Citat:
Ursprungligen postat av
sommarljum
Jaså? Den uppfattningen fick inte jag, det som överraskade henne var väl att nedräkningen bara ledde till en ny nedräkning? Har letat men hittar inte hennes text på plenatarypersuit-eventet den 19 mars nu.
Med allra största sannolikhet visste hon vilka som arrangerade, är min gissning. Men jag kan såklart ha fel.
Hon visste att det var SD som arrangerade, hon är lite kritisk i texten och skriver om ovänner men åker ändå dit.
Lätt manisk, eller ska jag säga svårt manisk på geocaching.
"Jaha, här skulle man få träffa Armstrong, Fuglesang och Davidsson, hemma på självaste Våghustorget, så märkvärdigt! Passade väldigt illa med jobbet, men la huvudet på sned och förhandlade med chefen och fick smita iväg en liten stund. JchK erbjöd sig att hämta upp mig, så jag fick flott transport ända fram!
När eventet publicerades fattade jag ingenting, men anade mig till att HTD som vanligt satt inne med mera information än oss vanliga dödliga och förstod att det skulle hända nåt kul. Blev lite snopet när nedräkningen bara vändes till ny nedräkning! Och de där astronauterna, dem såg jag inte heller till, bara nån som flugit ganska kort och valt att landa på sin egen tumme. Konstigt val. Istället blev mötet med eventfolket som vanligt den största behållningen. Kul att kramas och klämmas och knuffas lite med vänner och ovänner (nä, det var inte så många av den senare sorten här) och byta några ord och några skratt. Extra kul att träffa på några jag inte träffat på länge. Dessvärre fanns inte mycket tid till detta mingelmys. Jag hade tänkt promenera tillbaka till jobbet, men dagens färdtjänst kände sig också klar och avvek samtidigt, så jag fick skjuts även tillbaka, vilken lyx! Klev in till mötet prick på minuten vi avtalat.
Tack Jchk för skjuts och sällskap och tack HrTummetottDavidsson för att du sammankallade denna sköna samling knäppisar att stå en stund på torget i snålblåsten!"