• 1
  • 2
2018-06-30, 07:20
Medlem
En välkänd kvinnlig skådespelare gjorde misstaget att ta bilen efter middagen med vin och stoppades i en trafikkontroll utanför Stockholm. Nu döms hon till dagsböter för rattfylleri och har fått körkortet indraget.
– Jag kände mig inte påverkad, har kvinnan hävdat i förhör.

Skådespelerskan är ett välkänt ansikte och har medverkat i flera uppmärksammade tv-produktioner, bland annat på Sveriges Television, de senaste åren.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...or-rattfylleri

I övrigt inga direkta ledtrådar. Någon som vet vem det är?
Citera
2018-06-30, 08:46
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
En välkänd kvinnlig skådespelare gjorde misstaget att ta bilen efter middagen med vin och stoppades i en trafikkontroll utanför Stockholm. Nu döms hon till dagsböter för rattfylleri och har fått körkortet indraget.
– Jag kände mig inte påverkad, har kvinnan hävdat i förhör.

Skådespelerskan är ett välkänt ansikte och har medverkat i flera uppmärksammade tv-produktioner, bland annat på Sveriges Television, de senaste åren.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...or-rattfylleri

I övrigt inga direkta ledtrådar. Någon som vet vem det är?

Ganska hopplöst utan några ledtrådar. Fast en sak kan man räkna ut: det är någon som Aftonbladet uppskattar och inte vill hänga ut, dels på grund av avsaknaden på ålder och liknande, och dels för ordvalet: ”gjorde misstaget”; att dricka vin och köra bil kommer aldrig bli ett ”misstag” om man inte vill släta över brottet.
Citera
2018-06-30, 09:45
Medlem
Hon som misshandlade en gravid kvinna på en restaurang i gamla stan i Stockholm, gissar jag på. Hon är kompis med äcklet Henrik Schyffert.

Fast de är å andra sidan mest på tv4 dvs judeägd media, men svt är ju i praktiken samma sak numera.
Citera
2018-06-30, 12:03
Medlem
calina85s avatar
Den första jag tänkte på var S*zanne Re*ter men jag hoppas jag har fel. Gillar henne. Hon har ju haft alkoholproblem förr. Vet ej hur det är nu.

*=u
Citera
2018-06-30, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Den första jag tänkte på var S*zanne Re*ter men jag hoppas jag har fel. Gillar henne. Hon har ju haft alkoholproblem förr. Vet ej hur det är nu.

*=u
Hon bor INTE i Göteborg.
Citera
2018-06-30, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Hon som misshandlade en gravid kvinna på en restaurang i gamla stan i Stockholm, gissar jag på. Hon är kompis med äcklet Henrik Schyffert.

Fast de är å andra sidan mest på tv4 dvs judeägd media, men svt är ju i praktiken samma sak numera.

Martina Haag antar jag du tänker på.
Citera
2018-06-30, 12:12
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Hon bor INTE i Göteborg.
Nej det gör hon inte vad jag vet. Såg inget i artikeln som länkades att det stod nåt om Göteborg? Såg bara om Stockholm. Ber om ursäkt för min blindhet men nu har jag läst artikeln 3 ggr och fortfarande ser jag inget om Göteborg:/
Citera
2018-06-30, 12:12
Medlem
Citat:
Martina Haag antar jag du tänker på.
Inte heller hon bor i Göteborg.
Citera
2018-06-30, 12:16
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Inte heller hon bor i Göteborg.

Det skedde i Stockholm
Citera
2018-06-30, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg

Apropå Martina Haag, så kom jag att tänka på Lotta Lundgren. Men hon är kanske för känd för att betecknas som enbart "välkänd".
Citera
2018-06-30, 12:22
Medlem
hängballens avatar
Skulle hon ta bilen hem till Göteborg på fyllan?
Citera
2018-06-30, 13:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Apropå Martina Haag, så kom jag att tänka på Lotta Lundgren. Men hon är kanske för känd för att betecknas som enbart "välkänd".
Men hon betecknas nog inte som "skådespelare".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in