2018-06-24, 20:13
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Ja du, kopplingen som en del försöker få till hade gjort Agatha Christie avundsjuk.

Haha, om inte ens Agatha Christie hade lyckats knåpa ihop denna mentala labyrint så ska jag nog inte ens försöka att irra mig igenom den
Citera
2018-06-24, 20:13
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Men bl.a. motivet. Och flera ledtrådar till mördaren i denna tråd, bl.a. att det är en man. Med ett ärr i höger handflata.

Va?! Varifrån har du fått att misstänkt GM i denna tråd har ett ärr i handen? Det gäller väl den som eftersöks i Linköpingstråden?
Citera
2018-06-24, 20:15
Medlem
Citat:
Gärna. Behöver bara svar på denna fråga.

Det är ingen acceptabel ursäkt för att du skall dra in oskyldiga barn i en mordutredning på ett offentligt forum.

Lämna ett tips till polisen och låt dom bedöma.
Citera
2018-06-24, 20:16
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Fokusera i synnerhet på en dam i tråden som menar på att hon vet vem mördaren är. Hon har inte synts till sedan 5/5.
Intressant med tanke på att hon inte verkar ha haft så långa pauser från FB förut.

Glöm damen, hon har ett språkbruk som inte går av för hackor och har erfarenhet av stora hundar. Brukar diskutera bröstinlägg, bara släpp det där.
Citera
2018-06-24, 20:18
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Va?! Varifrån har du fått att misstänkt GM i denna tråd har ett ärr i handen? Det gäller väl den som eftersöks i Linköpingstråden?

Rosamund skriver här om Linköpingstråden och misstänkt GM där
Citera
2018-06-24, 20:19
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det är ingen acceptabel ursäkt för att du skall dra in oskyldiga barn i en mordutredning på ett offentligt forum.

Lämna ett tips till polisen och låt dom bedöma.

Ordet "oskyldiga" kan diskuteras och kan inte tas för sanning än när det gäller alla barn.

Och jag ställer väl vilka frågor jag vill.
Citera
2018-06-24, 20:21
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Hm, undrar om båda bröderna "Verktygssäljare" även är hemliga spioner eller militärer inom försvaret.
Någon har ju antytt något om att UW hade ett hemligt FM-arbete, om jag inte minns helt galet.
Tack något som bringar mer klarhet till detta.
Hemligt, inget är hemligt i lilla Örebro
Citera
2018-06-24, 20:22
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
Tack något som bringar mer klarhet till detta.
Hemligt, inget är hemligt i lilla Örebro

Någon sa att det är Sveriges 6e största stad och därför är det konstigt att man inte verkade ha polispatruller att skicka under skriknatten.

Är det så litet?
Citera
2018-06-24, 20:22
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ordet "oskyldiga" kan diskuteras och kan inte tas för sanning än när det gäller alla barn.

Och jag ställer väl vilka frågor jag vill.
Ställ dina frågor i tråden om Linköpingsmorden då. Och du menar tydligen att LW:s barn är skyldiga till något då? Var och en för sig eller som grupp?

Sluta nu.
Citera
2018-06-24, 20:24
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Jag läste i tråden om Linköpingsmorden och hittade rätt ganska fort! Läs de inlägg som det länkas och hänvisas till i slutet av tråden så kommer du bringas klarhet 😊
Själv lägger jag inte ner mer energi på den teorin då jag anser den vara alltför långsökt.

Ja, tack så får det bli. Att skumma igenom slutet lagom noggrannt låter rimligt
Citera
2018-06-24, 20:25
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ställ dina frågor i tråden om Linköpingsmorden då. Och du menar tydligen att LW:s barn är skyldiga till något då? Var och en för sig eller som grupp?

Sluta nu.

Nej det menar jag inte. Men Remark hävdar ju jämnt och ständigt att man inte ska ta saker och ting för sanning utan källa o.s.v. i synnerhet på ett anonymt forum.

Det är därför lustigt att hen denna gång plötsligt tar det för sanning att de är oskyldiga!
Citera
2018-06-24, 20:26
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Rosamund skriver här om Linköpingstråden och misstänkt GM där

Det vet jag. Om du läser inlägget som jag kommenterat så skriver postaren att det finns ledtrådar till mördaren i detta fall, en man och med ett ärr i höger handflata. Det är exakt det jag undrar, varifrån kommer uppgiften att misstänkt GM i denna tråd har ett ärr?!
Senast redigerad av LimeTime 2018-06-24 kl. 20:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in