2018-06-19, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Var där en kvart efter och tog foton. Var där idag igen för att ta fler. Baserat på det jag hört och sett tror jag att din info stämmer utmärkt. Sjukt.

Allt jag har skrivit i tråden (kolla alla mina inlägg) har stämt till 110%.
Citera
2018-06-19, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Fokus sattes visst på honom, polisen hade nästintill konstant bevakning på honom när han vistades på exempelvis lilla torg eller möllevångstorget. Det var lite svårt eftersom han vistades mellan Malmö och Danmark men han hade i Malmö span på sig nästintill 24 timmar, detta var inte en sådan stund och därför small det. Det är också svaret på varför hämnden inte kom tidigare, dom väntade på rätt tillfälle.
Tror du missförstod mig. Varför satte inte SKYTTEN fokus på mekky. Han verkar ju bara ha blivit skadad..

Det dumma med dessa grabbar är att dem lär sig aldrig. Dem återhämtar sig och tror dem är odödliga och stannar kvar ii malmö. Alt. Gömmer sig undan ett tag, rör att sedan kma tillbaka för att dö.
Citera
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
SKADAD*21 år gammal man, och hårt i fokus för polisens intresse under en rad år, trots sin ungdom. Han har varit frihetsberövad – anhållen och häktad – i flera av utredningarna om den senaste mordvågen. Knyts till fyra eller fem olika mordutredningar.
Namn på denna - Amir Mekky

SKADAD*29-åring, kopplas till ett narkotikanätverk med en bas på Lindängen. Och till utredningen om den så kallade knarkkartan – en härva med vapen, mordförsök och ett nedgrävt kokainparti värt hundratusentals kronor. - Namn på denna Baha Ahmad

SKADAD*32-åring, med flera kokaindomar på sig. Kopplad till det kriminella nätverk som går under namnet M-falangen.

DÖD*19-åring, ostraffad. Enligt polisens spaningsuppgifter knuten till ett kriminellt nätverk med sin bas på Ramels väg. Nära vän med 21-åringen. Omar heter denna liraren. Bästa kompis med Amir Mekky.

DÖDA*Två bröder, 29 och 27 år gamla. Båda dömda för narkotikabrott, den yngre också för grovt vapenbrott. Rötter och kontakter på Lindängenområdet.
Namn på dessa Nabil och Chadi Abdallah .

Inte ett enda svenskklingande namn där inte!! Fy fan vad skönt att det bara var kriminella kamelridande mammaknullare som träffades. 21 åringen lär inte komma undan, måste vara nedräkning innan han hittas med halsen avskuren eller fullpepprad med kulor. Men det är en tidsfråga innan vi har skottlossning på allmän plats och där helt oskyldiga råkar stå i vägen. Dröjer inte med tanke på hur det kommer eskalera nu med alla ensamkommande som får stanna kvar och diverse konflikter som kommer eskalera. Aldrig haft så mycket narkotika i Sverige som nu, aldrig funnits så mycket vapen som det finns nu och det har aldrig varit så enkelt att köpa ett vapen som nu. Vad beror det på??? Den slutsatsen är inte svår att räkna ut...

Sänder ett stort tack till Stefan L, Frigolit,Jonas Dyngrak och Annie L för er fantastiska migrationspolitik. Ni gör verkligen Sverige säkrare... NOT!! Polisresurser finns i överflöd pga av er... NOT!! Sverige kommer bli ett tryggare land med er politik.. NOT!! Ni bryr er om Sveriges framtid och för den enskilde hårt arbetande människan...NOT!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag är helt enig med dig.

Om jag förstår det hela rätt så sprang GM in på ett internetcafé och öppnande eld?
Stannade till och sköt 3-4 salvor med automatvapen och drog sen iväg enligt vittnen.
Citera
Medlem
Händelsen har fått stor uppmärksamhet i flera länder.Själv läste jag om skottlossningen i en armenisk tidning.Sverige har tappat mycket senaste åren . Ett otryggt land som börjar tävla med latinamerikanska bananrepubliker. De som styr detta land bör inte få en enda röst av folket.Bojkotta valet och ge de sparken!
Citera
2018-06-19, 14:30
Medlem
PPOSSAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
15-20 skott och hen träffar fem personer. Ovanligt bra siktat denna gången. har kanske haft lite skytteträning

De har nog skjutit på rätt friskt i de land de kommer ifrån ska du se
Citera
2018-06-19, 14:31
Medlem
http://oi66.tinypic.com/2ibkwm8.jpg
http://oi67.tinypic.com/jabdqo.jpg
Citera
2018-06-19, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Kinesen hade ju också gärna kunnat få ett skott någonstans, men det kommer väl.

Gällande Hong Nemo så är det intressant, han lever ju ganska "öppet" jag tror inte jag överdriver när jag säger att han vistas ute 12 timmar om dygnet. Spelar ingen roll var i staden du vistas så kommer du att se Hong på ett café fil eller dylikt, oftast med grovt kriminella element.

För övrigt, samlingsspoten för dessa individer är numera cirka 15 meter ifrån Turning Turso. Ett café som tillhandahåller vattenpipor. Vill man inte råka ut för verkningseld rekommenderar jag en att inte sitta i närheten av det cafét. Westside La Marina heter stället ägs av Mohammad Reza Tourani (f. 1967)
Citera
2018-06-19, 14:32
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Han som säljer flygbiljetter heter Fakhro i efternamn och är inte han som är inblandad i detta nej.

I övrigt har som jag skrev innan alla offer utom 18-åringen figurerat i en MÄNGD mord i regionen.
Släkt med de "trevliga" Fakhro som drev Sularpsfarmen?
Citera
2018-06-19, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Tror du missförstod mig. Varför satte inte SKYTTEN fokus på mekky. Han verkar ju bara ha blivit skadad..

Det dumma med dessa grabbar är att dem lär sig aldrig. Dem återhämtar sig och tror dem är odödliga och stannar kvar ii malmö. Alt. Gömmer sig undan ett tag, rör att sedan kma tillbaka för att dö.

Gärningsmannen sköt ifrån 10 till 15 meter och cirka tio skott. Det är inte så jävla lätt kanske, vet inte riktigt hur dom kan ha stått men stod dom och rökte bredvid varandra så kan dom ju i princip ha siktat på Mekky men missat.
Sen som påtalat så var detta ingen attack på Mekky tror jag utan på själva gänget i sig.
Citera
2018-06-19, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Släkt med de "trevliga" Fakhro som drev Sularpsfarmen?

Det stämmer bra och dom driver fortfarande Sularpsfarmen, heter Nabil a.k.a Nabbe.
Citera
2018-06-19, 14:35
Medlem
Citat:
Hon är en inkompetent batikhäxa som är direkt ansvarig för allt skit som händer i Malmö.
Givetvis kraftigt påbackad utav hennes parti Socialdemokraterna.
Röstar man på S förtjänar man få en kula i sin egna lya som går fel.

Vilka satsningar skulle ett annat styre göra annorlunda menar du? De skulle bara tvinga ut fler i misär och hoppas på att marknaden löser problem.

Fortsätt du hoppas på att batongen snarare än utbildning och arbete löser alla samhällsproblem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in