2018-06-18, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Är m*kky en av dem?

Ja. Micky Mouse är en av de döda. Musen fick vad han förtjänade.

Sluta nu tjata.
Citera
2018-06-18, 22:01
Medlem
Citat:
M*kky som blivit avrättad?
Han har haft en lägenhet i närheten....
Citera
Medlem
Definitivt kända kriminella som blivit skjutna. Massor med folk utanför akuten, såg Hong från M-falangen, Om4r Cheh4de (Gomorra), Z4k4ri4 El Kh4y4tti bland annat.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilcoxxx
Mekky fimpad enligt min fb, men jag tror inte på de. Även hört att det är hämnd för dodo.
Vilka grupperingar tillhör "Mekky" & "Dodo"? Vad finns det för bakomliggande konflikt?
Citera
Medlem
HeadlessAgnews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Låter troligt. Dumpa och byta bil i Arlöv känns passande. Mördarna bor inte i Lund. Ingen chans.

Gissar på inhyrda torpeder som är på väg till ett safehouse för sedan lämna landet om några dagar när lugnat ner sig.

Inhyrda torpeder som skjuter på öppen gata utanför ett internetcafé klockan 8 på kvällen... Känns inte speciellt professionellt, möjligtvis om det visar sig att 4 av 5 var faktiska måltavlor.
Citera
2018-06-18, 22:02
Medlem
ZigiWigis avatar
Jävla tjafs om mekky varje gång det skjuts i Malmö.
Har vi ingen info alls om vem bo alternativt gm kan vara eller vilka kretsar de rör sig i?
Eller ska alla sitta och gissa på mekky som vanligt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxbete
Av bilderna på hylsorna på Sydsvenskan att döma rör det sig inte om ett 9mm-vapen, antagligen en Scorpion som det dräller av, alternativt en AKM.

Jepp. Troligen Scorpio ammo.
Citera
Medlem
negombo365s avatar
Arab som har data cafee vad jag hört. Inget bekräftat.
Troja. Jag berättar bara vad min kompis sa. Det finns poliser på sjukhuset vid dessa tillfällen du vet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilcoxxx
Mekky fimpad enligt min fb, men jag tror inte på de. Även hört att det är hämnd för dodo.
Har hört samma. Vem är dodo?
Citera
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Internetcafeet har jag besökt många gånger. Visst, det har sålts spice där men oftast är det bara folk som träffas och spelar ihop där.

Däremot är det rätt slitet där nu. Caféet ägs av araber men det är inte en ”skum” stämning där inne.
Citera
Medlem
Citat:
Är m*kky en av dem?
Vem är Mekky? hur många dåd är han bakom? Sett han i flera skottlossningstrådar i fb.

Helikoptern jag såg innan hörde jag nu igen påväg mot Malmö. Har nog varit runt om i lund 30min.
Citera
2018-06-18, 22:04
Medlem
Illmatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Fel på de flesta punkter. Ägs inte av svenskar. De som blev skjutna klev ut från internetcaféet.

Du lever idag troligen i en skyddad drömvärld långt från mångkulturen. Du kanske ska flytta tillbaka och få känna lite på verkligheten?

Haha chilla. Klipper mig där mitt emot Big bowl och står fast vid min beskrivning av klientelet i den lokalen. Sen vet jag inte vem som driver verksamheten. Bara vad jag tror mig ha sett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in