2018-06-18, 22:12
Medlem
Är mekky död?
Citera
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Låter troligt. Dumpa och byta bil i Arlöv känns passande. Mördarna bor inte i Lund. Ingen chans.

Gissar på inhyrda torpeder som är på väg till ett safehouse för sedan lämna landet om några dagar när lugnat ner sig.
Tycker inte det luktar proffsmördare. Brukar vara två skott i ryggen och ett i huvudet, vapnet bredvid kroppen och ingen misstänkt gärningsman. Att köra förbi och spraya in mot ett internetcafé låter betydligt mer som kaozare.
Citera
Medlem
Lutar väl åt att den där mekky är fimpad.

Ska visst ha haft en lägenhet i närheten av Brottsplatsen, enligt den här tråden. (FB) Man skjuten i Malmö (avliden) 2018-01-14
Stora trädgårdsgatan...
Citera
2018-06-18, 22:14
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
M-Falangens överlevande bror är i Malmö. Såg helt fyrkantig ut-storväxt. Promenerade på stan- och hade två av kompisarna på vardera sida, bakom sig hade han två "småttingar".
La märke till honom just för att "följeslagarna" drog blickarna till honom. Osmart.

Skulle Mirza ha kommit tillbaka till Malmö? Någon aning om varför?
Citera
2018-06-18, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerjon88
vad är det för kaliber på de scorpio som figurerar här? 9mm väl? För hylsorna ser längre ut än .32 ACP imo

De som cirkulerar i Malmö/Sverige har 7.65.
Citera
2018-06-18, 22:15
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegoodshepherd
En av de skjutna ska vara i 20-års åldern och misstänkt i flera? mordutredningar

M-kky
Alex G

Borde vara högoddsare
Menar du att det är sannolikt dem två så är det en lågoddsare, eller menar du att det är osannolikt=högoddsare??
Citera
2018-06-18, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
M-Falangens överlevande bror är i Malmö. Såg helt fyrkantig ut-storväxt. Promenerade på stan- och hade två av kompisarna på vardera sida, bakom sig hade han två "småttingar".
La märke till honom just för att "följeslagarna" drog blickarna till honom. Osmart.

Hämnd för detta då?

https://www.sydsvenskan.se/2018-04-07/guldhandlare-spelade-bort-gangledarens-miljoner-atalas-for
Citera
2018-06-18, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZigiWigi
Hörde du eller såg något speciellt när det inträffade?

Jag hörde skotten, lät som 8-10 skott, automat.
Tittar ner och ser folk springa, kort därefter en svart bil som rivstartar där ifrån.
Fick känslan av att han tog med sig skadade i sin bil.
Citera
2018-06-18, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag säger inte att du har fel, men vem skulle ha våldskapitalet att hämnas mordet på Dodo? Skulle Maysem klara av att rigga något sådant? Läser man FUPen över mordförsöket på honom låter han väldigt trött på hela gangsterlivet så jag vet inte? Jag ifrågasätter inte dig, utan är nyfiken.

Håller med dig, det jag hört bara, litar inte speciellt mycket på personerna som sagt detta dock, har även svårt att tro att mekky som inte är i malmö blivit skjuten, men vem vet.
Citera
2018-06-18, 22:17
Medlem
Mich13s avatar
Hur många har avlidit?

Fan, vilket jävla ställe...
Citera
Medlem
Jag kanske såg Mirza i en svart Merca E-klass Cab vid akuten, men ej säker.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Bara 1 är död sluta ljug era äckliga lögnarbarn.
3 är döda! Glöm inte var du hörde det först, kommer snart gå ut med de andra 2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in