Citat:
Ursprungligen postat av
Mammaellen
Vill du kolla om det finns?
Min sambo ringde tingsrätten i måndags och begärde ut domen. Han försökte även få ut FUPen, som fortfarande är sekretessbelagd. När vi försökte få den sist så sa de att den skulle vara sekretessbelagd åtminstone fram till domen, men nu är den alltså fortfarande det. Så den finns, men verkar inte gå att få ut.