2018-06-20, 16:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacto
Razzia är ett ord som den svenska polisen saknar. Vad är det? Det måste vara nazism?

På andra sidan sundet i Köpenhamn - så har man med jämna mellanrum razzia, överallt i hela Köpenhamn. Jag har själv fastat i flera stycken.

Där alla bilar som vill komma kontrolleras efter vapen och lik och narko. Väldigt svårt att att fixa om man inte ville.

Staten vill helt enkelt inte att dessa kriminella element skall sitta i fängelse, staten vill att de skall vara fria och att de skall använda vapen av militär typ i "drivebys".
Danskarna har också sk. "visitationszoner", som man inför efter våldsamma händelser. Då får polisen rätt att i ett visst område stoppa vem dom vill & visitera dom, även utan någon direkt brottsmisstanke.
Citera
2018-06-20, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ristolainen
nej, det var jag som inte hängde med, fattade det som att det var riktiga gratulationer till malmö och hade det varit så då hade #jagärhär ordnat med en trettiodagarsavstängning direkt även om det skrivits i slutna och hemliga grupper. Det är bl a därför allt fler går över till tex vk.

Kan du ange någon annan kriminologisk taktik man använder i andra länder för att förgöra organiserad brottslighet?
Citera
2018-06-20, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RightorWrong
Nej, dom tillhörde varken m eller k falangen som vissa tror.

Sluta snacka skit Mucolli bröderna backade Kupa familjen alla dagar i veckan. Angående Hong lever han bara på tidigare rykten då M falangen existerade och var stora i Malmö nu är han omringad av massa olojal araber, med andra ord har han inte så mycket att säga ifrån.

Han är lugn till skillnad från araberna och sköter sitt.
Citera
2018-06-20, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxumb
Malmö-gangsters: "Nu börjar helvetet".
Really? Nu börjar det alltså? Blir intressant.

Man kan alltid hoppas på skogsbranden som lämnar landet sanerat och lugnt.
Citera
2018-06-20, 16:12
Medlem
Är nästan hundra på att flyktvägen är E6 då den är närmast. De kan ha svängt av mot Arlöv som är närmaste by efter malmö. Därför såg jag helikopter spana runt Arlöv området extra länge då den flög runt 15min runt om i Arlöv
Citera
2018-06-20, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalmoPolis
Asså vaaa heelt fel juu vem har skrivit ner detta??

Median ljuger skithårt vafan
Kvällsposten. Samma lånk jag läkade till tidigare
Citera
2018-06-20, 16:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prideordie
Sluta snacka skit Mucolli bröderna backade Kupa familjen alla dagar i veckan. Angående Hong lever han bara på tidigare rykten då M falangen existerade och var stora i Malmö nu är han omringad av massa olojal araber, med andra ord har han inte så mycket att säga ifrån.

Han är lugn till skillnad från araberna och sköter sitt.
Vilken etnicitet har den där Hong?
Citera
2018-06-20, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Vilken etnicitet har den där Hong?

Kines...
Citera
2018-06-20, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Måste vara någon slags nutida variant av "Tysketöserna" under WW2.

Finns tyvärr en hel del sådana. Jag antar att det beror på en kombination av dålig uppfostran och ren dumhet. De svenska tjejer som dras till kriminellt blatte-slödder brukar ju inte vara de vassaste knivarna i lådan, milt uttryckt.
Citera
2018-06-20, 16:23
Medlem
[quote=Enoch.Thulin|64398206]Vilken etnicitet har den där Hong?[/QUOT

Han liknar Kim Jong 😂 heter Hong Nemo på Facebook!
Citera
2018-06-20, 16:24
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Finns tyvärr en hel del sådana. Jag antar att det beror på en kombination av dålig uppfostran och ren dumhet. De svenska tjejer som dras till kriminellt blatte-slödder brukar ju inte vara de vassaste knivarna i lådan, milt uttryckt.
Vad jag har sett så verkar tillgången till knark vara en bidragande orsak.
Citera
2018-06-20, 16:28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prideordie
Kines...
Känns väldigt ovanligt i gäng-sammanhang i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in