Citat:
Ursprungligen postat av
Burkgurka
dagsböter och ett mindre skadestånd
Korrekt. Hon skulle tagit strafföreläggande om hon varit vettig. Skadestånd motsvarande kanske 5000 för kränkning, kanske nån tusenlapp till för såret och ersättning för glasögonen.
Inte mycket. Men säkert mycket för någon med 2.5 mille i skulder (!) och en årslön på 370'.
Någon som vet hur hon kan ha så enormt mycket i skuld? Får man verkligen ett bolån på den summan om man har så låg årslön?
Notera också att hon i FUP:en fortfarande (5 mån efter avhoppet) titulerar sig partiledare för F!.