Citat:
Ursprungligen postat av
CountMyshkin
Det lilla jag kunde göra som anhörig i en sån här tragedi, där mitt barn mördat sina barn, skulle jag göra. Jag skulle börja med att bestrida testamentet. Dvs ifall jag trodde bättre om mitt barn än vad hen utmålats till. En markering till omvärlden för mitt barns skull. Inte pga att jag utelämnats i arvet utan bara för att visa att inte tror mitt barn varit klok vid undertecknandet.
Enligt ÄB så är man inte vid sina sinnens fulla bruk om man är påverkad av en depression, psykisk störning, även tillfällig störning eller droger.
Vi vet inte vad de tycker eller tänker, kan bara föreställa mig att allt är ett stort kaos med tankar och sorg. En markering till omvärlden! varför? Vad spelar det för roll?
Vad ÄB säger spelar heller ingen roll när de arvsberättigade har godkänt testamentet eller Os och Hs sista vilja, det behöver inte ens vara bevittnat.
Visst man kan bestrida alla testamenten men till vilken nytta? för att du tycker det?
Nä, de har gjort efter sitt eget hjärta oavsett vad omvärlden tycker, den döda familjen kommer inte tillbaka vad de än gör