2018-06-19, 09:02
Medlem
TV4 rapporterar nu 3 döda och ev. en till som är mycket svårt skadad.
Så ev. 4 skjutna till döds.
2 ska ha varit bröder. Varav en 18 år.
3 av de skjutna med kriminell bakgrund 1 av offren precis släppts ut från fängelse.
Konferens från polisen 10.15
Citera
2018-06-19, 09:03
Medlem
Är det inte märkligt att en av de avlidnas mammor har tagit sig till brottsplatsen och dessutom pratar med journalister?
Citera
2018-06-19, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haaahaa
På tv4 nu 08.30 att en tredje dött på operationsbordet. Dvs 3 dödsfall totalt

Gamla nyheter. Dessa uppgifter florerade på FB redan i natt.

Värre är att media behandlar en masskjutning i centrala Malmö som en större notis.

Och att man låter någon idiotlokalpolitiker som företräder SD komma fram med nazistsympatier och toppa nyheterna. Det är för helvete medias fel att människor får dessa skruvade åsikter.

Vi har ett problem med invandrare. Stick inte huvudet i sanden.

SD får bara fler och fler röster. Många ”idioter” som kan halka med när stolar ska fyllas. Precis som i andra politiska partier.

Vet vi med säkerhet vilka någon av de döda är?
Citera
2018-06-19, 09:04
Medlem
Det finns väl inget annat som liknar detta? Att plöja 3 på en gång och skada några till? Bör vara folk utifrån som gjort detta, är min gissning.
Citera
2018-06-19, 09:04
Medlem
FetFulElaks avatar
Ett nytt spännande Sverige, med multikultur! Jag hoppas att Halvnegern Reinfeldt och halvidioten Löfven är nöjda med hur de fått det att se ut - kaozblattar med automatvapen, mitt i centrala Malmö? Med poliser som troligen SER skiten hända från sina kontorsfönster? När kommer utrensningen? När skall politikerna besluta sig för att sätta stopp? Polisen?

Eller är det så här man vill ha det?
Citera
2018-06-19, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeequeen
Är det inte märkligt att en av de avlidnas mammor har tagit sig till brottsplatsen och dessutom pratar med journalister?
Hon kanske är i chock?
Citera
2018-06-19, 09:05
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Han måste menat Khan.
Vill bara passa på att tacka dig för dina inlägg. Det har ju visat sig att du hade rätt i alla dina påståenden. Vilket givetvis höjer din trovärdighet ordentligt när det gäller händelser i Malmö.

Hur bedömer du risken för hämndaktioner under den närmsta tiden?
Citera
2018-06-19, 09:06
Medlem
negombo365s avatar
Enoch fjäska på.. Han sa en död sen sågade mig.
Alla ni som hoppa på mig från 22 00 när jag sa 3 är döda. Se nu , vem hade rätt? en fjärde blev en grönsak , får sitta i rullstol hela livet
Citera
2018-06-19, 09:07
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
De bägge brödernas pappa ska ha fått åka in till akuten pga hjärtstillestånd när han fick reda på att de blivit beskjutna.

Låter bra! Vi får hoppas på fler avskjutningar av den här sortens folk. De fyller ingen funktion i Sverige och försörjer sig på brott och bidrag. Brotten de begår skadar vanligt folk än mer än vad som syns i media. Så här blir det då politik och domstolar infiltreras av korrupta invandrarvänliga politiker och islamister.

Stora "familjer" skapas och motsättningar om makten i "staden" utspelar sig på allmän plats.
Staden tas över av kriminella med hjälp av dessa politiker och makthavare inom kommunen. Roten är girighet och att "komma upp sig" politiskt och ekonomiskt.

Nu vågar ingen vittna och spelet pågår inför vanliga rädda medborgare.
Citera
2018-06-19, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det finns väl inget annat som liknar detta? Att plöja 3 på en gång och skada några till? Bör vara folk utifrån som gjort detta, är min gissning.

Varför bör det vara folk utifrån enligt dig? Vad skiljer sig om de är härifrån eller utifrån menar jag. Skjuta ner 6 personer som inte skjuter tillbaka är ju inte nämnvärt svårt i sig.
Citera
2018-06-19, 09:08
Medlem
"Storslam i Malmö".

Hade kunnat varit titeln på en kioskdeckare men beskriver nattens händelseförlopp i mångkulturens pärla Malmö.

Tre döda blattar och med lite tur slutar någon av de skadade att andas.

Stackars svetsminister Röven vill ju leda bort debatten från blattarnas kriminalitet till vård och omsorg istället.

Lycka till din inkvoterade nolla säger jag!
Den nya "Sverigebilden" kablas ut över världen så alla kan se vad negerimport gör med fungerande i-länder.

Innan sommaren är över har förhoppningvis minst 10 blattar till avrättats i Malmö. Då kan vi skratta när förrädarna i regeringen försöker kollra bort detta med att skylla på LAS och vinster i välfärden.
Citera
2018-06-19, 09:09
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imlikenono
Intressant. Kan det vara denna bilen?
https://imgur.com/a/yrihzRz

Isåfall verkar det som att bröderna Abdallah/pappa kör en sådan bil.

Ser i vart fall ut som den bilen som stod och blockerade utfarten från akuten i går kväll.

Såg ut som att de först slängt av kroppen och sedan försökt köra därifrån men tvingats tvärnita vid utfarten för en polisbil som spärrade vägen för dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in