Citat:
Ursprungligen postat av
Mintaf
Hade de papper eller dylikt som visade att de hade fått godkännande för en husransakan?
Papper? De skrattade mig i ansiktet och sa att papper bara tillhör filmer. De kom till mig och hämtade sakerna de ville ha och stack. 2-3 lakan. Bara drog! INTE ETT JÄVLA SKIT fick jag veta. Jag fick ringa via telefonväxeln som en desperat jävel men inte fick jag fram någonting. Icke!
Känner man sig inte som en insekt när de behandlar en såhär? Som ett kryp? En fullvärdig medborgare? HA! glöm det. OM ni öppnar ögonen så betyder vi medborgare inte ett skit just det tillfället när de kommer in tar det de vill som i den värsta diktatur och medvetet för att förstöra ditt psyke så får du inte veta någonting alls. Lämnar medvetet inte ett jävla spår efter sig medans de plockar ihop grejerna de ska ha sedan sticker de iväg. Inte ett knyst! Året därpå, ja ni läste rätt! Året därpå efter massa oro (vad hade hänt? Hela året gick jag runt med oro i magen) fick jag ett brev.
Hur man kände sig? Inte som en medborgare med respekt iallafall.
Vet någon om man kan anmäla polisen för det de gjorde mot mig? Ett helt jäkla år efter att de smygt sig in i min lägenhet och stoppat på sig saker och flytt iväg utan att ens ge någon förklaring eller besked till detta??
Detta kostade mig 800 kr! För jag trodde nämligen någon hade gjort inbrott så jag bytte lås!
Vem ska jag lyfta fram detta till? Får det här ens pågå???