Citat:
Ursprungligen postat av
Ghostboyyyyyyyyy
O**r b**ar bland annat. Gå in på F**kry Facebook kolla hans rainbow rolex klocka en av hans flera rolex klockor. En rolex rainbow klocka brukar kosta mellan 600 k till 1 miljon. Vet ej om han har kvar den bilden dock. Kolla a*tu som hade sin Audi rs för 500 k. Försöker ej glorifiera men din fitta du är en liten hora som sitter ute på landet och läser Aftonbladet hela tiden. Kan man posta bilder här så ska jag visa denna lilla horan att han har fel?
Om du är så stor i käften så kan du skriva var i Malmö du vill ses imorgon. Här har du hela forumet som ditt vittne att jag dyker upp din arabiska jävla tjackpundare.
Juste, han Mekkys bror som du skrev innan. Den äckliga missbrukaren som bor i Marbella.
1 : Det huset HYR dom din råtta han har inte köpt det.
2 : Han är där nere för att han är en jävla missbrukare som familjen skickade ner så han inte skulle bli hittad här med en kanyl i en trappa. Så jävla glory liv lever dom.
Fast det är klart, har du Mekkybröderna som idoler så förstår jag att du lever i en snäv verklighet. Men det finns en verklighet bakom dom fashionabla Instagrambilderna även om runkar till dom.
ps:
https://www.sydsvenskan.se/2018-06-25/tva-gripna-med-lyxbil-och-dyra-klockor-misstanks-for?redirected=1