2018-07-02, 00:02
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Utredaren
För var dag som går blir risken att detta aldrig klaras upp större och större. Och då menar jag juridiskt. Polisiärt kommer det att klaras upp.
Vilken av poliserna tror du i så fall kommer att klara upp fallet? Den nu avsatte Peter Springare, eller hon som har en nära relation till LW:s exmake UW?
Senast redigerad av Draifos 2018-07-02 kl. 00:21.
Citera
2018-07-02, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Det där är flera år gamla uppgifter. Han har haft flera arbetsgivare efter det.
Men det vill inte vissa skribenter i tråden tro på för det man googlar fram är sanning för dem.

Rykten är säkrare.
Citera
2018-07-02, 02:06
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Tvivlar att denne person talar sanning, hoppas väl på att vara anonym, men vän till SD, ja uppenbart.

Ja, EnGodTanke verkar vara den enda
av SDs vänner som fortfarande
tror att han är oskyldig.
Citera
2018-07-02, 02:48
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Mer troligen är väl då att hon böjer sig ned och vill ge honom en avsugning för att ”väcka” honom och då gnuggar han knogarna i ett ”men sluta nu då, jsg ska hem”...
Som ett inlägg i spekulationen varför han gjorde det...

Tror du på det själv?
Att han skulle ha tackat nej?
Citera
2018-07-02, 03:01
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarljum
Är nog benägen att hålla med dig om att jag tror på Sh Holmes uppgifter att hon inte hade någon relation alls vid tiden för mordet.

Bara för att hon har sagt så till honom
så behöver det ju inte vara sant.
Det kanske bara var en ursäkt för
att hon inte var intresserad av att ha
någon relation med honom.

Om det var vad hon brukade säga när hon fick
oönskad uppvaktning från någon så kan någon
ha känt sig lurad och sviken om det senare
visade sig att hon hade relationer med andra.
Citera
2018-07-02, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Tror du på det själv?
Att han skulle ha tackat nej?
Det var bara en dum spekulation bland andra dumma... och dumt att fortsätta bryta ut den ur sitt sammanhang....
Citera
2018-07-02, 06:57
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Bara för att hon har sagt så till honom
så behöver det ju inte vara sant.
Det kanske bara var en ursäkt för
att hon inte var intresserad av att ha
någon relation med honom.

Om det var vad hon brukade säga när hon fick
oönskad uppvaktning från någon så kan någon
ha känt sig lurad och sviken om det senare
visade sig att hon hade relationer med andra.

LW hade inlett en relation med AL, (Sp**dl*nk*n). En postare i tråden har lagt upp länkar på bilder på paret tillsammans. De såg ut att matcha varandra - AL ser ut som en man till skillnad mot SD.
Citera
2018-07-02, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
LW hade inlett en relation med AL, (Sp**dl*nk*n). En postare i tråden har lagt upp länkar på bilder på paret tillsammans. De såg ut att matcha varandra - AL ser ut som en man till skillnad mot SD.
Du som är som en datamaskin, har du minne när den bilden togs?
Citera
2018-07-02, 07:07
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Du som är som en datamaskin, har du minne när den bilden togs?

Data med buggar just nu. Det var i maj iaf. Håller på och letar efter inlägget. Återkommer.
Citera
2018-07-02, 07:47
Medlem
Citat:
Data med buggar just nu. Det var i maj iaf. Håller på och letar efter inlägget. Återkommer.
Konstigt. Så sent som i April visade LW relativt öppet intimitet med JH på ett event (källa: min partner).
Senare (nu efter mordet) så hade det sagts att att hon inte visade det inför m.g.l.
Detta i kontrast till vad S.Holm vittnat om och dessutom att förhållandet till m.g.l. är långt tillbaka i tiden.
När jag läste hennes loggar (bifogat i tråden tidigare), där det inte står i klartext att dom ÄR ett par, men skulle jag vara vän med LW och läst loggen skulle jag fråga om dom är ett par igen.

Får inte ihop det.
Citera
2018-07-02, 07:55
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Konstigt. Så sent som i April visade LW relativt öppet intimitet med JH på ett event (källa: min partner).
Senare (nu efter mordet) så hade det sagts att att hon inte visade det inför m.g.l.
Detta i kontrast till vad S.Holm vittnat om och dessutom att förhållandet till m.g.l. är långt tillbaka i tiden.
När jag läste hennes loggar (bifogat i tråden tidigare), där det inte står i klartext att dom ÄR ett par, men skulle jag vara vän med LW och läst loggen skulle jag fråga om dom är ett par igen.

Får inte ihop det.

Postaren som laddade upp bilder på LW och AL, får gärna göra en repris. Jag finner inte inlägget nu.

Vad det gäller inledd relation med AL, så kommer informationen från en källa jag litar på. Hen har i sin tur informationen från AL.
Möjligt att LW hade flera dörrar öppna, men LW var tacksam när Sp**dl*nk*n inte var svårövertalad...
Citera
2018-07-02, 08:26
Medlem
Citat:

Är det detta du söker?

(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in