2018-05-29, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paygo
Men ta det lugnt. Jag skriver väl vad jag tycker precis som alla andra?
Det har du rätt i, kvinnor far illa här också men man behöver inte ta så lätt på det.

Absolut, men du gör fortfarande en höna av en fjäder och skohornar in en diskussion som inte ska diskuteras i sammanband med AMK.
Citera
2018-05-30, 17:40
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nouveaudouche
Är det bara jag som tycker Kathryn's röst är helt jävla outhärdlig?

Är det bara jag som tycker hon är sjuuuukt lik Cissi Wallin? Till utseendet alltså.
Citera
2018-05-31, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Är det bara jag som tycker hon är sjuuuukt lik Cissi Wallin? Till utseendet alltså.

Precis min första tanke också, när jag gick in på hennes insta för att få ett ansikte på den jobbiga rösten

Hon känns även lite för lättkränt & känslig för att vara med i ett program som AMK-morgon.
Citera
2018-06-01, 19:47
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nouveaudouche
Precis min första tanke också, när jag gick in på hennes insta för att få ett ansikte på den jobbiga rösten

Hon känns även lite för lättkränt & känslig för att vara med i ett program som AMK-morgon.

Haha! Håller verkligen med om rösten när hon är för amerikansk. Dvs, ska lägga sig i ALLA diskussioner även om det inte tillför nåt. Skulle säga att hon är lite som Tomas Eriksson var i början. På tok för kaxig och dominant i samtalet. Hoppas hon fattar det, precis som Tomas och taggar ned några steg.

Lättkränkt? Var inte hon ganska drivande i "hora-gate"? Minns det som det. Bara för att hon drar på stora växlar och "Oooohhh my gaaaaawwwd" när nån säger nåt olämpligt, tycker jag inte att hon går fri eller verkar lättkränkt. Aja, bara min tolkning.
Citera
2018-06-06, 11:52
Medlem
Vet någon vilken dokumentär de snackade om i tisdagens avsnitt? Något om ett finskt bolag under IT-bubblan som fick in massa riskkapital och från en dag till en annan blev VDn helt tokig och började koksa som Fan osv..?
Citera
2018-06-06, 19:19
Medlem
Skämskudde när de sjöng idag.
Citera
2018-06-06, 22:49
Medlem
Sleazebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo
Vet någon vilken dokumentär de snackade om i tisdagens avsnitt? Något om ett finskt bolag under IT-bubblan som fick in massa riskkapital och från en dag till en annan blev VDn helt tokig och började koksa som Fan osv..?

Den har varit uppe för diskussion i något tidigare avsnitt också, vet att även jag blev nyfiken då men glömde bort det hela så som man gör med spännande saker emellanåt.
Jag är inte helt säker och har ännu inte sett dokumentären men jag tror i alla fall att det kan vara den här det handlar om:

Riot On!
https://www.imdb.com/title/tt0427783/

Citat:
The year is 2000 and investors are going crazy about a new mobile phone company called Riot Entertainment. Many high profile companies, like Nokia, invest millions on this unknown firm. Two years later, when all the money has been spent and the company is bankrupt, the fun is over. What happened?

Har lite svårt att föreställa mig att det skulle finnas allt för många fler produktioner med liknande tema, så det känns som en rimlig kandidat.
Citera
2018-06-19, 00:50
Bannlyst
Sitter och lyssnar på senaste avsnittet i efterhand ( 18juni).
Helvete vilken hatisk och vidrig jävel Martin framstår som när han skrattar gott åt AFA och deras catfishing.
Citera
2018-06-19, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biker81
Sitter och lyssnar på senaste avsnittet i efterhand ( 18juni).
Helvete vilken hatisk och vidrig jävel Martin framstår som när han skrattar gott åt AFA och deras catfishing.

Håller med. Kan inte AFA bli dömda för detta?
Citera
2018-06-19, 14:47
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Håller med. Kan inte AFA bli dömda för detta?
Vad ska de bli dömda för menar du?
Citera
2018-06-19, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Vad ska de bli dömda för menar du?

Skojar du?

Utpressning, urkundsförfalskning, olaga frihetsberövande, olaga hot b.la...

Vet inte ens varför jag lyssnar längre, AMK har blivit ren skit på senare tid som bara gör en upprörd. När Sara Algazzi eller vad hon heter är med varje vecka och ber Josefin Sonck backa upp henne som kvinna vill man ju bara spy.

Edit; Var inne och tittade i chatten för att se vad de skrev om antifa segementet. Hann inte komma så långt innan folk började snacka om att de vann mot försäkringskassan och annat låglivsfolk backade upp med massa klasshat. Vilka luffare som samlas där, men inte så konstigt om 300 arbetslösa människor samlas i en chatt på morgonen istället för att söka jobb.
Senast redigerad av divadude 2018-06-19 kl. 17:02.
Citera
2018-06-19, 17:08
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Skojar du?

Utpressning, urkundsförfalskning, olaga frihetsberövande, olaga hot b.la...
Nä, skojar inte. Varoch är inte alls insatt i ämnet så det var en ärlig fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in