Citat:
Ursprungligen postat av
MartinStLouis
Redan innan den nya administrationsavgiften var det ju en massa strul med Postnord, nu verkar det vara ännu mera strul. Är det någon som vet hur lång tid det brukar ta för Tullverket o besluta sig gällande omprövning av momsbetalning?
Gissar att det varierar lite beforende på arbetsbörda och hur komplicerat fallet är, men i mitt fall så tog det ca 2 veckor.
PN vägra dock att betala tillbaka hanteringsavgiften då dom ansåg att dom inte gjprt nåt fel som tagit ut moms och avgift trots att tullverket biföll överklagan ocg fastlog att försändelsen var momsfri.