2018-06-18, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadlessAgnew
Inhyrda torpeder som skjuter på öppen gata utanför ett internetcafé klockan 8 på kvällen... Känns inte speciellt professionellt, möjligtvis om det visar sig att 4 av 5 var faktiska måltavlor.

Nej precis skulle inhyrda torpeder bete sig på det viset?
Citera
2018-06-18, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illmatic
Inte mina föräldrar. Men min bror och mormor var vid Saiyva (stavning) som ligger precis bredvid cafeet. Ingen av de har hört automatvapen innan så de fattade inget förrän de såg hur folk sprang iväg. Enligt brorsan sprang en kille iväg med vapen synligt i handen. Min bror ska också ha sett fyra skjutna varav två medvetslösa.

Synligt i handen eller Synligt i händerna?

Scorpio håller man i en hand. Större vapen håller man med två händer.
Citera
2018-06-18, 22:05
Medlem
negombo365s avatar
Arabiska klan krigare inte rädda för att dö. De säger bara "Inshalla" sen skjuter de och hoppas på det bästa. "Spray and Pray"
Citera
Medlem
Unga arabiska män har inget hem att gå till. Rosengård har 3-4 ggr fler innevånare än det är byggt för. Lägenheterna är proppfulla och familjerna slänger ut pojkarna/männen att uppfostra sig själva och låser in flickorna.

Skottlossningar och skjutningar i Malmö är offentliga avrättningar, Jag var ute och cyklade vid 18.30 tiden och då var det en helikopter uppe. Jag tänkte att det kanske var MFF-fotboll eller nåt. Tydligen var polisen uppe i annat ärende redan innan i sin helikopter. Att eventuella rikoshetter kan skada andra skiter arab-gängen i. De skjuter varsomhelst närsomhelst.

Detta som allt annat ni kan läsa om i Malmö sker CENTRALT i staden. - Inte i någon förort som i Stockholm. - Jag vet ett internetcafé vid Möllan. Det är bara arabiska män där som står och hänger.
Citera
Medlem
thegoodshepherds avatar
En av de skjutna ska vara i 20-års åldern och misstänkt i flera? mordutredningar

M-kky
Alex G

Borde vara högoddsare
Citera
2018-06-18, 22:06
Medlem
Watchme1s avatar
Inget signalement på flyktbilen?
Citera
2018-06-18, 22:06
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negombo365
Jag kan bekräfta att 3 är döda . fjärde har 10 % chance att överleva.
Kris möte mellan myndigheterna och Polis,Säpo ikväll. (kompis som jobbar på akuten)

Stämmer det blir väl detta den "värsta" gängskjutningen hittills. 3-4 ihjälskjutna av automateld nära centrum.... rätt jävligt.

Brukar själv promenera förbi platsen emellanåt, och har aldrig känt att det är ett farligt område. Eller, för att förtydliga så ÄR det inget direkt farligt område i sig självt, men det är en del av Malmö och Malmö är farligt helt enkelt.
Citera
2018-06-18, 22:07
Medlem
Bara 1 är död sluta ljug era äckliga lögnarbarn.
Citera
2018-06-18, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det känns lite som att kasta in en fråga om huruvida jorden är platt. Rent trams.
Säg inte det. Så hög träffsäkerhet skulle kunna betyda att det är en svensk skytt. Normalt brukar de vara oerhört ineffektiva.
Citera
2018-06-18, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Definitivt kända kriminella som blivit skjutna. Massor med folk utanför akuten, såg Hong från M-falangen, Om4r Cheh4de (Gomorra), Z4k4ri4 El Kh4y4tti bland annat.
M-Falangens överlevande bror är i Malmö. Såg helt fyrkantig ut-storväxt. Promenerade på stan- och hade två av kompisarna på vardera sida, bakom sig hade han två "småttingar".
La märke till honom just för att "följeslagarna" drog blickarna till honom. Osmart.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illmatic
Klipper mig där mitt emot Big bowl

Aha. Han där "Vet du, klippning 50 kr".

Mycket moms han betalar.

Seriöst. Där är flera ljusskygga verksamheter där i området, utan att gå in på vilka.
Citera
Medlem
ZigiWigis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Bara 1 är död sluta ljug era äckliga lögnarbarn.
Du har givetvis inte en källa på detta heller som alla andra spekulationer eller? Varför ska vi tro på dig då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in