Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-12, 14:45
  #5677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Här finns länkarna till FUP:

(FB) Tre män med kopplingar till NMR åtalas efter tre bombattentat i Göteborg


Tusen tack!!
Citera
2017-06-12, 15:44
  #5678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DolceOgrabbarna
Någon som kan ordna fup på stureplansprofilerna/våldtäkten. D hade nån bar på Fridhemsplan som hette Lionbar

Hade också velat ha den här.
Citera
2017-06-12, 20:31
  #5679
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Här finns länkarna till FUP:

(FB) Tre män med kopplingar till NMR åtalas efter tre bombattentat i Göteborg

Citat:
Ursprungligen postat av acetal
Tusen tack!!
Citat:
Ursprungligen postat av fum
Har någon tillgång till FUPen mot de tre nazisterna som sitter häktade för bombdåd i Västsverige?

Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackusername
Jag skulle också uppskatta FUP i det fallet. Verkar vara intressant, speciellt med tanke på ryssträningen de uppenbarligen fått.
Jag har låtit slå ihop dokumenten till ett enda, komprimerat och gjort det helt sökbart (en hel del text var som bild och inte text): https://minfil.org/u6h8M7b4be/FUP_bomberna_i_GBG.pdf
Citera
2017-06-13, 08:44
  #5680
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Dom till detta ärende: (FB) 17-åring i Skåne satte på sin lillasyster över 200 gånger

https://minfil.org/c5m6M9bcb6/Helsin...2017-06-12.pdf
Citera
2017-06-14, 14:12
  #5681
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander.Delarge
Thomas Jonsson har jag för mig att han heter. Storebror till Martin Jonsson som slog ihjäl sin tjej för ett tag sen. Jonsson är spikat iaf. Tack på förhand!
Bror till han som misshandlade Lotta Rudholm till döds?
Jag har verkligen för mig att jag har denna, kan du ngt namn på ngn av offren?
Citera
2017-06-14, 17:33
  #5682
Medlem
Alexander.Delarges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Bror till han som misshandlade Lotta Rudholm till döds?
Jag har verkligen för mig att jag har denna, kan du ngt namn på ngn av offren?
Exakt! Ganska säker på att förnamnet är Tomas/Thomas. Testa Jansson, verkar som de har dubbelefternamn. Jonsson-Jansson.

Lennart Landin hette den enda som dog. Tack på förhand!
Citera
2017-06-14, 18:02
  #5683
Medlem
TooOldForThiss avatar
Hej! Jag känner mig lite nostalgisk ikväll och eftersöker domar från Operation Liquid (alt. FUP, el. stämningsansökan). Styrkekramar.
Citera
2017-06-14, 19:12
  #5684
Medlem
25 fällda efter huliganbråk.

Någon som sitter på dom ?

http://www.dn.se/sthlm/25-fallda-efter-huliganbrak/
Citera
2017-06-16, 12:18
  #5685
Medlem
SvartaBjorns avatar
Någon som är duktig på det här att få fram domar som kan hjälpa mig med följande:

Tingsrättsdomen där Wikströms Lås i Falkenberg stämde Skrea Lås och Smide (även detta i Falkenberg) och vann mot dessa.
Domen föll våren 2017, osäker på exakt datum dock.

Bakgrund:
Vissa av företrädarna för Skrea Lås och Smide ägde tidigare Wkströms Lås men sålde företaget och jobbade sedan kvar som anställda. De sade sedan upp sig och startade det konkurrerande företaget.

Tacksam för hjälp!
Citera
2017-06-16, 12:56
  #5686
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Någon som är duktig på det här att få fram domar som kan hjälpa mig med följande:

Tingsrättsdomen där Wikströms Lås i Falkenberg stämde Skrea Lås och Smide (även detta i Falkenberg) och vann mot dessa.
Domen föll våren 2017, osäker på exakt datum dock.

Bakgrund:
Vissa av företrädarna för Skrea Lås och Smide ägde tidigare Wkströms Lås men sålde företaget och jobbade sedan kvar som anställda. De sade sedan upp sig och startade det konkurrerande företaget.

Tacksam för hjälp!

Maila dessa uppgifter till rätt tingsrätt och be att få ut domen. De borde då skicka den till dig. Du kan leta upp tingsrätten här: www.domstol.se.
Citera
2017-06-16, 20:49
  #5687
Medlem
https://www.sydsvenskan.se/2017-06-1...och-vapenbrott

Någon som sitter på Fup gällande detta ärendet. Allt uppdagades i samband med en biljakt som sluta ute vid Videdal
Citera
2017-06-16, 23:12
  #5688
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander.Delarge
Exakt! Ganska säker på att förnamnet är Tomas/Thomas. Testa Jansson, verkar som de har dubbelefternamn. Jonsson-Jansson.

Lennart Landin hette den enda som dog. Tack på förhand!
Alltså tyvärr, hittar den inte..Har nog bara fått för mig att jag läst denna?
Ber om ursäkt :/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback