Citat:
Ursprungligen postat av
flixa81
Förstår att man tvekar på mina olika inlägg ang blod i lägenheten.
Ganska fort efter det hade hänt, fick jag höra att det var i sin ordning i lägenheten.
Sedan pratade en släkting till mig med en bekant till LW och hen hade nämnt blod i lägenheten. Om det var enstaka blodstänk eller mer har jag ingen vetskap om.
Uppgiften kan givetvis vara ett rykte bland vännerna men det är iaf vad som berättats för mig och jag har svårt att avgöra sanningshalten och om vännerna har rätt information, men kanske ingen rök utan eld...
Inget kan man väl vara helt säker på, särskilt när kanske de riktigt nära anhöriga och de som hittat henne blivit rådda att hålla tyst för att inte förstöra utredningen.
Samtidigt tänker jag lite att det är ju inte helt osannolikt att det stämmer, men att det kanske inte varit stora mängder. Kanske t om avtorkat till en del?
Eller att man hittat en mindre mängd, men att det inte är så tydligt kopplat till mordet? Om det är LWs blod, kan det ju finnas naturliga förklaringar varför det finns där.
Har iaf inte avskrivit det som helt osannolikt.
Men om det finns blod i hemmet som verkar ha med brottet att göra, får man fundera hur hon kom till staketet.
Skriken blir ju också lite knepigare att få ihop med att något dramatiskt hänt redan hemma...