Citat:
Ursprungligen postat av
milla200
Läs själv ser jag. Var skrev jag att DU hackat mig.
Det jag har sett är att folk frågar varför du inte svarar. Jag jobbar så jag har svårt ibland att läsa alla meddelanden som kommit in när jag kommer hem. Och där är sällan något nytt.
Och detta hjälper oss inte på frågan om varför och hur detta har hänt. Vill du något mer så ta det på pm för detta är så OFF det kan bli. Och anklaga mig för något jag inte gjort är inte ok.
Tack och hej nu gömmer jag mig bakom skärmen igen.
- vill du länka eller skriva inläggs nr på-
- det dokument elli la ut?-
- Läs då riktigt innan du skriver-
- du skulle kolla om du blivit hackad -
rsprungligen postat av milla200
Nu får du ta och ge dig det var första gången jag skrev något och det gällde mer än dig.
Vad jag sett så svarar ellie på frågorna som hon får du skrev i början så man "förstod" nu känns det som halva meningar.
Jag kräver bara att man ska vara ärlig.
Vet bara att du dela testamentet om det är förfalskat eller inte vet inte jag. Men håller med att det ser inte ut som ett riktigt testamente som är gällande.
Vad du har fått för pm eller skickat vet inte jag för jag har inte sett dem. Har bara sagt hela tiden varför hänga ut en som mördare när det sagts att de var två om det. Jag skiter i om det var O eller H som är det då jag inte har några kopplingar som helst till dem. Vill bara få reda på varför det gick så långt utan att någon märkte något.
Men jag kanske ska gå in och kolla min om jag blivit hackad för jag känner inte igen dina anklagelser mot dig.