Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Fast han sade ju inte det. Inget vittne håller med om Kawesas flippade historia. Jag antar att du läst FUP:en. Den ger en ganska tydlig bild av skeendet.
Edit: Jag förstår att hon tyckte det var obehagligt. Nu bor jag inte i Stockholm (tack och lov) men jag skulle inte tillåta någon att passera på mitt kort. Det ser jag som uteslutet, om jag inte är redigt trött eller nåt. Om en kvinna skulle slå mig då, kanske jag också skulle ha sneat ur. Skulle inte du det?
På många sätt var han väldigt behärskad. Hur skulle du ha reagerat?
FU anger ingenting egentligen om vad som kan ha sagts men däremot är målsägande medveten om att han inledningsvis har sagt att det förekom något hotfull från honom, som han senare menar inte hör dit.
Han verkar inte riktigt stabil då det gäller sina brillor heller och då anar man ugglor i mossen eftersom han inte ser ut att ha särskilt bra ställt.
Jag har svårt för typer som leker poliser på fritiden och ställer till det som han gör med stoppande och kvarhållningen av Kawesa så hon inte kan röra sig framåt. Jag tycker hans agerande tyder på en kränkt jävels usla liv och dåliga mående. Han kan absolut inte tillhöra en glad och lättsam person utan såna typer finns lite överallt och dom retar ihjäl mig.
Visserligen är det hon som utövar våld, men att fullfölja allt på det sätt han gör är ju sämre än ett våp. Stor bebis bara som absolut inte förtjänar några domstolsprocesser eller skadestånd. Han borde skämmas som beter sig som han gör. Vem fan är han att ta sig ton mot plankare? Ska man handgripligen stanna dom eller? Om hon nu inte hade varit våldsam så undrar jag om inte han låg betydligt risigare till. Han borde gå till någon som kan göra livet lite gladare för honom den sura fan.