Citat:
Att VK är en lögnerska, plankerska, fuskare, via F! indoktrinerad manshaterska och rättshaverist är nog uppfattat av alla (utom PK-media som inte verkar skriva ett ord om det).
Men för att föra in samtalet i en liten annan inriktning, vad kostar denna plankningen oss skattebetalare ?
Det är mycket intressant läsning i https://www.docdroid.net/6NwL4Fo/sodertorns-tr-b1514-18-aktbil-7.pdf#page=62 (som annan användare postade några inlägg tidigare).
MEN ! Det som förutom gärningen också är intressant är vilken jäkla apparat som sattes igång för detta. Egentligen är det helt otroligt i sig. Klart är att VK fuskade och att dispyt uppstod. Men en redan belastad polisorganisation ska hålla förhör, skriva protokoll, advokater kopplas in och sedan tas fallet upp i rätten...För en PLANKNING !!!
Den här plankningen kommer att kosta oss skattebetalare (minst) en halv miljon kr. Men jag tror faktiskt att jag tagit till i underkant.
Det måste ju finnas proportioner !
Går det till så här i NÅGOT annat land ? eller är detta "only in Sweden". Själv börjar jag tro att vänstersamhällets iver över att göra stor (politisk korrekt) affär av en såpass liten sak som detta kommer att kasta oss in i en rejäl kris. Någonstans måste ju pengarna komma ifrån som betalar hela det här maskineriet. De pengarna kommer från bland andra MIG, och jag personligen börjar lacka ur rejält och känner att nu får det fan vara nog med slöseriet av våra resurser.
Men för att föra in samtalet i en liten annan inriktning, vad kostar denna plankningen oss skattebetalare ?
Det är mycket intressant läsning i https://www.docdroid.net/6NwL4Fo/sodertorns-tr-b1514-18-aktbil-7.pdf#page=62 (som annan användare postade några inlägg tidigare).
MEN ! Det som förutom gärningen också är intressant är vilken jäkla apparat som sattes igång för detta. Egentligen är det helt otroligt i sig. Klart är att VK fuskade och att dispyt uppstod. Men en redan belastad polisorganisation ska hålla förhör, skriva protokoll, advokater kopplas in och sedan tas fallet upp i rätten...För en PLANKNING !!!
Den här plankningen kommer att kosta oss skattebetalare (minst) en halv miljon kr. Men jag tror faktiskt att jag tagit till i underkant.
Det måste ju finnas proportioner !
Går det till så här i NÅGOT annat land ? eller är detta "only in Sweden". Själv börjar jag tro att vänstersamhällets iver över att göra stor (politisk korrekt) affär av en såpass liten sak som detta kommer att kasta oss in i en rejäl kris. Någonstans måste ju pengarna komma ifrån som betalar hela det här maskineriet. De pengarna kommer från bland andra MIG, och jag personligen börjar lacka ur rejält och känner att nu får det fan vara nog med slöseriet av våra resurser.
Om hon bara plankat som vanligt hade det ju inte hänt ett skit. Är du läskunnig?
Hon slog en oskyldig man till blodvite och försökte trampa sönder hans brillor. Sedan anklagade hon honom för rasism med mera och uppmanade svansen att protestera. Det gjorde ont att se kända och respekterade namn bland fåren som lovebombade på hennes Facebook.
Du är nog rätt ensam om att tycka att detta är en liten sak.