Citat:
Jag tycker man ska vara ytterst försiktig med att spekulera kring äldsta sonen som GM.
Bara för att det eventuellt varit stökigt mellan LW och sonen så är inte det något som pekar mot att han är GM. Många föräldrar och tonåringar har det turbulent i perioder och det kan tillfälligt bli övermäktigt och man ringer efter hjälp.
Skulle familjemedlem vara inblandad hade polisen vetat det vid det här laget tror jag.
Barnen är mitt i sorgen och jag tycker vi låter dem sörja utan att bli indragna i prat om GM.
De är stora och läser säkert dessa forum
❤️
Bara för att det eventuellt varit stökigt mellan LW och sonen så är inte det något som pekar mot att han är GM. Många föräldrar och tonåringar har det turbulent i perioder och det kan tillfälligt bli övermäktigt och man ringer efter hjälp.
Skulle familjemedlem vara inblandad hade polisen vetat det vid det här laget tror jag.
Barnen är mitt i sorgen och jag tycker vi låter dem sörja utan att bli indragna i prat om GM.
De är stora och läser säkert dessa forum
❤️
Håller med dig.
Vi får inte glömma att det är i en ålder där man inte är varken vuxen eller barn.
Min man förlorade sin pappa hastigt, när mannen var 19 och pappan 41. Trots hastig sjukdom och snabbt förlopp, där pappan låg i koma, valde min man att vara med vänner ända tills det var några timmar kvar och hans mamma tvingade dit honom.
När min mamma, barnens mormor som dom stått väldigt nära, blev obotligt sjuk, Mamma låg på Hospice och det var julhelg. För dottern var det väldigt viktigt att få vara med vänner, gå på fest och låta livet rulla på. Jag tror att det ibland kan vara ett försvar.
Min dotter har idag sagt, 25 år gammal, att hon inte förstår hur hon tänkte... Min man säger samma sak...
Såklart går det inte att jämföra helt fullt ut, då det var dödsfall pga sjukdom och i detta fallet pga mord. Men om mina anhöriga kunde reagera såhär "konstigt" så är jag övertygad om att LW barn, vid ett mord, kan reagera minst sagt "konstigt" och att det är fullt "normalt" för åldern dom är i.
Jag tror att i denna åldern så tänker man helt annorlunda, man är varken vuxen eller barn.
Massor av kärlek till barnen <3