Citat:
Ursprungligen postat av
LimeTime
Jag tror ju att LW och SD har setts efter det att anmälningarna inkom, tvärtemot vad flera andra anser.
Att som gärningsman verka hjälpsam i utredningen och spela sörjande är ett inte helt främmande fenomen. Men jag fattar fortfarande inte varför han inte berättar om sina egna teorier om han nu är oskyldig? Det är för mig en indikation på att inte ha rent mjöl i påsen.
Första meningen: Jag själv har bland annat postat inlägg med bevis att dom träffats. Förutom event, så turer och FTF-jakter (där LW ringer TeamDav... och frågar var dom är) o.s.v. Detta sker efter anmälningarna och står i skarp kontrast till vad andra postare härt rykten om, att andra fått anpassa sina turer och hur bilar åker, så SD och LW inte stöter på varandra. Motsägelsefullt!
"... han inte berättar om sina egna teorier ..."
Stod inte hans försvarare och sa att han har en egen teori SOM HAN FRAMFÖRT TILL UTREDARNA? Många i tråden säger att han INTE sagt något. Har jag misstolkat nått så kopiöst?
OM hans teori är exempelvis att LW gått dit för någon cache som hon äger och blivit påhoppad av någon okänd. Då kan han ju faktiskt framfört detta OCH känna att det inte kommer kunna lösas.