2018-06-21, 02:06
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agentninja
Den här kinesen, är han kines eller råkar han vara från öst-Asien och alla kallar honom för kines?

Har ingen hans riktiga namn? Kan det va Erik-någonting?

Erik bör väl lite längre upp? Om du tänker på den kotte med tatueringar
Citera
2018-06-21, 02:18
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RorschachWolffgang
De videofilmade inte. Polisbilen var en målad SUV och var parkerad runt hörnet. Två blonda kvinnopoliser med hästsvans vaktade bara stället.
Stod en kamera där hela kvällen.
Citera
2018-06-21, 02:36
Medlem
tobbejonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Stämde det jag skrev att han är i princip död?

Ja. Han ”kämpar för sitt liv” men det ser inte ljust ut. Har tyvärr inte specifika detaljer men han visar inga tecken på rehabilitering i skrivande stund. Icke-responsiv.
Senast redigerad av tobbejonk 2018-06-21 kl. 02:38.
Citera
2018-06-21, 02:56
Medlem
RorschachWolffgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Stod en kamera där hela kvällen.

Jag tittade inte så noga omkring mig utan gick i bestämda steg förbi platsen och killarna. Jag såg i alla fall ingen kamera där kl 23.06.
Citera
2018-06-21, 03:03
Medlem
tobbejonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Frågan var om någon talat om hur fina dom var vilket är brukligt? Inga brukar vara så fina som dom döda. Och snälla.

Alltså, när det gäller Om*r så var han helt förlorad i scarface drömmen. Explosiv och ivrig för att erhålla respekt i den under världen. Utnyttjades till max av de lite mer erfarna. En springpojke som man höll omkring sig för beskydd på grund av hans behov av att bevisa sig.

N*bil var också fångad i drömmen, denna dröm blossades upp något ordentligt efter att Nerm*n stupade. Han var i större utsträckning än Om*r inblandad i aktiviteterna. Kallade sig själv för Boosie ett tag. Narkotikahandel och vapenförvaring inkluderat.

Den äldre brodern, Ch*di var som tidigare sagt mer eller mindre en duktig snällare kille som umgicks med svenskar. Han jobbade hårt (vitt) och var delaktig i mindre omfattande narkotikahandel. Dock inget avsevärt.

Sen kan man tycka vad man vill när han umgicks med mördare enbart för ”statusen” det medför. Han var mycket väl medveten om riskerna som detta medförde och fick betala det ultimata priset.
Citera
2018-06-21, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbejonk
Ja. Han ”kämpar för sitt liv” men det ser inte ljust ut. Har tyvärr inte specifika detaljer men han visar inga tecken på rehabilitering i skrivande stund. Icke-responsiv.
Du får gärna skicka pm till mig, så fort du får veta nåt mer om Ahm*d Nou
eller skriva här.
Vi ber alla för honom och dom andra får vila i frid
Citera
2018-06-21, 03:13
Medlem
Bushhunters avatar
Tråkigt att sånt här ens kan hända med kamerautrustade Poliser så pass nära. Får känslan av att dom råkade titta åt ett annat håll under hela avrättningen, vilket i sig är fruktansvärt. Döda varandra mitt i stan med automatvapen. Malmö är en förlorad stad.
Citera
2018-06-21, 04:02
Medlem
Detta är det blodigaste och mest allvarliga skottdåd som har inträffat i gängmiljö de senaste 30 åren och ändå mörkar media denna massaker!!! Skandal!!!

Polisen benämner detta som en särskild händelse! Vi får se ifall det blir några gripanden och åtal i detta fall!!! Jag får vårväderstorget vibbar av detta fall!!
Citera
2018-06-21, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixt-Gordon
Den här gången är han BO inte GM !

Jo det vet jag det är det jag menar att om någon gör allt detta för att mörda den här killen då måste den här killen ha gjort något grovt mot någon eller några i den undre världen.
Citera
2018-06-21, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Att de kan tjäna feta cash på droghandel är inte särskilt konstigt. Och vi har sett flera tidigare exempel på döda "gangsters" som tjänade miljoner. Vad jag undrar är: vem för in drogerna i landet? Är dessa Nermin, Mekky, Nicola och alla andra babbar som nämns de riktiga importörerna eller är de bara återförsäljare? Om så, vilka är de riktiga krafterna bakom? De frågar jag mig.

Ja en av 20 tal aktörer definitivt dom två första tror jag kan köpa och bränna upp två splittrans nya rolls royces var och leva i lyx. Dom är i toppen av näringkedjan endast en handfull andra personer i staden som kan.
Citera
2018-06-21, 06:22
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talibanjohan
Detta är det blodigaste och mest allvarliga skottdåd som har inträffat i gängmiljö de senaste 30 åren och ändå mörkar media denna massaker!!! Skandal!!!

Polisen benämner detta som en särskild händelse! Vi får se ifall det blir några gripanden och åtal i detta fall!!! Jag får vårväderstorget vibbar av detta fall!!

Vad de inte inser är att det får exakt motsatt effekt.
Citera
2018-06-21, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smileyfaceJ
"Kiosken" aka rättscentrum Malmö är där arresten Malmö, häktet, Malmö tingsrätt och några polishöjdare jobbar..... med andra ord typ centrum för polisen region syd, vilket gör allt ännu mer sjukt.

Ja och då kanske man kan antaga att det finns en mängd öv-kameror runt omkring. Eller ligger brottsplatsen trots allt för lång ifrån detta polis o rättscentrum. Å andra sidan finns väl kameror i varje korsning numera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in