Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Kanske skulle SD jobba på morgonen men LW tyckte att det var nödvändigt att prata vidare... man kan vara olika trött... Att LW hade svårt att ta ett nej verkar troligt.
Vad som är märkligt är att dessa två efter polisanmälan inte kan hålla sig ifrån varandra. Antar att LW efter viss eftertanke, att det inte var så allvarligt... varför skulle hon fortsätta att ha kontakt med någon som hon tom gjort polisanmälan mot?
Ja, det är lite av den springande punkten som jag inte förstår!
Det finns otaliga vittnen som sagt att dom inte kan vara nära varandra och är väldigt arga mot varandra. Att gängen som geocachar från Örebro får planera resorna isär, typ.
Samtidigt får jag indikationer att dom fortsatt sin relation, sexuellt.
Hittar rena bevis på att deras förhållande hade normaliseras när man läser loggar på en FTF jakt
2017-08-18 (då var väl inte ens anmälan nedlagd?):
"Ser att de första loggarna kommer in och vi har kontakt. "Vi har loggat halva rundan" svarar Team Davidsson. Eller, fyra av fjorton i alla fall, visar det sig när jag väl parkerat uppe vid sjuan. De vill logga alla i tur och ordning, så vi gör upp att jag börjar där så smått i lugn och ro, de får komma ifatt, början kan jag i så fall ta efteråt. Femman tjorvar visst för dem, men för min del hakar det upp sig på nian, så när jag just ska gå därifrån kommer grannarna joggande och jag väntar in dem.
...
tack Team Davidsson för samarbete i skogen!"
Från TeamDavidsson läser man:
"...Men allt blev klart i tid och det blev en lyckad kväll med goda vänner..."