Så kan det vara men tror inte någon reggar en blogg och lägger in inlägg som man bakdaterar 2 år.
UW må vara en mjukis men tror bloggen är fake.
Varför skulle någon ha fejkat en sådan här blogg menar du? För att ge en falsk bild av att UW och LW hade vad Leif GW Persson skulle kalla "ett sårigt förhållande"?
Det kan du läsa om i samband med att Springare förlorade jobbet. Det var han som framförde kritik att polisen inte gjort tillräckliga insatser som man ska göra vid försvunnen person.
"förlorat jobbet" har han väl inte gjort, uppdraget dock.
Varför skulle någon ha fejkat en sådan här blogg menar du? För att ge en falsk bild av att UW och LW hade vad Leif GW Persson skulle kalla "ett sårigt förhållande"?
Ja, det är den stora frågan, vem och framför allt varför vinner någon på att komponera ihop dessa få inlägg? Att misstankarna skall dra åt UW? Att bloggen var fake insåg jag direkt fast jag inte är lika insatt i hur bloggar fungerar som en tidigare skribent.
Ja, det är den stora frågan, vem och framför allt varför vinner någon på att komponera ihop dessa få inlägg? Att misstankarna skall dra åt UW? Att bloggen var fake insåg jag direkt fast jag inte är lika insatt i hur bloggar fungerar som en tidigare skribent.
Var bloggen reggad 2015?
Vad är det som får dig att tro att bloggen är "fake"?
Mest pladder igår från Leif GW i tv4 morgonprogram, inget nytt under solen.
Och varför kontaktade han Springare men fick inget svar av honom, nyfiken för att ha något att säga i media kanske.
Inte alls. Han svarade inte för han var skitskraj att GW, offentligt, skulle dra ner brallorna på honom.
Vad är det som får dig att tro att bloggen är "fake"?
Varför i hela fridens namn skulle UW skrivit dessa 3 inlägg under två års tid? "Bloggen" har inga kommentarer och jag fick direkt intrycket att den är baserad på vad någon hittat på/hört/vet/läst sig till. Hur kan du (eller några andra öht) ens tro att den inte är fake?
Inte alls. Han svarade inte för han var skitskraj att GW, offentligt, skulle dra ner brallorna på honom.
Tveksamt eftersom Springare tidigare ställt upp i GW:s tv-program och svarat på div frågor, tror mer nu att medan detta fall pågår tycker han inte att GW har med saken att göra och att Springare dessutom inte får säga något... inte ens till en nyfiken GW professor
Var bloggen reggad 2015?
Tycker inte bloggen gör så stor skillnad. Tankarna har väl tidigare varit uppe att LW kanske åsidosatte barnen pga sina engagemang. Samtidigt verkade hon ju vara en riktig pysselmamma. Själv tror jag inte att hennes mamma-kvaliteter har något som helst med mordet att göra. Om bloggen är fejk tror jag snarare någon vill föra bort diskussionen från ”hetare” områden.
Det här är en ganska långsökt teori men det det har å andra sidan förekommit bra mycket mer fantasifulla teorier i tråden
TeamDavidsson har en Myst som heter Bildning-Ådalen. (Vill du inte få ditt burkletande förstört så läs inte vidare..)
Löser man den får man fram kordinaterna N59°17,410,E015°11,276.
Kordinaterna leder till en punkt ungefär vid gångbron i andra änden av bullerplanket.
LW har redan löst den cachen men tänk om hon trots det ändå på något fått ett ärende dit?
Till exempel kan hon ha stämt möte med nån eller helt enkelt blivit ditlurad och antingen blivit överfallen eller hamnat i bråk där.
Hon kan då ha hamnat på fel sida av planket och sedan ha blivit jagad en del av sträckan eller så har hon blivit mördad direkt och efteråt, i anslutning till mordet eller vid ett senare tillfälle blivit släpad och/eller buren till FP.
Det skulle kunna förklara de smutsiga benen och även, om hon är flyttad senare även att hon inte blivit hittad tidigare.
I det läget skulle BP kunna finnas var som helst längs bullerplanket.
SD, och även HD skulle ha mycket att vinna på att hon inte hittades direkt i anslutning till deras Cache..
Tycker inte bloggen gör så stor skillnad. Tankarna har väl tidigare varit uppe att LW kanske åsidosatte barnen pga sina engagemang. Samtidigt verkade hon ju vara en riktig pysselmamma. Själv tror jag inte att hennes mamma-kvaliteter har något som helst med mordet att göra. Om bloggen är fejk tror jag snarare någon vill föra bort diskussionen från ”hetare” områden.
Nej, det tror inte jag heller. "Bloggen" var tydligen reggad 2015, enligt tidigare skribent. Så det är ju ett bevis på att den är fake. Hur och var fick postaren TimFa tag i "bloggen"? Postaren har inte varit aktiv i denna tråden innan inlägget om "bloggen".