Citat:
Ursprungligen postat av
QkNN
Du verkar deprimerad. Försök få ordning på det först och främst.
Spring, det ränsar tankarna och du mår bättre.
Det är jag, ja det borde jag kanske göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Compton90120
Du är långt ifrån ensam om detta. Har du bränt allt nu eller hann du stoppa dig själv? När det var som värst för mig brände jag en vinst på 248,000kr samma kväll jag vann den på, därefter började jag fortsätta med sparkontot som insats kl 1 på natten och fick mig själv att säga stopp innan det gick helt åt helvete. Du behöver något annat nöje som tar över spelandet annars blir det jobbigt efter ett tag. Hade jag inte släppt den där förlusten så skulle jag nog fortsatt bränna lön efter lön. Du måste ge någon annan du litar på kontroll över ditt konto tills du lugnar ner dig. Sjukt hur fort man tappar respekt för pengar när man spelar snabba spel. Önskar dig lycka till och hoppas att det tår bra!
Jag lyckades stoppa mig själv och har pengar kvar. Det tog dock emot med hela kroppen och man får slita sig fri som om man satt fast i nån slags osynligt järngrepp. Du vet säkert känslan jag pratar om.
Däremot dyker tankar upp på vad jag
kunde gjort med pengarna, men inser att det driver en nästan till vansinne, så jag försöker acceptera förlusten och förlåta mig själv istället, även om det är svårt =/