Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Det är precis detta jag inte får ihop och får mig än mer tvivla på SD som GM. Borde vara straffspark, men nått stämmer inte och TR:s bedömning är ganska kraftig markering har jag förstått.
Dessutom byts utredningsledare och hans biträdande ut.
SD var 70% GM i mina ögon när jag hörde om den tekniska bevisningen och hans förklaring. Men sedan rann det ut.
Jag har då inte hittat att de hade träffats och cachat ihop på länge, det enda är ett event i januari och ett i mars där de båda var på plats men inte nämner varandra i loggarna.
Att de skulle fortsatt med ett intimt umgänge är det nog bara SD som påstår för att slingra sig, och som EnGodTanke sväljer med hull och hår.
Om de fortfarande hade haft en affär skulle de såklart cachat ihop så maniska som de var på det.
Men det stämmer ju väldigt dåligt då det dels inte finns några loggar att de cachat tillsammans på väldigt länge, dels uppgifterna att LW inte ville ha med honom att göra.
Hon hade t.o.m ändrat i sin profiltext och tagit bort hans namn osv...
För övrigt dementerar jag vissa uppgifter, LW hade inget
Förhållande och var inte intresserad av det. Däremot hade hon som övriga människor olika sorts relationer, de allra flesta som vänskaps men även ett intimare.
Jag var på vänskapssidan så hon hade inte ljugit om det för det fanns ingen orsak.