2018-07-02, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linxieloo
Ber om ursäkt, drog förhastade slutsatser utifrån svaret jag fått på ett inlägg utan att ha hunnit läsa ikapp.

Måste säga att såna misstag skulle vara lättare att undvika om man slapp plöja igenom en väldigt massa meningslös tjafsande varje gång man varit utloggad några timmar...
Huvudet på spiken!! Har följt tråden lääänge och jag måste säga att det är så in i skogen tröttsamt med allt tjafs emellan oss medlemmar. Vi alla är här i denna tråd av samma anledning. Vi vill veta vad som hände den där kvällen, vem var det som tog livet av LW!
Citera
2018-07-02, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Jag tycker din teori är fullt möjlig, eftersom HD krävt att SD inte skulle kontakta LW på något vis är det uppenbart han han inte kunde släppa henne.

Nej

Hade hon en pågående intim relation eller ligger den bakåt i tiden?
Citera
2018-07-02, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Hade hon en pågående intim relation eller ligger den bakåt i tiden?

Sista gången vi pratade om relationer och hon nämnde att hon hade en intim relation, men inget förhållande, var i November 2017.
Citera
2018-07-02, 14:46
Medlem
Citat:
Jag har då inte hittat att de hade träffats och cachat ihop på länge, det enda är ett event i januari och ett i mars där de båda var på plats men inte nämner varandra i loggarna.
Att de skulle fortsatt med ett intimt umgänge är det nog bara SD som påstår för att slingra sig, och som EnGodTanke sväljer med hull och hår.
Om de fortfarande hade haft en affär skulle de såklart cachat ihop så maniska som de var på det.
Men det stämmer ju väldigt dåligt då det dels inte finns några loggar att de cachat tillsammans på väldigt länge, dels uppgifterna att LW inte ville ha med honom att göra.
Hon hade t.o.m ändrat i sin profiltext och tagit bort hans namn osv...

För övrigt dementerar jag vissa uppgifter, LW hade inget Förhållande och var inte intresserad av det. Däremot hade hon som övriga människor olika sorts relationer, de allra flesta som vänskaps men även ett intimare.
Jag var på vänskapssidan så hon hade inte ljugit om det för det fanns ingen orsak.
Jag har skickat loggar som bevis att båda parterna loggat tillsammans. Sluta på den punkten!
Att dom fortsatt efter anmälningen trodde jag inte och har svårt att förstå/tro på själv. Hur svårt kan det vara att läsa ALLT istället bryter ni ut meningar ur sitt sammanhang och gör det till en sanning om mig. Skärp dig, patetiskt!
Citera
2018-07-02, 14:47
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazaki
Huvudet på spiken!! Har följt tråden lääänge och jag måste säga att det är så in i skogen tröttsamt med allt tjafs emellan oss medlemmar. Vi alla är här i denna tråd av samma anledning. Vi vill veta vad som hände den där kvällen, vem var det som tog livet av LW!

Håller med! Så tröttsamt när vissa ska märka ord och hoppa på utan anledning.
Sådant som gör att vissa väljer att dra sig ur tråden och det kanske är de som har värdefull information
Citera
2018-07-02, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Jag menar jäv utifrån släktskap eller vänskap, att jag blivit alltmer övertygad om SDs skuld beror på vad som framkommit i denna tråd.
Som är???
Och hur gick mordet till?
Citera
2018-07-02, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Jag har skickat loggar som bevis att båda parterna loggat tillsammans. Sluta på den punkten!
Att dom fortsatt efter anmälningen trodde jag inte och har svårt att förstå/tro på själv. Hur svårt kan det vara att läsa ALLT istället bryter ni ut meningar ur sitt sammanhang och gör det till en sanning om mig. Skärp dig, patetiskt!

Har du lust att påminna mig från vilka datum de sista loggarna var som de tog tillsammans?
Jag har väl inte brytit ut någon mening, vad pratar du om?
Citera
2018-07-02, 14:51
Medlem
Citat:
Sista gången vi pratade om relationer och hon nämnde att hon hade en intim relation, men inget förhållande, var i November 2017.
Så du menar att svartsjuketesen kan vi stryka? Vad har då SD för motivbild enligt dig?
Citera
2018-07-02, 14:52
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Bry dig inte om Snoris. Svarar inte hen längre.
Hen vill endast skapa irritation och märka ord. Förvränger det man skriver eller så har hen svårt att hänga med när det blir invecklat.
Tillför inget i tråden
Illvilligt påstående att negligera.

Jag reagerar instinktivt mot oärliga människor som dig flixa81 och flachbackfollower.
Lögner är ett socialt och själsligt cancer och är orsaken till mycket av värdens elände.

Lögner är också som kackerlackor,,hittar men en vet man att det finns 1000 till .
Det har visat sig i tråden dödar man en så kryper det snart fram en till.

Ni ( +ett par till) är besatta av att glorifiera LW och demonisera SD. Helt blinda över att dom BÅDA är/var människor med fel och brister som oss alla.
Det är djupt orätt att driva häxjakt och döma SD på förhand innan det det finns mer uppgifter att gå på.
Ska det vara så jäkla svårt att förstå? ??

Spekulera och diskutera olika teser och faktiska omständigheter är något annat är det regelrätta karaktärsmord ni ägnar er åt..
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-07-02 kl. 14:57.
Citera
2018-07-02, 14:52
Medlem
Citat:

Tack, ja då blir det ju svårare. Då kanske jag får ompröva min teori. Om det var SD som var den intima så kan det förklara svartsjukan, men stämmer dåligt med att hon inte ville ha någon kontakt. Var det Beholder x så kan det stämma med de som hävdar att de hade en relation.
Senast redigerad av flashbackfollower 2018-07-02 kl. 14:55.
Citera
2018-07-02, 14:54
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Det verkar gå trögt för de som fortfarande vill måla upp en bild av SD som gärningsman. Senaste idén var alltså att han skulle ha fejkat en blogg som möjligen pekar bort från honom själv. Den här idén bedömer jag som rätt desperat.

Något som däremot skulle kunna peka mot SD, och som om det stämmer skulle slå byskvallret här i tråden med hästlängder, är den eventuella kopplingen till ett av arbetsgivarens uppdrag utomlands. Vet man om SD under någon tidigare period har varit stationerad i t.ex. England eller Australien?

Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Kan du förklara hur du menar, jag förstår inte.

Draifos syftar nog på en koppling till en annan
mordutredning. Om du PMar mig så kan
jag berätta mera.
Senast redigerad av gloriouslife 2018-07-02 kl. 15:16.
Citera
2018-07-02, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Som är???
Och hur gick mordet till?

motiv och teknisk bevisning, hur mordet gick till har vi inte fått veta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto