2018-06-25, 21:45
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Kan ha varit dottern då kanske?
Men då har någon varit i hemmet iaf. Det var det ursprungsfrågan gällde tror jag. Om UW eller familjen synts till.

Btw: någon som vet om LWs och SDs hus är fortsatt avspärrade? Inget mer hus? Uttalade sig inte polisen om att fler bostäder skulle undersökas?

Enligt inlägg i tråden var kriminaltekniker på plats i SD:s hus för bara några dagar sedan.
Men du kanske menar ytterligare bostäder som inte undersökts innan?
Citera
2018-06-25, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Enligt inlägg i tråden var kriminaltekniker på plats i SD:s hus för bara några dagar sedan.
Men du kanske menar ytterligare bostäder som inte undersökts innan?

Ja, jag menar ytterligare bostäder. Kan ha minnesfel men hade för mig att man uttalade sig på något liknande sätt och att tråden jublade över att man nu kanske skulle spärra av HDs hus.
Citera
2018-06-25, 21:50
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ja, jag menar ytterligare bostäder. Kan ha minnesfel men hade för mig att man uttalade sig på något liknande sätt och att tråden jublade över att man nu kanske skulle spärra av HDs hus.

Tror polisen uttalande var mer åt hållet att nya undersökningar skulle göras.
Nämndes inget om nya ställen.
Så tolkade jag det i alla fall
Någon får rätta mig om jag har fel
Citera
2018-06-25, 21:50
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:

De skulle göra ytterligare tekniska undersökningar sades det bara, enligt mitt minne.
Sedan om det är i de bostäder som redan är avspärrad eller också i nya framgick inte.
Citera
2018-06-25, 21:51
Medlem
Citat:
Kan ha varit dottern då kanske?
Men då har någon varit i hemmet iaf. Det var det ursprungsfrågan gällde tror jag. Om UW eller familjen synts till.

Btw: någon som vet om LWs och SDs hus är fortsatt avspärrade? Inget mer hus? Uttalade sig inte polisen om att fler bostäder skulle undersökas?

De var avspärrade i helgen.

Tjejen var ljust mörkhyad och hade svart rätt långt hår. Över axlarna typ.
Citera
2018-06-25, 21:52
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Ja, verkligen! En väldigt udda kommentar, om den stämmer. Är han oskyldig borde hans högsta önskan vara att mordet blir uppklarat. Förstår inte vad i fallet som indikerar att det aldrig skulle bli uppklarat, förutom det initiala sjabblet av polisen. Detta kan iofs visa sig vara förödande.. En tanke går ut till alla anhöriga.
Han är inte särskilt smart SD. Att mordet inte kommer klaras upp enligt honom. Vad får honom att tro det? Det går inte att hitta någon gärningsman för det finns ingen annan än han själv? Han har inside information?

Hur var det nu han skrev att han hoppades på många fler fina stunder framöver? Tror faktiskt inte det. Grodorna hoppar ur munnen på herrn.
Citera
2018-06-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
LW var en riktigt fin och stark kvinna, hon hade såklart sina brister som vi andra. Hennes barn älskade henne och hon dom, det är inte lätt att ha 3 tonårsbarn men hon gjorde sitt bästa och det är långt bättre än vad de flesta gör!
Det var ingen okänd som tog hennes liv och jag är säker på att den/dom personerna kommer att hittas. Jag hoppas verkligen det finns en skärseld och att GM hamnar där när den jordiska rättvisan är klar med honom eller henne.
Ingen skugga ska falla på LW, hon älskade livet och var alltid glad. Jag tänker inte ta del av att sprida falska uppgifter
Exakt den bilden har jag fått av henne. Genom att ha "lärt känna henne", på ett tragiskt vis, genom hennes sociala medier. Levnadsglad och positiv och mitt i livet. Helylle fd pastor eller inte. Ingen har rätt att släcka någons liv. Ingen. Håller bara med dig om GM och beklagar återigen din förlust av din vän Sh.Holmes.
Citera
2018-06-25, 22:01
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Första meningen: Jag själv har bland annat postat inlägg med bevis att dom träffats. Förutom event, så turer och FTF-jakter (där LW ringer TeamDav... och frågar var dom är) o.s.v. Detta sker efter anmälningarna och står i skarp kontrast till vad andra postare härt rykten om, att andra fått anpassa sina turer och hur bilar åker, så SD och LW inte stöter på varandra. Motsägelsefullt!

"... han inte berättar om sina egna teorier ..."
Stod inte hans försvarare och sa att han har en egen teori SOM HAN FRAMFÖRT TILL UTREDARNA? Många i tråden säger att han INTE sagt något. Har jag misstolkat nått så kopiöst?

OM hans teori är exempelvis att LW gått dit för någon cache som hon äger och blivit påhoppad av någon okänd. Då kan han ju faktiskt framfört detta OCH känna att det inte kommer kunna lösas.
Vad jag kommer ihåg hade han INTE framfört detta på inrådan av advokaten.
Citera
2018-06-25, 22:03
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Vad jag kommer ihåg hade han INTE framfört detta på inrådan av advokaten.

Stämmer. De skulle vänta med det en tid
Citera
2018-06-25, 22:11
Medlem
Citat:
Förlåt mig om jag gått hårt fram. Jag ser av din text att döma att du stod LW nära. Jag beklagar sorgen.
Men jag skulle vara försiktig med att önska folk skärseldar, ingen av oss vet var detta kommer sluta och kanske kommer vi alla sitta stumma i slutändan.

Men okej, då har du bestämt dig för att det är falska uppgifter?

Ok, men den skyldige önskar jag verkligen skärseld, vem än de månde vara. Och ja, jag tror det är falska, kraftig överdrivna uppgifter som jag inte tar på allvar
Citera
2018-06-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Första meningen: Jag själv har bland annat postat inlägg med bevis att dom träffats. Förutom event, så turer och FTF-jakter (där LW ringer TeamDav... och frågar var dom är) o.s.v. Detta sker efter anmälningarna och står i skarp kontrast till vad andra postare härt rykten om, att andra fått anpassa sina turer och hur bilar åker, så SD och LW inte stöter på varandra. Motsägelsefullt!

"... han inte berättar om sina egna teorier ..."
Stod inte hans försvarare och sa att han har en egen teori SOM HAN FRAMFÖRT TILL UTREDARNA? Många i tråden säger att han INTE sagt något. Har jag misstolkat nått så kopiöst?

OM hans teori är exempelvis att LW gått dit för någon cache som hon äger och blivit påhoppad av någon okänd. Då kan han ju faktiskt framfört detta OCH känna att det inte kommer kunna lösas.
Enligt den här artikeln så har han ännu inte framfört sin teori https://www.expressen.se/nyheter/misstankte-mordarens-hemliga-forsvarsstrategi/
Men du kanske har nyare information eller källor som inte är media
Citera
2018-06-25, 22:14
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MistressAdelharde
Enligt den här artikeln så har han ännu inte framfört sin teori https://www.expressen.se/nyheter/misstankte-mordarens-hemliga-forsvarsstrategi/
Men du kanske har nyare information eller källor som inte är media
Artikeln är tre veckor gammal...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in