2018-06-25, 10:02
Medlem
Vad finns det för smarrigt att ta på när det gäller denne uppenbarlige fullblodsrasist, Gustaf Kasselstrand?
Vi sänkte Granskning för Sveriges fjant Fabian Fjälling. Nu tar vi nästa namn på listan över människor som är uppenbara fullblodsrasister och som inte är bra för Sverige.
Ge oss allt ni har tack på Kasselstrand så ska vi se till att han försvinner från agendan vad det lider också.
Han har vad det verkar inga vänner på Facebook (föga förvånande) men är samboende med en Kira Maria Cecilia Ström, vad finns på henne? Vad jobbar hon med? Har de barn ihop? Har kan köpt lägenheten på Norr Mälarstrand i Stockholm kontant eller lånat till den?
Nu kartlägger vi ALLTING kring denna fåntratt så kan vi förhoppningvis tysta även denna lirare och få bort honom från det offentliga ljuset, precis som det blev för Fjälling.
Citera
2018-06-25, 10:23
Bannlyst
Träffade när han var ordförande för SDU och han var en trevlig prick. ( Nej, möte hade inget med politik att göra. )
Citera
2018-06-25, 10:32
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Träffade när han var ordförande för SDU och han var en trevlig prick. ( Nej, möte hade inget med politik att göra. )

Också träffat honom i andra icke-politiska sammanhang, uppfattade honom som mycket vänlig och respektfull.
Citera
2018-06-25, 11:19
Bannlyst
Gustav är otroligt trevlig och respektfull. Vad har du fått fullblodsrasist ifrån...? Jag hade min tjej med mig som är svartare än natten och det kändes som att Gustav var mer intresserad av att prata med henne än med mig.

Min tjej är svart ja men hon är svensk.

Jag röstar SD nu och AfS nästa val
Citera
2018-06-25, 11:36
Medlem
Gustav2adolfs avatar
En mycket trevlig och omtänksam person!
Och tämligen intiligent och välutbildad!
Citera
2018-06-25, 12:56
Medlem
kalkryggars avatar
Jag kan bara säga vad jag hört några som jag känner berätta om honom. Dom har av olika anledningar träffat på honom lite då och då. Det har inte varit i några politiska sammanhang. Men däremot så anges dessa nyckelord om honom från dom.

• Hängiven antirasist.
  • Trevlig, uppmärksam och respektfull.
  • Inkluderande.
  • Begåvad.

Han ger ett väldigt trevligt intryck när man ser honom tala och han offrar mycket för att göra vad han kan för att rädda Sverige. Det är hedervärt och jag hoppas han får rejält med cred för det den dagen då vi sänker ljugvänstern. Först när dom som kapat den äkta vänsterrörelsen är utslängda kan en ny byggas. En vänsterrörelse som är äkta och inte falsk kan vara nyttig för samhället och folket.
Citera
2018-06-25, 15:57
Medlem
rikastistorstans avatar
Intelligent, social och trevlig. Sportintresserad. Har bara goda saker att säga om den mannen.
Citera
2018-06-25, 16:58
Medlem
NygammalValss avatar
Han har en trevlig podcast som heter "Den kokta grodan". Riktigt bra!
Citera
2018-06-25, 17:06
Bannlyst
Han har en riktigt rolig pod tillsammans med Erik Berglund som heter "den kokta grodan". Rekommenderas starkt.
https://denkoktagrodan.podbean.com/
Citera
2018-06-25, 17:17
Medlem
BlackInNewYORK1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Älskar barn

Älskar djur

Helt mot rasism (backar Durmaz t.ex)

Ger pengar till Röda korset och Rädda barnen via autogiro

Hövligt trevlig i övrigt

Vart backar han Durmaz? snarare många inom AFS som hetsar mot Durmaz av alla partier. Kanske SMR som toppar.
Citera
2018-06-25, 18:07
Medlem
Sorbitans avatar
Han är oerhört karismatisk, med hög intelligens med en väldigt stor respekt för andra människor.
Citera
2018-06-25, 19:26
Moderator
sm910difs avatar
Kasselstrand är en känd och offentlig person i sådan utsträckning att en skvallertråd äger berättigande. Personer i hans närhet är inte nödvändigtvis det. Vill man posta något bör det ha en tydlig relevans för Kasselstrands liv och leverne.

/Moderator
Senast redigerad av sm910dif 2018-06-25 kl. 19:28.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in