2018-06-26, 18:00
  #1501
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoppsmäll
Jag undrar hur VK tänker när allt faller tillbaka på henne och hennes lögner....
När det liksom (förhoppningsvis) går upp för henne att hon är bortgjord.

Det hjälper inte längre att spela ut rasist- eller kvinnohat-kortet längre.
De så kallade feministerna har således inget att kunna angripa svenskhet och svenska män med längre.

De kommer att verka fåniga i framtiden, när historien om feminister på 2000-talets början ska skrivas. De är inga nutida suffragetter, de är en skara manshatande kvinnor som snöat in på sina egna förvrängda åsikter.
//SS
Sorry. Tanken din är god och jag håller med dig.

Däremot kommer hon icke att inse sina fel pga diverse brister... IQ...impulskontroll, verklighetsuppfattning etc etc.

Ett folk som slår ihjäl varandra med käppar eller stenar syndare alternativt sätter eld på dom, kan inte införlivas i ett västerländskt samhälle.
Citera
2018-06-26, 18:02
  #1502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoppsmäll
Jag undrar hur VK tänker när allt faller tillbaka på henne och hennes lögner....
När det liksom (förhoppningsvis) går upp för henne att hon är bortgjord.

Det blir även intressant vad de som har trott på henne tänker. Minns att jag såg jättemånga kommentarer på hennes facebook-inlägg där anhängare stöttade och trodde stenhårt på henne.
Citera
2018-06-26, 18:20
  #1503
Avslutad
Underhållande FUP... Festligt att hon låter exponera sina psykiatriska åkommor i samband med den;
-Recidiverande depression, står på Voxra och Cipralex (2 ganska starka antidepressiva), behöver nya recept.
Citera
2018-06-26, 18:29
  #1504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Underhållande FUP... Festligt att hon låter exponera sina psykiatriska åkommor i samband med den;
-Recidiverande depression, står på Voxra och Cipralex (2 ganska starka antidepressiva), behöver nya recept.

Kanske i straffmildrande syfte?
Citera
2018-06-26, 18:32
  #1505
Medlem
Kan någon klistra FUP:en eller något?
Citera
2018-06-26, 18:35
  #1506
Medlem
XaoqcHs avatar
Är det bara jag som får en känsla av att Victoria i smyg gillar att kallas för smutsig negerhora? Hon ljuger om att andra ska kalla henne detta så pass många gånger att man börjar undra om hon inte tänder på det.
Citera
2018-06-26, 18:39
  #1507
Medlem
Nu har skymningspressen i form av expressen.se äntligen vaknat till liv.

"Fi:s förra partiledare Victoria Kawesa åtalas för misshandel.

Enligt stämningsansökan ska hon ha slagit en man vid spärren på en tunnelbanestation.

– Hon förnekar brott på grunden av att hon först har blivit utsatt för ett brott inledningsvis, säger Daniel Svensson, Kawesas advokat."


https://www.expressen.se/nyheter/forra-fi-partiledaren-atalas-for-misshandel-/
Citera
2018-06-26, 18:41
  #1508
Medlem
FUP:
https://www.docdroid.net/6NwL4Fo/sodertorns-tr-b1514-18-aktbil-7.pdf
Citera
2018-06-26, 18:44
  #1509
Medlem
XaoqcHs avatar
Axplock från FUP:en:
Citat:
Ja det är en nödvärnshandling som Victoria gör gällande. Hans brottsliga handling inleds med ett olaga frihetsberövande i och med att han hindrar henne från att gå framåt.

Enligt Kawesas försvarsadvokat

Citat:
Nej, jag ville bara hinna med tåget, det var så märkligt tänkte bara att det var en hotfull situation och att han inte var att leka med han var rasist och jag är en svart kvinna och han attackerade mig rasistiskt jag ville bara därifrån så fort som möjligt.

Citat:
MT sträcker sig mot målsägandes ansikte och sliter av honom glasögonen så att de faller på marken. Misstänkt backar och ställer sig vid den andra spärren precis bredvid och pekar finger ("fuck you" tecknet) mot målsägande.

Citat:
Folk försöker gå emellan och i tumultet är det någon som nästan råkar kliva på hans glasögon. Då han påpekar detta försöker kvinnan hoppa på glasögonen men dom fick inga skador. För att förhindra henne att hoppa på hans glasögon föser han undan henne så att han kan ta upp dem.
Citera
2018-06-26, 18:48
  #1510
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Axplock från FUP:en:


Enligt Kawesas försvarsadvokat
Vilken jävla lirare hon verkar ha som advokat. "Olaga frihetsberövande". Vilken tomte.
Citera
2018-06-26, 18:55
  #1511
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Vilken jävla lirare hon verkar ha som advokat. "Olaga frihetsberövande". Vilken tomte.

Det är hans legala tolkning av vad hon beskrev. Kan kanske inte ha varit lätt.

En av anledningarna till att jag i te blev advokat. Inte för att jag skulle ha svårt för att representera olika kriminella, de ska också ha legal vägledning. Utan för att jag skulle vara tvungen att inte vara mot mitt eget, utan allas, bättre vetande klämma ur mig dylika idioter.
Citera
2018-06-26, 18:55
  #1512
Medlem
XaoqcHs avatar
Vore kul att dra igång en insamling för herrn som Victoria Kawesa misshandlade. Kanske tillräckligt för nya glasögon samt ett årskort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in