2018-06-29, 16:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Eftersom det verkar som även de mest flitiga postarna i tråden inte läser Q inläggen, så är säkert den här senaste posten av intresse.

Q !CbboFOtcZs ID: 03ac69 No.1953310 📁
Jun 28 2018 23:59:18 (EST)
>>1952748
It must happen.
Conspiracy no more.
Think of every post made.
It would force us to prove everything stated to avoid looking crazy, correct?
What do they fear the most?
Public awakening.
If they ask.
They self destruct.
They know this is real.
See attacks.
The build is near complete.
Growing exponentially.
You are the frame.
You are the support.
People will be lost.
People will be terrified.
People will reject.
People will need to be guided.
Do not be afraid.
We will succeed.
Timing is everything.
Think Huber.
Think DOJ/FBI reorg.
Think sex/child arrests / news.
Think resignations (loss of control).
How do you remove evil in power unless you reveal the ultimate truth?
It must be compelling to avoid a divide (political attack/optics).
We are the majority (growing).
WW.
Sheep no more.
TOGETHER.
Q

Jag tyckte den innan var mycket roligare:

>>1952489
We are waiting for a reporter to ask the ultimate question.
What are they waiting for?
They can end this at any time simply by asking POTUS, right?
We may have to ‘force’ this one.
Q

Jaha? Varför i helvete ber du inte Trump säga nåt själv då istället om ni nu är så jävla tighta??
Citera
2018-06-29, 16:59
Medlem
Pussykings avatar
De som är nya i ämnet bör se den här 13 minuter långa videon som mycket pedagogiskt förklarar Q fenomenet.

Är du helt grön på ämnet kommer du inte att tro på ett ord. Det är helt ok. Men dessa kunskaper kommer att underlätta att förstå de nyheter som Q hävdar kommer att släppas i juli.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=6cYZ8dUgPuU
Citera
2018-06-29, 17:01
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag tyckte den innan var mycket roligare:

>>1952489
We are waiting for a reporter to ask the ultimate question.
What are they waiting for?
They can end this at any time simply by asking POTUS, right?
We may have to ‘force’ this one.
Q

Jaha? Varför i helvete ber du inte Trump säga nåt själv då istället om ni nu är så jävla tighta??

Det är många på twitter som uppmuntrar journalister att fråga Trump. Vi får se vad det leder till, kanske finns alternativmedia eller modiga journalister som vågar ställa frågan.
Citera
2018-06-29, 17:03
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du får prata om vad du vill - men om du fortsätter göra det som ett svar på denna fråga:
Kan inte någon förklara varför denna "cabal" skulle vilja normalisera pedofili?
I varannat inlägg hävdas det att eliten använder pedofili som nån sorts invigningsrit för att få hållhakar på varandra - och i andra halvan av inläggen så hävdas det att de försöker normalisera pedofili.
Vore inte det att motverka deras eget syfte och sätt att använda pedofili som hållhake??
så är det ju bra om du svarar på frågan...

Kraften i hållhaken upphör i det ögonblick alla pedofiler avslöjas.
Citera
2018-06-29, 17:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Kraften i hållhaken upphör i det ögonblick alla pedofiler avslöjas.
Jotack, BushwickBill förklarade det mycket väl 10:30 idag.. Ska vi gå vidare?
Citera
2018-06-29, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkligen.hm.
Här är en mycket bra sammanfattning gjord av Dustin som jag varmt rekommenderar
https://vimeo.com/277505052

CHALLENGE THE NARRATIVE?
IT’S RIGHT IN FRONT OF YOU.
WHO ARE THE TRUE FASCISTS?
WHO ARE THE TRUE RACISTS?
WHY DOES THE ANTIFA FLAG MIMIC THAT OF THE NAZIS?
COINCIDENCE?

Q

Stämmer exakt , vilka mer länder?
Citera
2018-06-29, 18:45
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
De som är nya i ämnet bör se den här 13 minuter långa videon som mycket pedagogiskt förklarar Q fenomenet.

Är du helt grön på ämnet kommer du inte att tro på ett ord. Det är helt ok. Men dessa kunskaper kommer att underlätta att förstå de nyheter som Q hävdar kommer att släppas i juli.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=6cYZ8dUgPuU
Mycket välgjord video som har nämnts tidigare i tråden men begravs rätt fort bland all dynga från diverse mästertroll, misstänksamt med avsikt.

Skaparen bakom videon, Joe Masepoes, har även återgivit texten från videon på twitter: https://twitter.com/JosephMasepoes/status/1006998955153084416
Citera
2018-06-29, 19:02
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Eftersom det verkar som även de mest flitiga postarna i tråden inte läser Q inläggen, så är säkert den här senaste posten av intresse.

Q !CbboFOtcZs ID: 03ac69 No.1953310 📁
Jun 28 2018 23:59:18 (EST)
>>1952748
It must happen.
Conspiracy no more.
Think of every post made.
It would force us to prove everything stated to avoid looking crazy, correct?
What do they fear the most?
Public awakening.
If they ask.
They self destruct.
They know this is real.
See attacks.
The build is near complete.
Growing exponentially.
You are the frame.
You are the support.
People will be lost.
People will be terrified.
People will reject.
People will need to be guided.
Do not be afraid.
We will succeed.
Timing is everything.
Think Huber.
Think DOJ/FBI reorg.
Think sex/child arrests / news.
Think resignations (loss of control).
How do you remove evil in power unless you reveal the ultimate truth?
It must be compelling to avoid a divide (political attack/optics).
We are the majority (growing).
WW.
Sheep no more.
TOGETHER.
Q

Har den här "Q" skrivit någon hård fakta som senare kunnat bevisas? Eller på något annat sätt visat sig vara seriös? Eller är det bara kryptiska meddelanden som kan tolkas lite hur som helst?
Citera
2018-06-29, 19:07
Medlem
Jag vet knappt om man vågar fråga eftersom Q-anhängarna här visar upp en närmast religiöst fanatism för sin ledare. Men jag försöker:
Hur tänker ni när ni upprepade gånger misstolkar er ledare och först i efterhand (med hjälp av någon av era troende vänner) "förstår" vad Q menar? Känns det inte åtminstone lite märkligt att återkommande inte alls tolka profetiorna rätt utan att det krävs att någon (i efterhand) gör detta åt er?

Jag menar inte något elakt med detta, den/de som är Q verkar absolut ha koll på politik och världsläget. Men jag är ändå nyfiken på er som följer "honom" nästan religiöst trots bevisade feltokningar. Uppriktigt nyfiken!
Citera
2018-06-29, 20:19
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Hur tänker ni när ni upprepade gånger misstolkar er ledare och först i efterhand (med hjälp av någon av era troende vänner) "förstår" vad Q menar? Känns det inte åtminstone lite märkligt att återkommande inte alls tolka profetiorna rätt utan att det krävs att någon (i efterhand) gör detta åt er?
Q är en del av en rörelse vars syfte är att återställa lag och ordning i första hand i USA. Av vikt för att detta skall kunna utföras så smärtfritt som möjligt måste människorna i världen förstå omfånget av korruptionen. Det går med andra ord inte bara att arrestera alla korrupta, även om USAs president har den befogenheten då människorna felaktigt skulle tolka det som ett hot mot dem själva.

Jag tror inte Q uttryckligen har förklarat valet av att kommunicera mycket med ledande frågor, i en del fall kryptiska. Fördelen med detta är flera och av vikt för din frågeställnig är att det aktiverar människor att själva och tillsamans med andra söka efter information och bilda sig en egen uppfattning. Q's huvudsyfte verkar vara att informera den stora massan, därav the great awakening. Valet av 8chan* som platform har Q förklarat beror på att den inte är kompromissad (censurerad eller manupulerad).

* Q började posta på 4chan men bytte senare till 8chan då 4chan ansågs kompromissad.
Citera
2018-06-29, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Q är en del av en rörelse vars syfte är att återställa lag och ordning i första hand i USA. Av vikt för att detta skall kunna utföras så smärtfritt som möjligt måste människorna i världen förstå omfånget av korruptionen. Det går med andra ord inte bara att arrestera alla korrupta, även om USAs president har den befogenheten då människorna felaktigt skulle tolka det som ett hot mot dem själva.

Jag tror inte Q uttryckligen har förklarat valet av att kommunicera mycket med ledande frågor, i en del fall kryptiska. Fördelen med detta är flera och av vikt för din frågeställnig är att det aktiverar människor att själva och tillsamans med andra söka efter information och bilda sig en egen uppfattning. Q's huvudsyfte verkar vara att informera den stora massan, därav the great awakening. Valet av 8chan* som platform har Q förklarat beror på att den inte är kompromissad (censurerad eller manupulerad).

* Q började posta på 4chan men bytte senare till 8chan då 4chan ansågs kompromissad.

Trots dina (väl utvalda?) fetningar tycker jag inte riktigt du svarar på frågan. Hur kan du följa en ledare du själv ofta tolkar fel och först i efterhand, med hjälp av andra, tolkar "rätt"?
Citera
2018-06-29, 20:29
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Trots dina (väl utvalda?) fetningar tycker jag inte riktigt du svarar på frågan. Hur kan du följa en ledare du själv ofta tolkar fel och först i efterhand, med hjälp av andra, tolkar "rätt"?
Jag kan bara svara för mig själv. Det viktiga är slutresultatet, inte hur det uppnås. Ingen är felfri och misstag gör vi alla, det viktiga är att vi lär oss något av det.

Q's ledtrådar kan ibland vara kryptiska och ha flera möjliga tolkningar. Händelser och/eller information som framstår först senare kan krävas för en korrekt tolkning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in