Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Du har missförstått, och isf ber jag återigen om ursäkt, jag spekulerade i att SD hade haft "tråksex" och därför var otrogen. Men HD kan såklart vara fantastik, SD kanske inte kunde matcha.
Men bara SD kan förklara varför han betedde sig som ett svin.
På vad sätt kritiserar jag HD? Jag har faktiskt bara sagt att hon antigen är blåst eller kuvad av SD som följde med på USA resan och därefter fortsätter att träffa honom.
SD har betett sig som ett kräk, inte HD. Fast jag tror fortfarande hon vet mer om mordet än vad vi gör.
Jag är ingen moralens väktare, både jag och LW är vanliga människor med sina fel och brister.
Och jag har inte "betygsatt" LW, jag har velat få en nyans mot den smutskastning hon blivit utsatt för här. Nämligen hur hon var som en vän, hon var en fin och rolig vän.
Tack för att du delar med dig.
Känner att det är många inlägg som verkar vilja få BO till att se ut som att hon nästan bjöd in till att bli offer och mördad, vilket gör mig nästan galen trots att jag inte kände henne.
Det spelar för mig ingen roll om hon hade ett förhållande med en gift man, om hon hade flera förhållanden... En gift man, eller kvinna för den delen, har faktiskt sitt eget ansvar att hålla sig till äktenskaps löftena oavsett om det finns en leende, charmig och lockande individ tillgänglig...
Anyway, Alla är vi olika, men INGEN förtjänar att bli dödad på dessa grunder.
Om hon inte ville lämna bilen, om hon var envis, hade ett förhållande med gift man, ville ha egentid, om barnen var missnöjda i vissa situationer, om hon vigde sin älskare and so on...
Hon förtjänade faktiskt inte att bli fråntagen livet... Just saying...
Beklagar din förlust..