jag bryter mot reglerna får du rappa mig.
Jag uppmuntrar inte till brott på något sätt. Ni har väl flickvänner som ni har ömsesidigt sex med?
Det går utmärkt att pröva i samförstånd under en ickesexuell situation och utan att sexuell upphetsning föreligger. Man kan komma överens om pröva utan att förvarna.
Eftersom du
vet att det inte går att göra på någon som inte är med på det har du väl själv försökt begå brott?
Jag har inte skrivit att man ska föra in fingrarna på sig själv. Det var ju
inte det Timell gjorde och därför irrelevant, precis som du skriver.
Om händelsen vore fysiskt omöjlig borde inte Timells ombud påpekat det? Borde det omöjliga ha framkommit under förundersökning, rättegång, dom?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Stopp och belägg nu, hur ända in i helskotta vet du vad som utspelade sig under vattnet i badtunnan?
Penetrationen är ett faktum? Det enda som verkar vara ett faktum här är att Timell blev friad i TR, något annat är inte bevisat och kommer inte att kunna bevisas.
Du tillskriver Timell något sorts illasinnat uppsåt där han helt sonika kör in större delen av sin hand i målsägandens vagina (upp till 10 cm enligt FUP:et) men ingen annan av badgästerna märker något av detta? En fråga, har du prövat denna "manöver" själv"?
Jo, uppsåtet är "illasinnat" om en man för in sina fingrar i vaginan på en kvinna som inte vill det.
Det klassas som våldtäkt i Sverige.
Står det i domen att det är en fysisk omöjlighet att händelsen gått till som MÄ beskrivet?
Om jag bryter mot reglerna får du rappa mig.