Citat:
Ursprungligen postat av
grelin1999
Problemet när man ska rensa ut för att "göra Sverige svenskt" är att det blir så godtyckligt.
Det är inte godtyckligt. De som inte är svenskar och som aldrig borde ha släppts in är de man vill ha ut.
Citat:
Man ska kasta ut de som aldrig jobbat, men vad om deras barn jobbar? Får de stanna?
Som jag ser det spelar det ingen roll alls om man har arbetat eller gått på bidrag hela tiden. Har man ljugit om sin identitet eller bakgrund, så ska man ut oavsett vilket. Nej, barnen får inte stanna.
Citat:
Någon slags avblattifiering kanske skulle fungera men man måste göra klart vad exakt man vill uppnå baserat på historiska exempel.
Det har genomförts flera olika framgångsrika och storskaliga folkförflyttningar under 1900-talet.
Citat:
Man kan inte utvisa folk pga deras föräldrar kommer från Somalia eller Irak. Förstår ni inte det?
Varför inte? För att det är rasistiskt? För att det är "elakt", "inhumant" och "orättvist"?
Citat:
Folk har fördrivits förr. T ex kastade Grekland ut muslimerna till Turkiet och Turkiet kastade ut armenierna. Judar tvingades efter WW2 lämna MENA länderna. Men detta går inte göra idag på samma sätt.
Varför går det inte? Vad är problemet? Är det någon naturlag som har upphört eller ändrats de senaste decennierna?
Citat:
Jag tror det ska mycket till innan svenska folket accepterar en etnisk rensning.
Jag tror inte det krävs så mycket till innan folket i flera europeiska länder kommer skrika efter etnisk rensning.
Citat:
I en demokrati är det svårt.
I en riktig demokrati är det lätt. I en globaliststyrd "demokrati" i Västvärlden är det svårt.
Citat:
Det sprids för mycket snyft bilder. Tänk bara hur det ibland skrivs om några barn från Kosovo som ska utvisas, eller han Sharmaki från Somalia...
Det är "kulturmarxisterna" och deras medlöpare och lakejer som ligger bakom denna psykologiska krigföring. "Beach boy" som slog igenom i samband med orchinvasionen och walking dead-karavanerna genom Europa 2014/2015 är ett bra exempel.
Citat:
Jag tror mer på en politik där man fokuserar på att göra det bra för svenskarna. De som vill integreras får ta del av välfärden. De övriga får sina bidrag indragna och heller ingen sjukvård, bostad eller annat. Till sist kommer de antingen flytta tillbaka eller så blir det en väpnad konflikt där vi kan förgöra dem.
Återskapandet av ett svenskt Sverige är det absolut bästa någon kan göra för svenskarna.
Att dra in alla bidrag funkar bara på delar av invandrarkollektivet, väldigt många skulle stanna kvar även om alla bidrag drogs in. Om man är så vek, feg och själsligt svag att man inte ens vågar
säga att man inte vill ha kvar dessa främmande folkgrupper i landet (helt oavsett om de jobbar eller vad de än håller på med) så kommer man nog aldrig kämpa för sin överlevnad i framtiden heller och man kommer definitivt inte att vinna någon väpnad konflikt.