Citat:
Ursprungligen postat av
StudebakerHog666
Det olösta dubbelmordet 2004 i Linköping.
LW:s körkort, just det. När jag läste om Linköping och snokade runt lite så blev den frågan relevant. Minst två olika användare har ställt frågan, här i denna tråd.
Ja, det tror jag. Om BO är tunn och späd, och GM - även en ung sådan - är, som det verkar biffig.
Hej och välkommen i tråden. Du verkar dessutom ha bra ordning i hjärnvindlingarna - skönt att se. (Skriver inte heller egotrippat rätt ut utan att läsa det andra har att säga först

- underbart att slippa bli irriterad.)
Det här med den antagligen långsökta kopplingen till dubbelmordet I Linköping 2004 har envetet snurrat i bakhuvudet även på mig. Vilket motiv det vore. Går inte att skriva något närmare om det utan att riskera varning men Clandeztino som med tveksamhet la fram den teorin här och var först med den kopplingen ger intryck av att vara en både vaken och klok användare. Det som gör det mest intressant är att en annan användare i den tråden som var tongivande och trodde sig veta vem som var skyldig till detta dubbelmord, inte har varit synlig i den tråden sedan början på maj.
En annan sak som jag skulle vilja veta är varför två stycken i SD:s ursprungliga familj har bytt efternamn till två andra vanliga efternamn. Har väl troligtvis helt naturliga orsaker men kan inte sluta undra över detta och skulle gärna vilja ha det utrett för att eventuellt kunna avfärda. Detta är flashback - här rotar vi i allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
StudebakerHog666
Ooops!
Rätt in i hetluften!
Hade för all del inte förväntat mej något annat.
Tack till den/dem som backar upp mina påståenden/frågor!
Körkort, Linköping mm: Jag vill ju inte bli avstängd innan jag knappt hunnit börja. Men, om man läser den tråden, kollar runt lite på andra forum, pja, då är det vissa frågor som blir intressanta.
Tex datum. Inte ev mognadsgrad utan just datum. Kalla hårda fakta.
Ang EV GM: Någon, som verkar känna till personerna runt LW skrev att EV GM (obs EV) utvecklats från ”räka” till ja, nu kommer jag inte ihåg ordet, men jag fick känslan av ”biffig”, typ.
Adrenalinpåslag ska inte heller förringas.
NW är riktigt lång och ser inte direkt tunn ut - mer normalt stor. Svårt att säga något om biffighet utifrån bilder där han dessutom har kläder på sig. Pojkar kan växa något otroligt i 15-årsåldetn, 15 cm på längden är enligt min erfarenhet inget ovanligt och med det växer de även ut till män rent kroppsligt också även om de ofta är muskulösa men magra ett tag.
Bra att hålla olika dörrar öppna för spekulation/diskussion.
(Varit tvungen att akut hjälpa till med annat mitt i att jag skrev det här så om någon annan har skrivit ungefär samma under den tiden så ber jag om ursäkt. Vill inte avbryta och skriva om alltihop. )