2018-06-24, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Det är ju stor risk att det är snack från SD- sidan.

Vi vet ju inte, när det gäller sådana här frågor så har vi ju
bara inläggen å gå på.
Sedan så behandlades nog inte alla barnen likadant.
Men det vet jag inte.
Citera
2018-06-24, 13:35
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Vi vet ju inte, när det gäller sådana här frågor så har vi ju
bara inläggen å gå på.
Sedan så behandlades nog inte alla barnen likadant.
Men det vet jag inte.

Det är väl ganaka givet att utbrytande "tonårsfåglar" inte blir lika behandlade som en miniman född -06.
Citera
2018-06-24, 13:37
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Apropå kyrkor, har HD (Systerh*x) börjat få en avoghet gentemot dessa?

Undrar om det är någon sorts vidskeplighet - eller istället något som skaver pga. den tidigare rivalens koppling till kyrklig verksamhet
Det kan du ha rätt i
Citera
2018-06-24, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Det är väl ganaka givet att utbrytande "tonårsfåglar" inte blir lika behandlade som en miniman född -06.

Tonårsfåglar var en gång minisar och mina källor säger att de under en lång tid varit utsatta för kränkningar av sin mor. Det är alltså inte kopplat till frigörelse och hormoner.
Citera
2018-06-24, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Tonårsfåglar var en gång minisar och mina källor säger att de under en lång tid varit utsatta för kränkningar av sin mor. Det är alltså inte kopplat till frigörelse och hormoner.
Kan du förtydliga lite...var det du som nämnde tidigare i tråden om "inlåsningar"?
Citera
2018-06-24, 13:46
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:

Får jag fråga vilken typ av källor det är? Jag menar om det är män som LW dumpat så är det ju förståeligt att de pratar illa om henne. Det är sådant man får ta som vacker intelligent kvinna
Citera
2018-06-24, 13:47
Medlem
sommarljums avatar
Citat:

Vad är det för slags kränkningar dina källor syftar på?
Citera
2018-06-24, 13:47
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Vad för slags kränkningar? Utveckla gärna.
Citera
2018-06-24, 13:51
Medlem
Citat:
Kände du LW personligen? Du har mycket insyn i hennes och barnens liv. Eller är det baserat på källor som kände LW?
Citera
2018-06-24, 13:53
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Det är både en familje- och vuxenlek. I inlägg om sökande och finnande, kan läsas att söner och döttrar är med och geocachar ibland.

Minimannen06 är sannolikt LW:s son som fyllde 12 och han har en egen cach Solkröken på en lekplats i Hjärsta. ( antagligen LW som fixat hans konto och cach, av skrivspråket att döma)
https://www.geocaching.com/geocache/GC5AJA8_solkroken?guid=046e71dd-f1d6-4df1-8718-f23a00fa9b7d

Ja, LW (S*ftp*cah*ntas) "avslöjar" i sin egen logg på den cachen att hennes son är cache-ägaren, dvs. M*n*mannen06:

Dessutom litet intressant i sammanhanget när hon skriver att hon "smög iväg när ni (läs barnen) somnat och storebror satt uppe en stund till". Vilket visar att hon faktiskt kunde ge sig iväg efter mörkrets inbrott medan barnen sov.
Citera
2018-06-24, 13:57
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Ja, LW (S*ftp*cah*ntas) "avslöjar" i sin egen logg på den cachen att hennes son är cache-ägaren, dvs. M*n*mannen06:

Dessutom litet intressant i sammanhanget när hon skriver att hon "smög iväg när ni (läs barnen) somnat och storebror satt uppe en stund till". Vilket visar att hon faktiskt kunde ge sig iväg efter mörkrets inbrott medan barnen sov.

Men storebror var ju bara 12-13 år när detta inlägg skrevs eller? Om det var 2014. Han var inte särskilt stor han heller.

Och vad menas med att syster och lillebror är SKRUTTIGA? Betyder det sjuka?
Citera
2018-06-24, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izzisbell
Kan du förtydliga lite...var det du som nämnde tidigare i tråden om "inlåsningar"?
Vet inte vad jag ska förtydliga? NW har berättat att modern hade en fasad utåt gällande sitt föräldraskap och att framför allt han fick utstå en massa skit. Han ska ha blivit inlåst bla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in