2018-06-20, 21:55
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Fel X3.

Orkar inte argumentera emot dig i form av dom 2 andra men om du tror att Somalierna som pushar weed har miljoner är du fel på det.

Men dessa människor hänger inte på dom flashigaste ställen i Malmö som exempelvis Kasai in the Sky, Kajuteriet i Limhamn, Izakaya Koi eller Bastard och Mäster Johan.
Dels är det för dyrt för dom, dels måste du vara propert klädd och inte i mjukisbyxor som dom är vana vid, dels är det bara svenskar där, dels gillar dom inte musiken som spelas, dels så släpper vakterna ibland inte in dom, dels så vill dom inte vara på ställen där dom är sedda.

Möllan fine men inneställen, aldrig. Detta är inte stockholm och juggemaffian eller Naserligan i Göteborg.
Detta är arabiskt slödder på 20 år som går runt i mjukisbyxor med illaluktande doft omkring sig.

Förtjänar att understrykas och upprepas.
Citera
2018-06-20, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wiseguy
Hur man än vänder och vrider på allt nu så är ju den största förloraren i allt den där Mekky som var det tilltänkta offret

Han har förlorat vänner, däribland hans närmsta vän

Han har tappat ansiktet, speciellt om han inte klipper dom som ligger bakom det här

Klipper han eller ens ber nån annan att klippa någon medan han är punktmarkerad av polisen nu så åker han in på en ganska saftig volta

Vad gör en kille som han när något som här händer ?
Han borde återgå till boxningen, där kan han få slå blåklockor och rallarsvingar-utan att nån blir rädd och kränkt. Alla i lokalen är där för samma sak.

Dessutom får han ut sina aggressioner. Han har bankat på för många utanför boxningsringen, och
många har känt sig kränkta.
Dags för honom att återgå för att använda sin styrka inom kontrollerad sport.
Citera
2018-06-20, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wiseguy
Hur man än vänder och vrider på allt nu så är ju den största förloraren i allt den där Mekky som var det tilltänkta offret

Han har förlorat vänner, däribland hans närmsta vän

Han har tappat ansiktet, speciellt om han inte klipper dom som ligger bakom det här

Klipper han eller ens ber nån annan att klippa någon medan han är punktmarkerad av polisen nu så åker han in på en ganska saftig volta

Vad gör en kille som han när något som här händer ?

Om han nu är en känd gängledare som folk är redo att försöka avrätta mitt på dagen framför en polisstation bara för att bli av med honom då är han helt ärligt ingen förlorare i den kriminella världen tänk på att grabben är bara 21 år. Överlever han några år till då lär han bli rikskänd. Ps jag känner inte killen men utgår från det folk skriver här på fb men helt ärligt jag har svårt att tro att han leder äldre grovt kriminella 30 åringar.
Citera
2018-06-20, 22:14
Medlem
PenetreraMeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St.rock
Om han nu är en känd gängledare som folk är redo att försöka avrätta mitt på dagen framför en polisstation bara för att bli av med honom då är han helt ärligt ingen förlorare i den kriminella världen tänk på att grabben är bara 21 år. Överlever han några år till då lär han bli rikskänd. Ps jag känner inte killen men utgår från det folk skriver här på fb men helt ärligt jag har svårt att tro att han leder äldre grovt kriminella 30 åringar.
Vilken merit. En nationalskitstövel.
Citera
2018-06-20, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St.rock

Den här gången är han BO inte GM !
Citera
2018-06-20, 22:15
Medlem
tobbejonks avatar
Bekräftar att den i kritiskt tillstånd är Ahm*d Noum*iri. Stensäker källa. Även känd som grodan.
Citera
2018-06-20, 22:16
Medlem
För att klargöra: de 3 som är döda är namngivna sedan tidigare. Den som ligger för döden är den s.k. grodan, de andra två som blev lindrigt skadade är M*kky och J*nathan N*Cola Henr*ksson, aka N*Cola Frankie (*=e i första och i i andra).

H*ng (=o) blev aldrig skadad.
Citera
2018-06-20, 22:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbejonk
Bekräftar att den i kritiskt tillstånd är Ahm*d Noum*iri. Stensäker källa. Även känd som grodan.
Vet man varför han kallas "grodan"?
Citera
2018-06-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Du är inte ensam om att jobba där, så lägg ner ditt skitsnack, lowlife

Vilken avd jobbar du på? Vol*o?
Varför hölls det då i skyddsrummet?
Det blev aldrig i lunchrummet på ovanvåningen som internmeddelandet sa.
Dessutom har jag pratat med P*r Av*nd*r och Ro*er om bombhoten.
Citera
2018-06-20, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Fel X3.

Orkar inte argumentera emot dig i form av dom 2 andra men om du tror att Somalierna som pushar weed har miljoner är du fel på det.

Men dessa människor hänger inte på dom flashigaste ställen i Malmö som exempelvis Kasai in the Sky, Kajuteriet i Limhamn, Izakaya Koi eller Bastard och Mäster Johan.
Dels är det för dyrt för dom, dels måste du vara propert klädd och inte i mjukisbyxor som dom är vana vid, dels är det bara svenskar där, dels gillar dom inte musiken som spelas, dels så släpper vakterna ibland inte in dom, dels så vill dom inte vara på ställen där dom är sedda.

Möllan fine men inneställen, aldrig. Detta är inte stockholm och juggemaffian eller Naserligan i Göteborg.
Detta är arabiskt slödder på 20 år som går runt i mjukisbyxor med illaluktande doft omkring sig.
Fel, vakterna släpper in dem hur de än är klädda på många ställen, för att göra motsatsen för med sig konsekvenser. Sen att de kanske inte är på Koi kanske är en sak men åk till Möllan och Lilla Torg en fredagkväll och jämför polisbevakningen på båda platserna kring uteställena.
Citera
2018-06-20, 22:30
Medlem
tobbejonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenetreraMera
Han lever på hoppet.

Herrejävlar.

Har ingen aning faktiskt. Kan vara hans distinkta utseende.
Citera
2018-06-20, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpan254
Vilken avd jobbar du på? Vol*o?
Varför hölls det då i skyddsrummet?
Det blev aldrig i lunchrummet på ovanvåningen som internmeddelandet sa.
Dessutom har jag pratat med P*r Av*nd*r och Ro*er om bombhoten.

Du ringer nog upp till Stockholm för att fråga P*r om ett bombhot.
Senast redigerad av smileyfaceJ 2018-06-20 kl. 22:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in