2018-06-18, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Tråkigt att du lämnar tråden. Men förståeligt, när postare angriper dig på ett oförskämt sätt.

Du är den enda som kan bringa klarhet i vad som hände.

Jag/vi hoppas att du är tillbaka snart. Ha en skön semester!

- Önskat dej med en skön sommar 🌸och sem-
- ja folk gillar angripa säger mer om dem-
Citera
2018-06-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
- fråga Rapytt milla2000 chrkoll Emma57 MF-
- tror många här uppskattar att jag -
- lämnar tråden vilket jag gör nu-
- du MF har ägnde rätt över tråden-
- tack för mej -
Alltså jag tycker ju det är bra att du berättar vad du vet och att du skrivit i tråden! Men varje gång jag frågar dig så svarar du otrevligt eller ironiskt. Är det ett angrepp att ställa frågor och ha åsikter?????
Citera
2018-06-18, 19:44
Medlem
Citat:
- Ovesäntligt elli kom inte med andra dokument-
- du får misstro mej bäst du vill -
- men hitta inte på saker -
- angrip Oskars vän elli lika mycket-

- Jag ger inte upp men har fått nog -
- med falska påhopp från blan dej-
- finns PM till de som förkännar veta-
- som verkligen bryr sej om barnen -
- vad f^b har jag för skyldighet att ge svar-
- Du kräver ?????-
- ok då får jag väl va en politiker då om -
- du säger det nazxist förfalska testament-
- mer ??????

Nu får du ta och ge dig det var första gången jag skrev något och det gällde mer än dig.
Vad jag sett så svarar ellie på frågorna som hon får du skrev i början så man "förstod" nu känns det som halva meningar.

Jag kräver bara att man ska vara ärlig.

Vet bara att du dela testamentet om det är förfalskat eller inte vet inte jag. Men håller med att det ser inte ut som ett riktigt testamente som är gällande.

Vad du har fått för pm eller skickat vet inte jag för jag har inte sett dem. Har bara sagt hela tiden varför hänga ut en som mördare när det sagts att de var två om det. Jag skiter i om det var O eller H som är det då jag inte har några kopplingar som helst till dem. Vill bara få reda på varför det gick så långt utan att någon märkte något.

Men jag kanske ska gå in och kolla min om jag blivit hackad för jag känner inte igen dina anklagelser mot dig.
Citera
2018-06-18, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tey44
Alltså jag tycker ju det är bra att du berättar vad du vet och att du skrivit i tråden! Men varje gång jag frågar dig så svarar du otrevligt eller ironiskt. Är det ett angrepp att ställa frågor och ha åsikter?????

- Jag har svarat dej -
- och när du inte kunde öppna länken -
- på testament förklara ja hur du skulle göra-
- vad har jag svarar för otrevligt? -
- du skrev ja förfalskat testament -

- du skriver ngt enligt elli vet inte familjen -
- hur det dog -
- sen frågar du mej -
- då är det väl bättre du inväntar svar från elli?-
Citera
2018-06-18, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av milla200
Nu får du ta och ge dig det var första gången jag skrev något och det gällde mer än dig.
Vad jag sett så svarar ellie på frågorna som hon får du skrev i början så man "förstod" nu känns det som halva meningar.

Vet bara att du dela testamentet om det är förfalskat eller inte vet inte jag. Men håller med att det ser inte ut som ett riktigt testamente som är gällande.

Vad du har fått för pm eller skickat vet inte jag för jag har inte sett dem. Har bara sagt hela tiden varför hänga ut en som mördare när det sagts att de var två om det. Jag skiter i om det var O eller H som är det då jag inte har några kopplingar som helst till dem. Vill bara få reda på varför det gick så långt utan att någon märkte något.

Men jag kanske ska gå in och kolla min om jag blivit hackad för jag känner inte igen dina anklagelser mot dig.

-konstigt andra kan läsa vad ja skriver-
- du får du nog läsa så ser du elli inte svarar-
- jag länkade testamente och bouptäckning -
- men då får du väl tro jag förfalskat det med-
- oj har jag nu hackat dej?-
- vad har ja mer gjort-
Citera
2018-06-18, 20:06
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
.

Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Varför skulle anhöriga göra det? Med risk att det hamnar i massmedia. Rockungen har ändå förmedlat viktiga uppgifter, synd om hen nu lämnar tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Inlägg #33472

Där kan man utläsa att flickorna inte var "sjuka". Möjligtvis gjordes A "sjuk" i Tyskland.
Sen får man välja hur man vill tolka det. Ingen av barnen gick på psyk, var inte inlagda, ingen i familjen var döende.

Vi måste vara rädda om Rockkungen. Den enda trovärdiga. Hoppas hen stannar kvar.

Instämmer!
Nej Rockkungen lämna inte denna tråd. Du är den som tillfört oss alla som grubblat över detta allra mest.
Lämna inte fältet fritt för de som vill sprida lögner om familjen.
Agnes och Moa förtjänar att någon står upp för sanningen.
Du är den ende här som kan göra det. Lämna inte annat än för en stund för att få en paus.
Förstår om du vill ha en paus, det behöver vi alla ibland.
Senast redigerad av Solglittret 2018-06-18 kl. 20:11.
Citera
2018-06-18, 20:13
Medlem
Citat:
-konstigt andra kan läsa vad ja skriver-
- du får du nog läsa så ser du elli inte svarar-
- jag länkade testamente och bouptäckning -
- men då får du väl tro jag förfalskat det med-
- oj har jag nu hackat dej?-
- vad har ja mer gjort-

Läs själv ser jag. Var skrev jag att DU hackat mig.
Det jag har sett är att folk frågar varför du inte svarar. Jag jobbar så jag har svårt ibland att läsa alla meddelanden som kommit in när jag kommer hem. Och där är sällan något nytt.

Och detta hjälper oss inte på frågan om varför och hur detta har hänt. Vill du något mer så ta det på pm för detta är så OFF det kan bli. Och anklaga mig för något jag inte gjort är inte ok. (Vet faktiskt inte riktigt varför du hoppar på mig)
Citat:
Rkungen har inte kommit ut med något nytt direkt och konstiga meningar
Var allt jag sagt. Skriv hela meningar så är det lättare att förstå dig ;-)

Tack och hej nu gömmer jag mig bakom skärmen igen.
Senast redigerad av milla200 2018-06-18 kl. 20:24.
Citera
2018-06-18, 20:26
Bannlyst
Citat:
Läs själv ser jag. Var skrev jag att DU hackat mig.
Det jag har sett är att folk frågar varför du inte svarar. Jag jobbar så jag har svårt ibland att läsa alla meddelanden som kommit in när jag kommer hem. Och där är sällan något nytt.

Och detta hjälper oss inte på frågan om varför och hur detta har hänt. Vill du något mer så ta det på pm för detta är så OFF det kan bli. Och anklaga mig för något jag inte gjort är inte ok.

Tack och hej nu gömmer jag mig bakom skärmen igen.

- vill du länka eller skriva inläggs nr på-
- det dokument elli la ut?-
- Läs då riktigt innan du skriver-
- du skulle kolla om du blivit hackad -

rsprungligen postat av milla200

Citera
2018-06-18, 20:28
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Instämmer!
Nej Rockkungen lämna inte denna tråd. Du är den som tillfört oss alla som grubblat över detta allra mest.
Lämna inte fältet fritt för de som vill sprida lögner om familjen.
Agnes och Moa förtjänar att någon står upp för sanningen.
Du är den ende här som kan göra det. Lämna inte annat än för en stund för att få en paus.
Förstår om du vill ha en paus, det behöver vi alla ibland.

Exakt. Oskyldiga flickor som behöver upprättelse, låt dem inte falla i glömska. De kan inte hjälpa vad de vuxna gjort.
Citera
2018-06-18, 20:36
Medlem
Citat:
- vill du länka eller skriva inläggs nr på-
- det dokument elli la ut?-
- Läs då riktigt innan du skriver-
- du skulle kolla om du blivit hackad -

Ja jag känner inte igen det du anklagar mig för och här nedan ser du ett av dina första meddelanden som inte är "hattiga" de är lättare än förstå vad du vill ha fram och kanske hur du menar.

Eftersom jag inte kommer ihåg vilken dag ni la upp filerna så är det lite jobbigt och hitta
Senast redigerad av milla200 2018-06-18 kl. 21:02.
Citera
2018-06-18, 20:42
Bannlyst
Rockkungen lämna inte tråden,bara strunta i dom som fjantar sig. Går hur bra som helst att läsa vad du skriver.
Tack för alla länkar och allt du delat med dig, vet som du kämpar för flickorna.
Vi är många som uppskattar dig.
Citera
2018-06-18, 20:53
Medlem
harperlees avatar
Citat:

Elli09 har inte delat några dokument, alla dokumenten har Rockkungen delat och det är bara att höra av sig till skattemyndigheten om du inte tror de är äkta och själv begära ut bouppteckningen och jämföra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in