2018-06-29, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag trodde Q menade nån annan eftersom Rice tillträdde redan i mars. Är det verkligen ett ”just joined”?

Q, kunde skrivit enbart -joined - annars ingen större skillnad.
Citera
2018-06-29, 11:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q, kunde skrivit enbart -joined - annars ingen större skillnad.

Ja, jag höll på och letade runt igår för att försöka förstå vem Q menade - men antagligen har ni rätt att det var Rice ändå..
Citera
2018-06-29, 12:47
Medlem
Citat:
OK, det var ju i alla fall en teori jag kan förstå - även om den låter så långsökt så det blir löjligt.
Det finns egentligen, tack gode gud, förstås inte på kartan att pedofili kommer kunna normaliseras så att folk skulle acceptera, eller förlåta, lite allmänt barnaknullande bland våra styrande.. Inte inom 10 år, inte ens inom en livstid eller två... Så om någon "håller på att avslöjas" så är det förstås helt kört för dem ändå....
Jasså, inte på kartan?
Hur förklarar du att folk accepterar att kriga då? Eller att folk accepterar att inte ha fritt tal? Att folk accepterar att vi bor i en diktatur?
Om dom ska kunna normalisera pedofili så sker det inte på svart och vitt, utan det blir lite manipulerande inblandat exakt som med allt annat vanligt folk accepterat.

Underskatta heller inte förändringar lite i taget.
Citera
2018-06-29, 13:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Jasså, inte på kartan?
Nej. Inte en chans i helvetet.

Citat:
Hur förklarar du att folk accepterar att kriga då?
Menar du att krig är "normaliserat" och att alla tycker det är helt ok att kriga?
Känner du själv många som tycker krig är helt ok?
Jag skulle tro de är ungefär lika få som de som tycker pedofili är ok.
Att folk blir tvingade att gå i krig betyder inte att de tycker det är "ok", men många accepterar det för att försvara sin livsstil, sitt land och sin familj – samma familj som i alla fall jag lätt skulle kunna döda en pedofil för att skydda..

Citat:
Eller att folk accepterar att inte ha fritt tal?
Jag skulle inte acceptera det. Men så har vi ju "fritt tal" som tur är.
Att det finns restriktioner vad gäller hets mot folkgrupp, personangrepp och hot är knappast ett hinder för "fritt tal"..

Citat:
Att folk accepterar att vi bor i en diktatur?
Jag vet inte var du bor, jag bor i Sverige och här har vid demokrati.

Citat:
Om dom ska kunna normalisera pedofili så sker det inte på svart och vitt, utan det blir lite manipulerande inblandat exakt som med allt annat vanligt folk accepterat.
Och hur lång tid skulle det ta menar du - en generation - kanske två? Eller ännu längre?

Citat:
Underskatta heller inte förändringar lite i taget.
Som klimatförändringarna då?
Citera
2018-06-29, 13:11
Medlem
Anonymous

Trump whipped those cowardly pussy republicans in shape to fight the cabal

Haha denna var bra !
Citera
2018-06-29, 13:56
Medlem
Citat:
OK, det var ju i alla fall en teori jag kan förstå - även om den låter så långsökt så det blir löjligt.
Det finns egentligen, tack gode gud, förstås inte på kartan att pedofili kommer kunna normaliseras så att folk skulle acceptera, eller förlåta, lite allmänt barnaknullande bland våra styrande.. Inte inom 10 år, inte ens inom en livstid eller två... Så om någon "håller på att avslöjas" så är det förstås helt kört för dem ändå....

Tänk efter nu, dom gör vad dom vill, å "vanligt" folk har bara att hålla käft å rätta sig i ledet. Så har det varit länge. Det börjar någon stans..som t ex i Californien där det nu är lovligt för barn i 12+ att sälja sina kroppar för sexuella tjänster. Sen kommer det att pedo as är människor oxå och med ett så skyddas dom av lagar ...tyck vad man vill om lgtbh men naturlig är fan inte, likväl finns det lagar som skyddar och en normalisering pågår för fullt. Tack för Q ..nu kanske vissa saker kan få en naturlig normalisering snart.
Citera
2018-06-29, 14:34
Medlem
Pussykings avatar
Citat:

Det kanske finns fler som är lika tröga så jag förklarar igen, för normala människor är så klart pedofili förkastligt. Men för tokvänstern som gått all in på att hata Trump uppstår ett dilemma.

Vad är värst? Att Hillary är pedofil eller att be om ursäkt till släktingar och vänner man idiotförklarat för att de röstat på Trump?
Citera
2018-06-29, 15:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheoneaboveAll
Tänk efter nu, dom gör vad dom vill, å "vanligt" folk har bara att hålla käft å rätta sig i ledet. Så har det varit länge. Det börjar någon stans..som t ex i Californien där det nu är lovligt för barn i 12+ att sälja sina kroppar för sexuella tjänster. Sen kommer det att pedo as är människor oxå och med ett så skyddas dom av lagar ...tyck vad man vill om lgtbh men naturlig är fan inte, likväl finns det lagar som skyddar och en normalisering pågår för fullt. Tack för Q ..nu kanske vissa saker kan få en naturlig normalisering snart.

Det är inte lagligt i Kalifornien att köpa sex - ens av vuxna.
Det är inte lagligt i Kalifornien att ha sex med någon under 18 år (age of consent), det är statutory rape...
Däremot är lagen ändrad så barn som prostitueras ses som offer istället för olagliga sexförsäljare..
Så du har missförstått innebörden av lagen som tur är.
Child prostitution is illegal in the state of California, as well as in the rest of the United States. The California law is in line with the stance of the Department of Justice, which has also noted that children involved in prostitution should be considered victims:
The term prostitution can delude or confuse one’s understanding of this form of child sexual exploitation. It is important to emphasize that the children involved are victims. Pimps and traffickers manipulate children by using physical, emotional, and psychological abuse to keep them trapped in a life of prostitution. It is not uncommon for traffickers to beat, rape, or torture their victims. Some traffickers also use drugs and alcohol to control them.
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Det kanske finns fler som är lika tröga så jag förklarar igen, för normala människor är så klart pedofili förkastligt. Men för tokvänstern som gått all in på att hata Trump uppstår ett dilemma.

Vad är värst? Att Hillary är pedofil eller att be om ursäkt till släktingar och vänner man idiotförklarat för att de röstat på Trump?

Det var fortfarande inte ett svar på själva frågan - men det har ju dina fränder som tur var redan insett och svarat åt dig...
Jag tänker dock inte svara på din fråga då den är så korkad så man får huvudvärk.. Menar du på fullt allvar att någon skulle ha gjort det valet - pedofili eller Trump??
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-06-29 kl. 15:06.
Citera
2018-06-29, 15:25
Medlem
Om det ska normaliseras så kommer det ske på ett mycket fult sätt. Eller så sker det långsiktigt, sakta men säkert.
Vad är värst "pedofili eller att folk dör" t.ex.
Ungefär såna scenarios kommer uppkomma.
Personligen tror jag inte det kommer kunna lyckas för folk håller på och vakna.

"Aldrig i helvete att det kommer lyckas". Jo, lätt och tänka så om man tror man bor i en demokrati.
Lönlöst och diskutera med såna personer som inte är vakna nånstans.

Varför skulle inte detta kunna lyckas med när vår frihet har tagits bort och folk accepterat det. Fritt tal är borta, folk har accepterat det.

Och så vidare. Folk underskattar hjärntvättningen som pågår, eller folk fattar väl knappt att vi är hjärnvättade.
Citera
2018-06-29, 16:19
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Det var fortfarande inte ett svar på själva frågan - men det har ju dina fränder som tur var redan insett och svarat åt dig...
Jag tänker dock inte svara på din fråga då den är så korkad så man får huvudvärk.. Menar du på fullt allvar att någon skulle ha gjort det valet - pedofili eller Trump??

Du får ta en aspirin så du får ordning på skallen, naturligtvis pratar jag om scenariot som uppstår när pedofilin blir allmänt känd.

Så nej inte än, men det blir ett val tokvänstern blir tvungna att förhålla sig till. Godkänna pedofilin från sina hjältar, eller be om ursäkt till alla man hånat som tillhör Trumpsidan. Mycket har man kunnat blunda för och låtsas som ingenting, men detta blir för stort. Hur går man vidare?
Citera
2018-06-29, 16:25
Medlem
Pussykings avatar
Eftersom det verkar som även de mest flitiga postarna i tråden inte läser Q inläggen, så är säkert den här senaste posten av intresse.

Q !CbboFOtcZs ID: 03ac69 No.1953310 📁
Jun 28 2018 23:59:18 (EST)
>>1952748
It must happen.
Conspiracy no more.
Think of every post made.
It would force us to prove everything stated to avoid looking crazy, correct?
What do they fear the most?
Public awakening.
If they ask.
They self destruct.
They know this is real.
See attacks.
The build is near complete.
Growing exponentially.
You are the frame.
You are the support.
People will be lost.
People will be terrified.
People will reject.
People will need to be guided.
Do not be afraid.
We will succeed.
Timing is everything.
Think Huber.
Think DOJ/FBI reorg.
Think sex/child arrests / news.
Think resignations (loss of control).
How do you remove evil in power unless you reveal the ultimate truth?
It must be compelling to avoid a divide (political attack/optics).
We are the majority (growing).
WW.
Sheep no more.
TOGETHER.
Q
Citera
2018-06-29, 16:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Du får ta en aspirin så du får ordning på skallen, naturligtvis pratar jag om scenariot som uppstår när pedofilin blir allmänt känd.

Så nej inte än, men det blir ett val tokvänstern blir tvungna att förhålla sig till. Godkänna pedofilin från sina hjältar, eller be om ursäkt till alla man hånat som tillhör Trumpsidan. Mycket har man kunnat blunda för och låtsas som ingenting, men detta blir för stort. Hur går man vidare?

Du får prata om vad du vill - men om du fortsätter göra det som ett svar på denna fråga:
Kan inte någon förklara varför denna "cabal" skulle vilja normalisera pedofili?
I varannat inlägg hävdas det att eliten använder pedofili som nån sorts invigningsrit för att få hållhakar på varandra - och i andra halvan av inläggen så hävdas det att de försöker normalisera pedofili.
Vore inte det att motverka deras eget syfte och sätt att använda pedofili som hållhake??
så är det ju bra om du svarar på frågan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in