Citat:
Ursprungligen postat av
Fenjal888
Det kan nog vara svårt, det är i så fall om någon säljer som själv har recept. Jag vill minnas jag sett nebido på HB men helt klart ovanligare än övriga estrar.
Ingenting egentligen, för- och nackdelar. Väldigt lång halveringstid gör det lätt att bibehålla relativt låga nivåer men jobbigare med högre. Mängden i ett stick motsvarar alltid en fjärdedel av en cruise om man sticker med intervall halva halveringstiden, detta kan man dubbelkolla med roidcalc. Därför blir nebido väldigt bekvämt om man bara siktar på nivåer om ~30 nmol/l. Man kanske har 35 strax efter sticket och neråt 15-20 strax innan.
Har en kompis som drar i sig 1000 mg var 10 vecka. Han är ytters sällan över 15 nmol! Och han ligger tämligen ok på sitt shbg . Hur kan de vara så?
Har själv nyligen fått Nebio utskrivet och har den förmånen att få dosera lite som jag vill.
Själv har ja min sweetspot runt 40 nmol. Hur skulle du då dosera Nebidon ihop med galenikan eller skulle du skita i den och fortsätta på enbart Galenika ?
Ja har dessutom problem med mitt HB , och Nebidon vad jag har förstått har ingen gynnande effekt där. Tömmer mig om jag enbart cruisar 1 gång var 3 månad och har då värden runt 185