2018-06-26, 13:53
  #1465
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Att VK är en lögnerska, plankerska, fuskare, via F! indoktrinerad manshaterska och rättshaverist är nog uppfattat av alla (utom PK-media som inte verkar skriva ett ord om det).

Men för att föra in samtalet i en liten annan inriktning, vad kostar denna plankningen oss skattebetalare ?

Det är mycket intressant läsning i https://www.docdroid.net/6NwL4Fo/sodertorns-tr-b1514-18-aktbil-7.pdf#page=62 (som annan användare postade några inlägg tidigare).

MEN ! Det som förutom gärningen också är intressant är vilken jäkla apparat som sattes igång för detta. Egentligen är det helt otroligt i sig. Klart är att VK fuskade och att dispyt uppstod. Men en redan belastad polisorganisation ska hålla förhör, skriva protokoll, advokater kopplas in och sedan tas fallet upp i rätten...För en PLANKNING !!!

Den här plankningen kommer att kosta oss skattebetalare (minst) en halv miljon kr. Men jag tror faktiskt att jag tagit till i underkant.

Det måste ju finnas proportioner !

Går det till så här i NÅGOT annat land ? eller är detta "only in Sweden". Själv börjar jag tro att vänstersamhällets iver över att göra stor (politisk korrekt) affär av en såpass liten sak som detta kommer att kasta oss in i en rejäl kris. Någonstans måste ju pengarna komma ifrån som betalar hela det här maskineriet. De pengarna kommer från bland andra MIG, och jag personligen börjar lacka ur rejält och känner att nu får det fan vara nog med slöseriet av våra resurser.

Om hon bara plankat som vanligt hade det ju inte hänt ett skit. Är du läskunnig?

Hon slog en oskyldig man till blodvite och försökte trampa sönder hans brillor. Sedan anklagade hon honom för rasism med mera och uppmanade svansen att protestera. Det gjorde ont att se kända och respekterade namn bland fåren som lovebombade på hennes Facebook.

Du är nog rätt ensam om att tycka att detta är en liten sak.
Citera
2018-06-26, 14:02
  #1466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Om hon bara plankat som vanligt hade det ju inte hänt ett skit. Är du läskunnig?

Hon slog en oskyldig man till blodvite och försökte trampa sönder hans brillor. Sedan anklagade hon honom för rasism med mera och uppmanade svansen att protestera. Det gjorde ont att se kända och respekterade namn bland fåren som lovebombade på hennes Facebook.

Du är nog rätt ensam om att tycka att detta är en liten sak.

Håller med om allt du skriver om henne. Jag skrev i mitt första inlägg att hon är "VK är en lögnerska, plankerska, fuskare, via F! indoktrinerad manshaterska och rättshaverist är nog uppfattat av alla (utom PK-media som inte verkar skriva ett ord om det)."

Det jag pratar om är att detta kommer kosta skattebetalarna JÄVLIGT mycket pengar.

Men jag ändrar mig, det är nog dags att det får kosta pengar. Hon har ljugit och kommit med falska påståenden. Hoppas hon får ett straff som är kännbart. Hennes heder har hon för länge sedan förverkat (det klarade hon alldeles själv).
Citera
2018-06-26, 14:02
  #1467
Medlem
Det ända man behöver för att förstå att VK är galen är denna beskrivningen av sig själv på twitter: "Anti-Racist Intersectional Post-Colonial Black Feminist. The first Black Party Leader in Sweden. Researcher in gender studies at LiU. "
Citera
2018-06-26, 14:08
  #1468
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Om hon bara plankat som vanligt hade det ju inte hänt ett skit. Är du läskunnig?

Hon slog en oskyldig man till blodvite och försökte trampa sönder hans brillor. Sedan anklagade hon honom för rasism med mera och uppmanade svansen att protestera. Det gjorde ont att se kända och respekterade namn bland fåren som lovebombade på hennes Facebook.

Du är nog rätt ensam om att tycka att detta är en liten sak.
Det tror jag också den användaren är ensam om.

Att som VK låtsas vara ”god” och som dessutom var partiledare för ett parti som lever på kränkthet, rimmar illa med att kränka helt oskyldiga arbetare. Dessutom går hon steget längre och försöket sätta dit honom, för något han inte gjort, för att gnida in det lite extra.

Att dessutom försöka stjäla pengar från statliga SL, vilket i längden gör att vi skattebetalare får betala hennes biljett, rimmar också illa med hennes politiska ställningstagande.

Hon är så kränkt, över att hon gjort fel, att hon till och med blir inlagd på psyket. Kan någon snälla förklara hur hon tänker, eller komma med en gissning? Jag förstår uppriktigt talat inte det.

En jävla apa är hon. Både bildligt och bokstavligt talat.
Blir även uppriktigt glad över att hon skämmer ut sig, och alla andra äckelfeminister, på detta sätt.

Ska även, återigen, försöka få tag på filmen. Återkommer.
Citera
2018-06-26, 14:09
  #1469
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGanjaMan
Det ända man behöver för att förstå att VK är galen är denna beskrivningen av sig själv på twitter: "Anti-Racist Intersectional Post-Colonial Black Feminist. The first Black Party Leader in Sweden. Researcher in gender studies at LiU. "
Hon är inte speciellt aktiv på twitter sedan oktober förra året. Kan det ha med detta att göra?

Sedan att hon framhäver sig som "The first Black Party Leader in Sweden", när hon var partiledare i ca 6 månader (som hon sedan fick gå ifrån). känns lite som folk som skriver på CV att de fått avslutad provanställning. Känns som man försöker lyfta sig själv för ett taskigt jobb man gjort
Citera
2018-06-26, 14:15
  #1470
Medlem
bestammer-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenn-Matthews
Hon är inte speciellt aktiv på twitter sedan oktober förra året. Kan det ha med detta att göra?

Sedan att hon framhäver sig som "The first Black Party Leader in Sweden", när hon var partiledare i ca 6 månader (som hon sedan fick gå ifrån). känns lite som folk som skriver på CV att de fått avslutad provanställning. Känns som man försöker lyfta sig själv för ett taskigt jobb man gjort
Hon slutade som partiledare någon gång under hösten där, jag tror att det var därför hon slutade twittra. Misshandeln hände i januari.
Citera
2018-06-26, 14:17
  #1471
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bestammer-senare
Hon slutade som partiledare någon gång under hösten där, jag tror att det var därför hon slutade twittra. Misshandeln hände i januari.
Slutet som partiledare är väl i samband med plagiat skandalen också
Citera
2018-06-26, 14:17
  #1472
Medlem
bestammer-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenn-Matthews
Slutet som partiledare är väl i samband med plagiat skandalen också
Ja, det var anledningen om jag minns rätt.
Citera
2018-06-26, 14:23
  #1473
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitelvis
Fi sitter kommunfullmäktige i Stockholm och jag som stockholmare är faktiskt intresserad av vad en före detta partiledare för fi har för sig, är faktiskt väldigt relevant i dessa valtider du vet. Och ja media hade utan tvekan skrivit om det ifall det hade varit en före detta partiledare från något annat parti.


Planka på tunnelbanan är tydligen ok och när folk reagerar på detta så tycker FIs partiledare att det är ge sig på denna och slåss.
Jag har aldrig tidigare hört talas om människan fören jag läste FUPen och jag kan bara säga att är hon politiker på något sätt så är der riktigt illa.
Tidningarna skriver om vad SD-anhängare sysslar med och detta är minst lika illa.

Jag är inte och kommer aldrig att sympatisera med någon av dem
Båda partierna är lika skruvade och det märker man när såna här saker kommer upp.
__________________
Senast redigerad av Krickedixan 2018-06-26 kl. 14:26.
Citera
2018-06-26, 14:27
  #1474
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Planka på tunnelbanan är tydligen ok och när folk reagerar på detta så tycker FIs partiledare att det är ge sig på denna och slåss.
Jag har aldrig tidigare hört talas om människan fören jag läste FUPen och jag kan bara säga att är hon politiker på något sätt så är der riktigt illa.
Tidningarna skriver om vad SD-anhängare sysslar med och detta är minst lika illa.

Jag är inte och kommer aldrig att sympatisera med någon av dem
Båda partierna är lika skruvade och det märker man när såna här saker kommer upp.
Hon har avgått som partiledare. Men osäker på om hon fortfarande är aktiv politiker
Citera
2018-06-26, 14:29
  #1475
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenn-Matthews
Hon har avgått som partiledare. Men osäker på om hon fortfarande är aktiv politiker

Det är en himla tur för dem om hon avgått men hon svärtar fortfarande ner det.
Citera
2018-06-26, 14:48
  #1476
Medlem
Alla fattar att det är hon som har problem med män och vita människor. Hon använder bara sin hudfärg för att dölja sin egna rasism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in