Citat:
S kapades av 68 vänstern, sedan gick det utför. När den sista arbetargenerationen försvann på ledande poster så tog det kulturmarxistiska narrativet över ideologin. När sedan psykopaten Cirkusnegern såg massinvandring som en chans att bryta sönder välfärdsstaten så följde S villigt med på tåget. Redan tidigare hade S stött sig på Mp och låtit våg efter våg av bidragsturister välla in.Ser man trenden över decennier och ett halvt sekel så är det givet att S kommer fortsätta sjunka. I mina ögon är det enda som kunde räddat S om de vid regeringsinträdet 2014 hade slängt all kulturmarxism, dvs feminism, genus, HBQT, mångkultur överbord och bedrivit en stram invandring och kraftigt skärpt reglerna och bidragen för invandrare i landet samtidigt som man slagit till med storsläggan på invandrarbrottsligheten. Oavsett om den sker på gator och torg eller i skolan. Då hade man haft en existensberättigande, men man har ju accelererat över stupet och man gjort det fullt medvetna om konsekvenserna. De är inte naiva, det var ingen missbedömning, man har gjort exakt det som Löfven fått order om på Bilderbergmötet. Runt sig har han en stab av globalister som ser till att den utstakade rätta politiska vägen följs. Sannolikt ville inte Juholt det.
Samma sak gäller för övrigt M. Man har inte fört en politik man trott på eller för att maximera väljarstödet utan man har fört en politik som globalisterna bestämt. Reinfeldt belönades med 20 miljoner i förtäckta mutpengar 2016. UKs ambition är säkert också att belönas med pengar.
Jag fick visst inte med hela länken i mitt tidigare inlägg.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Socialdemokraterna_(Sverige)
KD åker ur riksdagen
L hovrar runt 4-5%
M kommer få 18-22%
C närmar sig S
Vad tycker du talar för att M, L och C vill föra en gemensam politik?
SD kommer landa på 25-30% kanske till och med mer.
S kommer sannolikt få strax över 20.
SD kommer kunna fälla vilket förslag S i regering eller M i regering än lägger, allt för att tvinga till sig inflytande. Börjar S eller M i fingerad opposition rösta för regeringsalternativet så kommer de förlora sina väljare och det i en samhällsutveckling som rusar mot fullständigt kaos och ekonomisk katastrof.
Jag gissar att du kommer från Stockholm. Du vet kanske att Stockholm är en liten stad i utkanten av Europa. Stockholmarna är kusinerna från landet, internationellt sett. Det blir lite löjligt när en kusin från landet hånar en annan kusin från landet för att han har fjolårets färg på traktorn. Har du inga bättre argument mot SD eller deras representanter? Bara som påminnelse, SD och deras representanter har överhuvudtaget ingen skuld i att Sverige befinner sig i kaos och att samhällsproblemen börjar anta former av inbördeskrig.
Ta nu ner dina vita skor från soffan och gå och kamma lite på ditt back slick.
Vad är det oyto brukar återkomma till, växandets normalisering? Visst är det så. De S-kvinnor som går över till SD har ju säkert S-släktingar, S-grannar, S-kollegor osv och när de första 2-3-4 i umgänget väl bytt så kan det bli proppen ur för de extrema "flockdjuren".
Samma sak gäller för övrigt M. Man har inte fört en politik man trott på eller för att maximera väljarstödet utan man har fört en politik som globalisterna bestämt. Reinfeldt belönades med 20 miljoner i förtäckta mutpengar 2016. UKs ambition är säkert också att belönas med pengar.
Jag fick visst inte med hela länken i mitt tidigare inlägg.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Socialdemokraterna_(Sverige)
KD åker ur riksdagen
L hovrar runt 4-5%
M kommer få 18-22%
C närmar sig S
Vad tycker du talar för att M, L och C vill föra en gemensam politik?
SD kommer landa på 25-30% kanske till och med mer.
S kommer sannolikt få strax över 20.
SD kommer kunna fälla vilket förslag S i regering eller M i regering än lägger, allt för att tvinga till sig inflytande. Börjar S eller M i fingerad opposition rösta för regeringsalternativet så kommer de förlora sina väljare och det i en samhällsutveckling som rusar mot fullständigt kaos och ekonomisk katastrof.
Jag gissar att du kommer från Stockholm. Du vet kanske att Stockholm är en liten stad i utkanten av Europa. Stockholmarna är kusinerna från landet, internationellt sett. Det blir lite löjligt när en kusin från landet hånar en annan kusin från landet för att han har fjolårets färg på traktorn. Har du inga bättre argument mot SD eller deras representanter? Bara som påminnelse, SD och deras representanter har överhuvudtaget ingen skuld i att Sverige befinner sig i kaos och att samhällsproblemen börjar anta former av inbördeskrig.
Ta nu ner dina vita skor från soffan och gå och kamma lite på ditt back slick.
Vad är det oyto brukar återkomma till, växandets normalisering? Visst är det så. De S-kvinnor som går över till SD har ju säkert S-släktingar, S-grannar, S-kollegor osv och när de första 2-3-4 i umgänget väl bytt så kan det bli proppen ur för de extrema "flockdjuren".
Nu höjdes oddsen utan att S förstod att de surrade partiet vid mångkulturmasten.
Både S och M har de facto varit SD’s bästa valarbetare genom sin avsaknad av politisk taktkänsla.
Nu försöker båda desperat att få tillbaka flyende väljare. Samtidigt står Åkesson trygg och kör sin linje. Det ser och hör allt fler väljare. Media och fakeinstituten gör sitt bästa för att bromsa SD’s tillväxt.
Efter valet 2018 så har SD chans att plocka 10-15‰ enheter ytterligare av tveksamma 7-klöverväljare som inte vågade ta steget.