Definitivt kända kriminella som blivit skjutna. Massor med folk utanför akuten, såg Hong från M-falangen, Om4r Cheh4de (Gomorra), Z4k4ri4 El Kh4y4tti bland annat.
Låter troligt. Dumpa och byta bil i Arlöv känns passande. Mördarna bor inte i Lund. Ingen chans.
Gissar på inhyrda torpeder som är på väg till ett safehouse för sedan lämna landet om några dagar när lugnat ner sig.
Inhyrda torpeder som skjuter på öppen gata utanför ett internetcafé klockan 8 på kvällen... Känns inte speciellt professionellt, möjligtvis om det visar sig att 4 av 5 var faktiska måltavlor.
Jävla tjafs om mekky varje gång det skjuts i Malmö.
Har vi ingen info alls om vem bo alternativt gm kan vara eller vilka kretsar de rör sig i?
Eller ska alla sitta och gissa på mekky som vanligt?
Arab som har data cafee vad jag hört. Inget bekräftat.
Troja. Jag berättar bara vad min kompis sa. Det finns poliser på sjukhuset vid dessa tillfällen du vet.
Fel på de flesta punkter. Ägs inte av svenskar. De som blev skjutna klev ut från internetcaféet.
Du lever idag troligen i en skyddad drömvärld långt från mångkulturen. Du kanske ska flytta tillbaka och få känna lite på verkligheten?
Haha chilla. Klipper mig där mitt emot Big bowl och står fast vid min beskrivning av klientelet i den lokalen. Sen vet jag inte vem som driver verksamheten. Bara vad jag tror mig ha sett.