2018-06-27, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Det vill vi mer än gärna veta!

Jag höll på att ge upp men scrollade mig genom hela hennes Facebook (varför har folk sina profiler vidöppna?! Dårskap!) och hon tycks ha simmat Vansbrosimmet det datumet. Glada bilder, hejjarop i mångfald men jag hittar ingenting om barnen.

Hittade en rapport på Funbeat (jäklar vad damen tränade under några år) men inte heller där nämns barnen.
Citera
2018-06-27, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenrasande1
Står inget anmärkningsvärt på IG dagarna kring detta. fetade, mwnar han farmorn?

Kan vara. Eller så har han stavat fel och menar "sin" mamma?
Citera
2018-06-27, 22:12
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Jag höll på att ge upp men scrollade mig genom hela hennes Facebook (varför har folk sina profiler vidöppna?! Dårskap!) och hon tycks ha simmat Vansbrosimmet det datumet. Glada bilder, hejjarop i mångfald men jag hittar ingenting om barnen.

Hittade en rapport på Funbeat (jäklar vad damen tränade under några år) men inte heller där nämns barnen.

Snyggt jobbat Aha...LW verkar vara målmedveten detta datum, stolt och lycklig medan UW (om det är han som skrivit bloggen) känns vilsen, orolig och rejält besviken, tycker jag. Om det är UW:s ord vi blivit serverade idag så var det mer än på tiden, känner jag.
Citera
2018-06-27, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenrasande1
Vansbrosimmet.

Tackar för denna information! Det blir väl ca 3 km simning i (vad jag har hört) rejält kallt vatten? Någon som vet om SD plaskade med?
Citera
2018-06-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Snyggt jobbat Aha...LW verkar vara målmedveten detta datum, stolt och lycklig medan UW (om det är han som skrivit bloggen) känns vilsen, orolig och rejält besviken, tycker jag. Om det är UW:s ord vi blivit serverade idag så var det mer än på tiden, känner jag.

Känns spontant som att de borde dubbelkolla UWs alibi.
Han verkar oerhört bitter och sårad.
Nu är han väl också tämligen nyseparerad...
Citera
2018-06-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
kan nog stämma bra ,men den är ju inte smickrande för LW
svårt att kolla vem som skapat bloggen och varför så lite (sporadiskt skrivet)

Jag tycker snarare att bilden av UW är mindre smickrande, som en ganska självömkande och depressiv person. Missnöjet med exfrun framkommer tydligt och svårigheter med samarbetet kring barnen. Vilket ju knappast enbart beror på LW. Det är en stor kontrast mot LWs optimistiska inlägg som aldrig tenderar att anklaga omgivningen, utan ffa uttrycker tacksamhet. Visst kan det varit annorlunda bakom den vackra fasaden, men tycker att hon ska ha cred som inte valt att ikläda sig en offerkofta.
Citera
2018-06-27, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Chansen att hon inte visste det var 0%, hon visste med 100% säkerhet att hon skulle få träffa just SD!

Hur vet du det?
Citera
2018-06-27, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Jag tycker snarare att bilden av UW är mindre smickrande, som en ganska självömkande och depressiv person. Missnöjet med exfrun framkommer tydligt och svårigheter med samarbetet kring barnen. Vilket ju knappast enbart beror på LW. Det är en stor kontrast mot LWs optimistiska inlägg som aldrig tenderar att anklaga omgivningen, utan ffa uttrycker tacksamhet. Visst kan det varit annorlunda bakom den vackra fasaden, men tycker att hon ska ha cred som inte valt att ikläda sig en offerkofta.

UW är stor, skulle utan problem kunna ha ihjäl LW om han var på det humöret
Citera
2018-06-27, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz

Varför skall hon prata om barnen på ett vidöppet Facebook? Gjorde UW det? Gör du det?

Alla sunda föräldrar avstår från det. Däremot om man har en privat Facebook vänlista är det OK. Men den ser du inte pga av inställningar.
Citera
2018-06-27, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimFa
Har inte varit så aktiv i den här tråden, vet därför inte om dessa uppgifter redan kommit fram (hittade åtminstone inte det i sökfunktionen).

Det ska eventuellt finnas en blogg som den mördade tjejens exman drev för sådär 3-5 år sen där han skrev om situationen med Lena. Tror den är efter skilsmässan??

https://vivereiam.wordpress.com/

Sorg? Bitterhet? Ilska?

Jag lämnar tolkningarna till er här i tråden.

Kan vara ett tips att ta skärmdumpar innan bloggen försvinner.
Var och hur hittade du "bloggen"? Den kan väl inte vara seriös? 3 inlägg på 2 år (?!!!) Det känns som om någon skulle roat sig med att komponera ihop den alldeles nyligen eller??
Citera
2018-06-27, 22:28
Medlem
https://youtu.be/ho11J9QBbOM

Leif Gw Persson i Tv4,
Citera
2018-06-27, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Känns spontant som att de borde dubbelkolla UWs alibi.
Han verkar oerhört bitter och sårad.
Nu är han väl också tämligen nyseparerad...

Jamenvisst. Tror absolut inte att UW skulle ha något emot detta om han är oskyldig. Har man rent samvete står man stadigt i galoscherna oavsett noggrann granskning, anser jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in